Føler meg sikrere på Vardy. Tammy sliter med å score på hjemmebane. Selv om jeg mener statistikken sier Tammy har vært heldig borte og uheldig hjemme.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Føler meg sikrere på Vardy. Tammy sliter med å score på hjemmebane. Selv om jeg mener statistikken sier Tammy har vært heldig borte og uheldig hjemme.
Husker han rocka på med stangskudd og litt sånn i en hjemmekamp hvor jeg seff våget meg på å gi ham kapteinsbindet. Målene tror jeg kommer jevnt og trutt så lenge laget funker.
Gamble på Mount eller kjøre inn Cantwell(WAT) fra benk?
Evt Soy/Mendy.
Pukki. Hat trick i kveld.
Det er planen. Burde ha kastet ham på sjøen for lenge siden men får en siste dans.
Kjører Martial cap for første gang noensinne.
Capper Son igjen.
Rico eller Wilson fra start?
Callum Wilson.
George Best og Phil Lynott i et og samme bilde, Lezah. Jeg sier som fjortisene på vestkanten, nice!
Blir vel fort benket fra start for Norwich?
Prisendringene i natt:
Opp i pris:
Chilwell (£5.7M)
Martial (£7.7M)
Jiménez (£7.3M)
Ned i pris:
Callum Wilson (£7.8M)
Mariappa (£4.2M)
Tenker jeg benker Søyønsju, Connolly og Cantwell i den rekkefølgen jeg.
Slo kron og mynt på Abraham vs Vardy som kaptein, endte med førstnevnte.
Så han har blitt benket pga prestasjoner? Trodde han slet med en tight hamstring bare.
Tror det er litt blandet. Denne Hernandez har jo vært skadet og har såvidt jeg har skjønt det vært forventet å ta plassen hans. Kanskje andre vet mer? Mener bare jeg har lest det her en gang.
Blir nok 50/50. Kan være at begge starter, Buendia og Stiepermann har vel ikke levert voldsomt de heller.
Får håpe på en liten lekkasje på lagoppstillingen i kveld :-)
Hjelp meg å ranger Rico, Janmaat og Soyuncu. Skal spille en, kanskje to av de (Mount). Står foreløpig slik jeg skrev de opp, med Rico først.
Inn med Vardy, da nok TAA ofres. Wilson+TAA til Vardy/Chilwell(?). Eventuelt en av City gutta på midten og inn med en Maddison/Tielemans.
(Innlegget ble redigert 08.11.19 14:33)
Noe nytt om skaden på Mount?
"Mason Mount has recovered sufficiently - the midfielder will be assessed again in the morning - but he is included."
Ble ikke noe klokere men..
Jorginho suspendert og Barkley skadet åpner jo opp for at han spiller.
(Innlegget ble redigert 08.11.19 14:52)
Lampards sier at han er i troppen og at de tar en beslutning i morgen. Jeg beholder han og satser på at de kjører på mtp at det er pause etter denne kampen.
Kanté spiller fra start mao.
Verdt å ta -4 for Sterling og Ayew til Son og Jiminez? Har KdB som citycover.
Ederson ikke klar til søndag.
Tør man å benke Lundstram da?
Tenker Lundstram får nøye seg med første benk denne runden.
Jeg hadde nok heller gått for å ofre Cilson eller Jimenez (til Connolly, evt Ayew) og oppgradert slik. Så har du muligens noe penger til å oppgradere forsvar/midtbane. Det vil sannsynligvis innebære en formasjonsendring. Evt ville jeg sett på Sterling til en alternativ city midtbane
Spille Söyüncü eller Robertson?