Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Har Elkjøp scammet meg?

NYTT TEMA
Batorex
BatorexInnlegg: 1154
06.10.18 23:49

Kanskje ikke riktig forum, men dere her inne på fotball-spill er best egnet til å svare. 

Kort og greit: 

Kjøpte FIFA på Elkjøp, og de fristet med 1 mnd gratis Viasport abbo. Problemet er bare at jeg ikke aner hvor verdikoden er. Den er ikke på coveret, og som jeg har blitt fortalt er den ikke på kvitteringen heller. Noen som vet?

hadde vært litt greit å hatt viasport med tanke på Conor vs. Khabib i natt... derfor jeg også kjøpte hos Elkjøp. Faens svindlere. 

Justice 96
Justice 96Innlegg: 31515
06.10.18 23:54

Sist fikk jeg kode på mail. Nå var ikke dette FIFA, men prinsippet er det samme. 

Batorex
BatorexInnlegg: 1154
07.10.18 00:00
Justice 96: Sist fikk jeg kode på mail. Nå var ikke dette FIFA, men prinsippet er det samme.

Hvordan? 

Jeg bare betalte for spillet og gikk hjem. Ga dem ikke e-posten min, og spurte egentlig ikke om Viasport i det hele tatt. Regnet med at koden lå inne i coveret eller bak klistremerket de hadde lagt på...

Justice 96
Justice 96Innlegg: 31515
07.10.18 00:34

Varen var nok registrert i mitt navn, med mailinfo. Vet jeg har registrert meg for å få kvitteringer på mail. Mulig det har noe å si. 

Men da burde nok koden i ditt tilfelle ligget inni spillet. Ikke at det hjelper deg, selvsagt. Ville nok kontaktet elkjøp og krevd en kode, om jeg var deg

(Innlegget ble redigert 07.10.18 00:37)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester