Pereyra ut med skade. Gray inn.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Pereyra ut med skade. Gray inn.
Watford bare gir fullstendig faen til å forsvare seg på høyresiden sin.
Hvis ikke Pukki får med seg noe her, vil han aldri gjøre det igjen.
Han er pent nødt til å sette to etter pause. Har bindet på finnen og orker ik å fastslå en fiasko fantasyhelg allerede på fredagen.
0-2, Deulofeu til Gray.
Cantwell inn med en halvtime igjen.
Nå for dere Cantwell på banen også, dere som har stått norwich spillere last og brast i all slags elendighet.
Rødt på Kabasele. Da kommer vel målet snart.
Pukki er faktisk helt dead meat han.
Helt jævlig å se på
Cantwell er shit. Glad jeg fikk han ut.
Cantwell må ut neste runde før han dropper i pris. Fikk ikke et eneste målpoeng på Pukki jeg, glad jeg hoppet av for flere runder siden.
Ingen i Cantwell sin prisklasse som frister så gidder ikke bruke bytter på å få ut han. Da får TV bare gå ned.
Så glad jeg har tuppa ut alt fra Norwich for lengst.
Det laget kommer til å score minimalt fremover
Magnus Carlsen bytter sterling -> Son. Robbo på benk. Dobbel Spurs med aurier. Tenkte tomori -> robbo selv nå, men vurderer mount->son bare pga han.
Klar for Son-party i dag.
Kjedelig med fredagskamper...halve kosen er jo å sitte med kaffekoppen på lørdags formiddag og gruble på laguttaket..
Link til MC sitt lag?
Er Magnus Carlsen norges beste FPL-spiller?
-4 ble til -8 i går. Har tapt masse terreng (fra 200k til 800k) de siste fire-fem rundene, først og fremst fordi jeg har gitt dårlige valg for mange sjanser og holdt meg unna hits. Før denne GW ble det aksjonert: Aguero, KDB, Pepe ble til Vardy, Son, Mane
Bindet selvfølgelig rett på armen til Vardy.
Et raskt overblikk viser at Norges høyest rangerte FPL-spiller for øyeblikket er Pål Kristian Andersen på 12. plass. Imponerende!
Korrekt, representanter for viktige gjenger.
Norges beste er vel nr 5 så vidt jeg kan se.
han på 15. Plass i verden spilte BB denne(!) runden. Traff greit på Deulefou, mindre på Cantwell.
Du har helt rett, det gikk litt fort i svingene fra min side. Desto mer imponerende!
Mount og Emerson starter. CHO benk.
Æsj. Håpet litt på Mount hvile her. Janmaat med 7p på første benk. Hvorfor startet jeg Lundstram i stedet?
(Innlegget ble redigert 09.11.19 12:34)
Mount starter, CHO og Azpi benka, Alonso ikke i troppen!
Deilig Mount. Trippel Chelsea og C. 0-1 kamp incoming.
Kjør nå, Tamouri.