Diverse10Innlegg: 1422
MiniGH: Acuna ser ut som en fantastisk back. H/H med 93 stamina, aggressiv, uvanlig sterk og driblesterk for en back, kan skyte og 91 crossing/curve som kommer godt med nå som headinger er tilbake. Med Shadow har han 90+ pace og defending. 4* skills er en fin bonus. Hadde han vært litt høyere ville han fort vært den beste non-icon venstrebacken på spillet, nå blir han nok litt svak på bakre stolpe.
Sikkert meget solid som en midtbanespiller også. Hadde ikke forundret meg om vi ser flere som begynner å bruke han der. Blir nok brukt som sub på CDM om jeg får han i player picks.
(Innlegget ble redigert 16.10.19 19:56)
BongisInnlegg: 9511
TheArsenalWay: Sliter veldig med å se hva man ser etter i en ving, som Mane IKKE har.
Du gir deg ikke? Han fungerer bare ikke. Ikke spør meg hvorfor. Giggs har bedre pasninger, og har 3 assist på to kamper. Jeg har ikke spilt mye med han, men Mane har 6 mål og 5 målgivende på 28 kamper. Pace har aldri vært min greie.
La nå jeg få spille på min måte, ha min egen mening og fortelle det slik jeg ser det uten at jeg skal bli angrepet på hva jeg forteller fra min egen synsvinkel. Jeg orker ikke å diskutere mer hvis jeg skal bli fortalt at det jeg sier er feil. Ja, jeg bruker selvsagt han ikke optimalt, rett og slett fordi det ikke er min type spiller. Selv om Salah fungerer bedre på andre siden.
(Innlegget ble redigert 16.10.19 22:49)
St14al3xInnlegg: 12033
Bongis: Giggs har bedre pasninger, og har 3 assist på to kamper. Jeg har ikke spilt mye med han, men Mane har 6 mål og 5 målgivende på 28 kamper.
Hvordan har det seg at du sammenligner en spiller med to kamper med en spliier med 28 kamper? Blir jo som å sammenligne Greta Thunberg med Einstein.
Hva har egentlig pasninger med vingegenskaper å gjøre? Veldig lite. Har f.eks. Koke i laget selv, men vurderer å fjerne ham, produserer jo ingenting for meg. Enkelt og greit fordi han aldri kommer i de posisjonen jeg trenger ham i for å levere.
(Innlegget ble redigert 16.10.19 23:37)
TheArsenalWayInnlegg: 2936
Bongis: Du gir deg ikke? Han fungerer bare ikke. Ikke spør meg hvorfor. Giggs har bedre pasninger, og har 3 assist på to kamper. Jeg har ikke spilt mye med han, men Mane har 6 mål og 5 målgivende på 28 kamper. Pace har aldri vært min greie.
Selv legger jeg ikke så mye i stats. Scorer ikke så mye med vingene, da spissene stort sett avslutter angrepene. Dembele har omtrent samme stats for meg som Mane har for deg, men jeg ser ikke på han som dårlig av den grunn, da jeg bruker han mest i det oppbyggende spillet.
Hadde jeg hatt Mane så ville jeg nok brukt han som spiss ingame. Føler han er litt waste på vingen på dette stadiet av spillet, med mindre man sitter på ekstremt mye coins. Hvertfall i en formasjon med to spisser.
(Innlegget ble redigert 16.10.19 23:35)
Diverse10Innlegg: 1422
AlphaBeast: Hvilke 4* finter bruker du i år? La Croqueta er jo ikke effektiv og et "must" i år som i fjor. Ellers er jo chop 3* og den nye choppen(usikker på navn)
Angående 4* så bruker jeg denne og den 360-spinnen mest. Er enig at 4-5* i skill ikke er noe must -heller 5* wf. Nevner at skillmoves er mindre effektivt i år enn tidligere, men føler likevel at det er gunstig å ha i tillegg som det er moro.
Jeg spiller 4231. Nå hadde han vært bankers på spissplass så da er 3* skill helt fint, men om 1mnd+ vil han nok havne ut på en av kantene og der er det greit å ha litt skillmoves for å skape plass/målsjanser. Står mellom han og Rio.
(Innlegget ble redigert 17.10.19 01:23)
Anelka2Innlegg: 19046
«Møtte nettopp et stjernespekket lag med bl.a Messi, Neymar, Eusebio, Salah, Laurent Blanc, Varane, ter Stegen... og mine egne spillere har aldri føltes bedre. Plutselig var de vanvittig responsive, og han RQ'a etter 20 min på stillingen 2-0. Motstanderen min var åpenbart ikke en veldig god spiller, samtidig føltes det nesten som om laget mitt spilte på gress for første gang etter å ha spilt i gjørme hittil. På med aluminiumshatten.»
FUT i et nøtteskall år etter år.
(Innlegget ble redigert 17.10.19 08:39)