Hardkokt(!)
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Hardkokt(!)
Dette har jeg ikke noe tro på. Du velger de spillerne som du har mest tro på. "Dekning" og for mange fra samme lag er bare tull, i alle fall offensivt.
Sterling eller Tammy cap?
Brant meg veldig sist gang jeg gikk for Tammy, mens raheem som regel er et veldig safe kort
Nja det scores average 3 mål i snitt i hver PL match (18/19 sesongen) og de mest vanlige resultatene var 2-1 og 1-0 så skal litt til at du får treff på alle tre i en enkel GW men så må du jo selvsagt se det i et større bilde mtp bytter, andre spillere, fixtures, WC etc.
Har gjort noen endringer på WC, blant annet hentet inn Montoya og Fredericks. Foreløpig vanskelig å få plass til Mount, dessverre... Hvordan tror dere CHO stiller seg i forhold? Startet sist, noe som tyder på at dette er endret?
Da er byttene gjort. Laget ser sånn her ut.
Holder meg unna CHO inntil videre. Det er svært sjeldent en suksess å satse på spillere som har usikkerhet rundt spilletid. Så da er det bedre å avvente.
CHO er nok førstevalg så lenge han er frisk.
Hva gjør dere som har Wilson og Abraham med kapteinsbindet i helgen?
(Innlegget ble redigert 17.10.19 20:03)
Bindet på Abraham. Foreløpig...
Tør ikke ta Abraham, egentlig. Står på Sterling per nu og Abraham som VC, men har bommet på kapteinsvalg hele veien så lyst til å droppe rulleringen mellom Sterling-Salah nå.
Har både Tammy og Wilson. Vurderer sterkt å cappe Wilson
Bindet på Tammy i kveld, men om wildcard blir spilt i morgen, som jeg anser som svært sannsynlig, henter jeg Wilson og bindet flyttes nok til han..
Wilson skal spille mot et lag uten forsvarsspillere. Det frister så inni gamperævva, og det ender nok mest sannsynlig der...
WC spilt tjohei! Så er jeg kvitt plagen! Ser frem til å slippe å vurdere hvorvidt wildcard er verdt å bruke i rundene fremover!
Har det på Wilson selv for øyeblikket...
Samme tenker jeg.
Har to bytter. Har stort sett tenkt at Aguero & Cantwell ryker. Inn Wilson og KdB. KdB står fortsatt som noe usikker. Men føler at signalene har vært ganske ok at han er klar igjen?
Spille Lundstram eller Rico?
Beholde Pukki, eller skrote for en av C.Wilson eller Vardy?
Nesten ferdig med WC. Hvem hadde der valgt av Callum Wilson og Kane denne uka? Begge vurderes som kaptein. Uansett hvem jeg bestemmer meg for, så kommer Agüero inn for vedkommende allerede til GW10.
(Innlegget ble redigert 18.10.19 06:34)
Stå med denne gjengen eller bytte? 1FT og 0 ITB.
Pope, Button
TAA, Soy, Lundstram, Lowton, Kelly
Sterling, Son, D.Silva, Mount, Cantwell
Aguero, Haller, Abraham
Åpenbare savn er Vardy/Madisson, C.Wilson, Pool-offensivt.
Wilson! Kommer til å få gode arbeidsbetingelser mot et tafatt Norwich-forsvar.
Tilsynelatende frisk og rask på trening i alle fall.
Skjønner ikke at det er mulig å vurdere en Kane som mer eller mindre har spilt offensiv midt i snart 1 år. Skal man vurdere Spurs offensivt så er det Son som fremstår som det soleklare valget. Wilson hele uka....
Rico eller Fredericks fra start?
Du fikk en tommel pga. rykning i pekefinger, så da kan jeg vel like gjerne stemme også.
Ut med Pieters og Digne, inn med Dunk og Pereira. Blir trolig Tammy cap.
Lundstram kan bli en joker denne runden, men får meg ikke helt til å starte han på bekostning av de andre i forsvar. Får se litt på plasseringen på benk frem mot rundestart.
Starter trolig følgende 11er:
Ryan
VVD - Pereira - Rico
Salah - Kdb - Sterling - McGinn
Tammy - Pukki - Haller
Benken: McGovern, Cantwell, Lundstram, Dunk
Noen som tror KdB spiller da, om skadefri? Lukter litt sparing av Pep om han hangler litt i så fall?
Umulig å forutse, men ryktes å være tilbake og da tror jeg han starter. Om City er komfortable rundt 60 min går han ut. Er uansett kun Pep som vet...