Lundstram i 11ern eller benk neste match (møter Arsenal hjemme)?
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Lundstram i 11ern eller benk neste match (møter Arsenal hjemme)?
Han spiller nok ikke mye framover. Chambers ble foretrukket sist, og Bellerin er så godt som klar og vil ta plassen veldig snart.
Ny to-poenger.
Lundstram får 2 poeng neste match, så skjønner ikke hvorfor han skal på:)
Kunsten er å forutse hvem som KOMMER til å gjøre det bra. Hittil har det bare vært å høre på hvor gode folk er ETTER at de har gjort det. Mitt råd,: Pool og City kommer til å gjøre det bra.
Banebrytende :)
Er ellers inne på tanken å hive ut Sterling om KdB er tilbake i slag. Har også Aguero. Fint program, men frigjør jo enormt med midler.
Får sjao, begynner faktisk å bli en liten diff å ha Sterling i ligaene mine..
Haha. Ikke banebrytende. Men det er det som skjer:)
Prisendringene i natt:
Opp i pris:
Rico (£4.2M)
Pope (£4.7M)
Ned i pris:
Meyer (£5.2M)
Andone (£4.8M)
Theunitedway: poenget var egentlig at folk er så utolmodige og bytter fram og tilbake. Håper flere i min liga gjør det samme:)
Noen skader på fantasy spillere i helgen? Svært mange som har vært i aksjon.
Cantwell er skadet. Hamstring.
Norwich har hele 13 skader. Noe må de gjøre galt i det medisinske apparatet der.
Vurderer å sjanse litt for å ta igjen det tapte, ligger stabilt rundt 1,5 millioner. Kanskje for risky?
Salah, Sterling, Pukki og Cantwell ut for Mane, Maddison, Hudson-Odoi og Aguero.
Hvorfor Aguero over Sterling?
Ta en liten sjans på Saka et par runder? Har Hayden som 5. midt, og han er vel ut til 2. nov.
Fader, da må Aguero ut
Det er vel greit å vente på litt mer informasjon. Det skal overhodet ikke mye til for at spillere utelates til privatlandskamper.
Ja, venter til pressekonferanse n, men frykter det blir Jesus til helga og Aguero i CL.
Prisendringene i natt:
Opp i pris:
Ingen.
Ned i pris:
Özil (£7.2M)
Murray (£5.6M)
Vydra (£5.3M)
(Innlegget ble redigert 13.10.19 14:31)
Avventer info på aguero, men om kong-kjeks gjenoppstår, blir det sterling igjen på meg ass.
Aguero er heldigvis ikke flagga på FPL. Har faen ikke råd til enda en skadet spiller nå..
Maddison dratt hjem fra landslaget. Pga sykdom.
Aguero er ikke skadad men coachen må ju säga något när den argentinske befolkningen å presse spørr hvorfor ikke Aguero er med i truppen? Skade låter bedre en han får ikke for city/han vill ikke selv osv.
McGinn med hattrick mot San Marino.
Bara for å va helt klar på hur dårlige San Marino er så er målforskjell 0 - 38 på 7 matcher eller førlorar varje match med minst 5 mål i snitt.
ett kjøleskap kan gjøre mål på San Marino
Hvis du ser litt videre på det enn kun motstander tyder det på at han er scoringsform og at han går inn i neste runde med selvtillit og godfølelse. En spiller som er i flytsonen vil være skummel når han tar i mot Brighton på hjemmebane til helga.
Jeg har ikke McGinn, men frykter å tape terreng på lørdag.
Mcginn er en fin spiller han. Men å frykte han fordi han scora mot San Marino er å dra den litt langt.