Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

FIFA pro clubs forbausende upopulært?

NYTT TEMA
oscrue10
oscrue10Innlegg: 9285
30.04.19 00:42

Jeg spiller utvilsomt mer pro clubs enn ultimate team. Ultimate team handler stort sett om å spille nok til å gjøre objectives, nok til rank 3 i division rivals, nok til ok level i squad battles... Resten av tiden går med til pro clubs. Helt død modus her inne, uvisst hvorfor.

Har gått fra å muligens være Norges høyest rangerte (leaderboards er bs, og jeg har aldri påstått at jeg er best eller helt i toppen) forsvarsspiller på FIFA 18 til å satse på en keeper-karriere. Muligens Norges beste GK på papiret, men det er altså på papiret og jeg skal ikke påstå at jeg er den beste keeperen heller. Jeg er helt ok. Handler om å legge til rette for å prestere bra, og jeg er naturligvis manager slik at jeg kan bygge laget. Kjører et fast system.

Er stadig på leting etter noen som kan gjøre en innsats som defensiv midtbanespiller. Ikke mange som vil ta den rollen, som faktisk er defensiv uten å finne på noe krøll. Spiller på PS4.

https://twitter.com/KristianPics/status/1122988011992637443?s=20

(Innlegget ble redigert 30.04.19 00:42)

FM07
FM07Innlegg: 1662
20.05.19 14:58

Forbausende upopulært? Moden et jo helt grusom om man ikke flyr rundt på en rosa sky :p FIFA blir dårligere for hvert eneste år som går, EA har en ting de har fokus på og det er å tjene mest mulig penger på UT. Stor fan av pro clubs tidligere, var blant annet nummer to i verden på FIFA 12 som any. Prøvd Pro clubs hvert år etter det og det blir verre hvert år uten noen forbedring. Det er forsatt en liten del som er fornøyd med Pro clubs forsatt men ser man rundt så er majoriteten dritt lei at UT får all oppmerksomhet

oscrue10
23.05.19 04:00

Visse ting som kan forbedres, som CAM/CM ute av posisjon, posisjonering generelt, kit clashes, dumskap av cpu (gir bort tåpelige straffer, måker ballen ut over sidelinja uten mål og mening), leaderboards (mange som har elendig statistikk), altfor lett å jukse som keeper (quitting), må fikse det at man ikke kan sende request eller invitere til klubber, fikse klubbsøket (det å søke etter et klubbnavn) osv.

Skulle gjerne hatt innstillinger for cpu, som "aldri sklitakle innenfor egen 16-meter", "aldri ta innkast" (for eksempel velge som innstilling ingame ved behov). Kunne unngått kit clashes ved å ha draktvalg når man finner en motstander.

Uansett veldig merkelig at de fleste tilsynelatende kun spiller fut. SÅ ille er ikke pro clubs. 

oscrue10
03.07.19 11:55

Bumper denne med et par videoklipp. Fortsatt et visst behov for boks til boks CM eller gjerne litt defensiv CM. 

https://twitter.com/KristianPics/status/1146155483641896966?s=20

https://twitter.com/KristianPics/status/1146149461120491522?s=20

oscrue10
27.07.19 01:00

Litt pro clubs "highlights". Show off, men påstår ikke at jeg er så fryktelig god. Holder et ok nivå og prøver å sørge for å spille med gode medspillere for best mulig record og bra individuelle stats. Ikke åpent for Gud og hvermann. Er ikke snakk om å holde oss i 10. div. for å boost'e.

Per dags dato.

Driblinger

Redninger

Taklinger

Tenkte å prøve oss på PFL, men ble aldri noe av. Ligaen ble avlyst. 

(Innlegget ble redigert 27.07.19 01:13)

Son
SonInnlegg: 7288
09.09.19 00:53
oscrue10: Har gått fra å muligens være Norges høyest rangerte (leaderboards er bs, og jeg har aldri påstått at jeg er best eller helt i toppen) forsvarsspiller på FIFA 18 til å satse på en keeper-karriere. Muligens Norges beste GK på papiret, men det er altså på papiret og jeg skal ikke påstå at jeg er den beste keeperen heller. Jeg er helt ok. Handler om å legge til rette for å prestere bra, og jeg er naturligvis manager slik at jeg kan bygge laget. Kjører et fast system.

