TheOpiate: Noen som har funnet spillet via steamkode til en rimeligere pris enn 350,-?(versjonen med beta-tilgang)
CDKeys er rimelige men ikke rimeligst
(Innlegget ble redigert 19.10.18 17:58)

Selv kjøpte jeg spillet her. La inn koden BLUEWINTER og fikk litt over £7 i rabatt og endte da på £28.92. Ikke mye over 300 norske kroner det.
(Innlegget ble redigert 19.10.18 17:58)

TheOpiate: Du er klar over at dette er en Beta? Altså en uferdig testversjon....
Dette er en testversjon for massene, før dette har det vært lukket alfa OG før det igjen så pleier spill å bli testet av en stor testgruppe i tillegg til utviklerne...
Så ja, de er møkk late og gjør en generelt dårlig jobb på det meste annet enn scout nettverket sitt. De har dog bygget noe som funker og som kan brukes på nytt hvert år, det skal de ha.
(Innlegget ble redigert 19.10.18 22:38)

Skryt:
- Taktikk har blitt ganske mye bedre. De har heldigvis fjernet team shape-funksjonen, nå blir shape tildelt etter hvilke roller du har i taktikken. F.eks vil mange defensive roller gi deg 'structured shape', ditto andre veien vil gi 'fluid'.
Det var på høy tid at de gjorde her da dette ble mildt sagt forvirrende de siste årene. Også disse forhåndslagde variantene de har nå er veldig bra for å hjelpe nye spillere bli varm i trøya.
- Trening har blitt bedre og man kan trene flere ferdighetsgrupper samtidig, i stedet for å fokusere på én og én egenskap. Jeg registrerer at en av mine spillere har gått fra 10 til 12 i work rate på 4 måneder etter fokus på dette hele veien. Dette har vært noe som manglet tidligere og spesielt dette med at mentale ferdigheter kan trenes lettere.
Edit: Braute er et beist på FM19 btw.
(Innlegget ble redigert 19.10.18 22:57)