Jeg tok et ufrivillig WC da jeg lekte med laget på jobb og har tydeligvis greid å aktivere WC på en eller annen måte. Jeg hadde tenkt til å bruke WC i landslagspausen, men må nå bruke det to uker før enn jeg hadde planlagt.
I de to første rundene har jeg gjort det helt middels med 125 poeng totalt. Ikke til å hoppe i taket av akkurat, men ikke sånn at jeg har vært desperat etter å svi av WC helt enda. Men nå som jeg faktisk må det så er jeg faktisk veldig glad for det. Prisen til spillere jeg ville bytte inn i landslagspausen tar jo helt av allerede.
Laget jeg har hatt de første to rundene: Ederson - Walker, van Dijk, Robertson, Digne - de Bruyne, Perez, Salah, Gylfi - Wilson, King
Og akkurat nå ser laget slik ut: Pope - Walker, van Dijk, Digne - Sterling, de Bruyne, Mane, Ndombele, Mount - Rashford, Pukki
Jeg kjenner at det skal bli veldig godt med Sterling på laget. Det har vært grusomt å sitte uten han de første to rundene, men akkurat nå går det på bekostning av Salah som blir erstattet av Mane igjen.
Hva tenker folk om Tanguy Dembele? Han har hatt en god start for Tottenham med mål og assist. Til 6.1 er han et godt alternativ til Mount. Sistnevnte har dog en mer offensiv rolle.