Lett!
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Lett!
Jeg tror det kan være vel så viktig for Pepe om Emery snart starter med Bellerin på HB i PL også. Vil komme på mange overlaps og gi Pepe langt bedre arbeidsvilkår enn det han har hatt med AMN og Chambers som backer på sin side.
Lukter Sterling hviles på benk, etter målbonanzaet i midtuka eller? Mer safe med KdB cap?
Er det ikke egentlig mer sannsynlig at Sterling hviles i carabao neste midtuke ?
Burde være det, ja.
Tenker også han får hvile i ligacupen. Det i tillegg til Peps uttalelser om Sterling etter CL gjør at jeg tror han starter. Derfor bindet foreløpig på han.
Ok, med følgende:
Ryan - Button
Rico - TAA - Lundstram - Otamendi - O'Connell
Mane - Sterling - KdB - Mount - Dendoncker
Haller - Abraham - Greenwood
1 ft, og 2,8 itb. Er Greenwood -> Jimenez moro eller teit?
Moro
Sist var det omvendt, hvilte i ligaen, spilte i carabao.
Faktisk kanskje standup-materiale å ta Dendoncker til CHO nå, og Haller til Jimenez til GW 12.
Hold dere unna CHO, he's mineeee
Finnes det noe fristende til maks 5.9 i forsvar?
Chillwell/Matip/AWB?
Leicester med kremprogram frem til jul.
(Innlegget ble redigert 25.10.19 12:22)
Nesten fristende med Salah, Pukki og Hayden -> Son, Vardy og CHO for -4. Men det føles ikke supert med 3 x Chelsea og kun KdB fra City/Pool offensivt. Son og Tottenham er heller ikke spesielt stabile.
Spille Rico eller Lundstram?
Den problemstillingen har jeg også.
Jeg går nok for Rico!
Blir Sterling eller Auba som kaptein for min del.
Sitter med et forsvar bestående av:
Lundstram Rico Trent Cresswell Kelly.
Ergo 3/5 usikre.
Noen som har hørt noe mer rundt Trent eller Cresswell?
Trent/Robbo skal være klar ifølge Klopp.
Cresswell har trent med laget hele uka.
Zinchenko blir nok ikke å se i nærmeste fremtid.
Stiller da følgende lag:
Pope
Lundstrøm Rico Otamendi
Kdb Mane Maddison Mount
Aguero Pukki Tammy
Alderwield Soyunco Cantwell.
Står mellom Mellom, Aguero Mane som cap. Står på Aguero foreløpig.
Hjelp!
Auba/Mount -> Vardy & D.Silva
Auba/Cantwell -> Jimenez & D.Silva?
Ja, herregud ja!
Mendy koster 5.9, Zinchenko er ute så han vil helt sikkert spille plenty, og når eventuelt blir rotert, så blir han ikke byttet inn, så du får en fresh 4.0-spiller inn.
Offensivt potensiale i massevis, og spiller for City i deres veldig behagelige kampprogram.
Ingen grunn til å bytte ut Auba før hjemme mot Palace. Men hvis du absolutt vil ha inn Silva så hadde jeg gått for alternativ 2.
Faller for Mendy-propagandaen til k9b, og sparer byttet neste GW så jeg har 2 (muligheten til andre -4 for året også kanskje) for å rydde litt opp runden Liverpool og city møtes.
Bruker FT på Digne -> Mendy
CHOO-CHOOO! Nå går poengtoget!
Topp 500.000 here we come!
..... In before benking i de 3 neste, med Rico inn fra benk med 2,1, og 2 poeng.
Sikrer meg med Lundstram som første benk-alt i Forsvaret, så dette kan ikke gå gærent
Prisendringene i natt:
Opp i pris:
Connolly (£4.6M)
Ned i pris:
Bardsley (£4.3M)
Lamela (£5.9M)
Adams (£5.5M)
McBurnie (£5.8M)
Ghezzal (£5.2M)
Navarro (£3.9M)