Hahahha. Om modusen er død så skal det strengt tatt ingenting for å være "norges beste". Det blir som å gå rundt å skryte at man er norges beste til å kaste kongler. 

Ånei du kan heller ikke hevde at du er det.

Du er rett og slett bare en amatør.

oscrue10
09.09.19 01:15

Haha, når du er så sykelig opptatt av meg at svarer på innlegg fra april. Hvor stakkarslig er du ikke da? Hvorfor dette savnet? Veldig mange som spiller pro clubs btw. Sett deg inn i spillmodusen før du uttaler deg.

Ikke vær så misunnelig bare fordi du selv er en nobody i FIFA-sammenheng (og i alle andre sammenhenger, som du har vært litt for åpen om). Kom deg tilbake til helsekategorien og grin litt mer.

Så ivrig på å krangle at du ikke har lest igjennom hele innlegget du siterte engang. Høl i gjerdet osv.

(Innlegget ble redigert 09.09.19 01:23)

Son
09.09.19 16:35

Nei ikke veldig mange spiller pro clubs «seriøst» i Norge og heller ikke ellers i verden. Slutt å snakk ut av ræva. Det er flott at du er «stolt» over å oppnådd absolutt ingenting. Du liker å tro at du har det, men det sier vel bare hvor dårlig det står til når dette betyr så mye for deg.

Du er en nobody som har funnet deg en modus knapt noen spiller og går rundt å hevder at du er Norges beste fordi du er en av veldig få som hele tatt bryr seg såpass om pro clubs. Haha så stakkarslig. At du setter dette så høyt sier vel hvor lite du har oppnådd. 

(Innlegget ble redigert 09.09.19 16:37)

oscrue10
09.09.19 16:44

Seriøst eller ikke, det er veldig mange som spiller pro clubs. Jeg har oppnådd mer enn de fleste i pro clubs, og du vet nok veldig godt at du neppe ville oppnådd det samme om du prøvde. Ha deg tilbake til helsekategorien og grin litt mer.

Aldri sagt at jeg er Norges beste i noe som helst, snarere tvert imot. Ikke rart at ingen vil ansette en som er så kranglete og sliter med lesevansker. Vet ikke om jeg skal ta dette som et kompliment, en arbeidsledig stalker som til og med svarer i tråder som han selv ikke er interessert i. April, haha. Stakkars. End of. 

(Innlegget ble redigert 09.09.19 16:51)

Son
09.09.19 16:51

Nei det er ikke det. Nei det har du ikke, hadde jeg vært villig til å kaste bort tiden min på en useriøs modus så hadde jeg gjort det. Jeg er allerede en ekstremt mye bedre spiller enn deg. Noe som strengt tatt skal veldig lite til.

Så ja det å bruke masse tid bare for å skryte at man er « muligens Norges beste på å kaste kongler» er noe du bare klarer å gjøre.

Som du ser ingen bryr seg. En klar indikasjon på at interessen her til lands er ekstremt lav. Å nei du kan ikke ta leaderboards en smule gram seriøst. Du er rett og slett bare en amatør som først og fremst står fram fordi ingen andre bryr seg. Hadde folk gjort det så hadde du druknet og forfalt akkurat som du gjør i Ultimate team. 

(Innlegget ble redigert 09.09.19 17:00)

oscrue10
23.09.19 14:46

Må være all time high, men feilet dessverre litt for mange ganger. Div 1

FM07
FM07Innlegg: 1662
23.09.19 15:28

Klubb var litt bedre i år men forsatt er det kaos som beste beskrivelse. Hvorfor kan ikke bare gameplayet være likt som resten av spillet? Istedenfor får man nok en gang et gameplay med flaks og tilfeldigheter og mye dritt mål i mot og for. 

oscrue10
23.09.19 15:35

Cpu-spillerne gjør mye rart, og man kan kan virkelig rive seg i håret til tider, men i sum funker det. Veldig ålreit å spille om man spiller med gode lagspillere. 

Kun fut ville blitt ganske ensformig, og man mister mye av det sosiale aspektet. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg