Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

FIFA 20 Ultimate Team v2

NYTT TEMA
NoDabForYou
NoDabForYouInnlegg: 870
30.06.20 11:44
Jompa: Da blir det om ikke lenge mulig å søke opp spesifikke versjoner av kortene

Bedre sent enn aldri

El_Mojo
El_MojoInnlegg: 12522
30.06.20 12:31
Jompa: Da blir det om ikke lenge mulig å søke opp spesifikke versjoner av kortene

Gode nyheter, men det er jo helt sykt at dette ikke har vært mulig tidligere.

Jompa
JompaInnlegg: 14342
30.06.20 13:02
El_Mojo: men det er jo helt sykt at dette ikke har vært mulig tidligere.

Det virker veldig rart at det skal være så komplisert ja.

Men som en produsent for EA sier:

The special quality filter has been something we wanted to add for some time. Very glad that it will see the light of day soon. As an FYI, while it may seem like an easy thing to add, like most things in development, it really isn’t. Those that know...know.

Men det bør ikke ta 8 år :p

(Innlegget ble redigert 30.06.20 13:02)

Son
SonInnlegg: 9084
30.06.20 13:04

Fin ad for FIFA21 om ikke annet.
Det er jo den eneste grunnen for at det kommer nå. 

El_Mojo
El_MojoInnlegg: 12522
30.06.20 13:07
Jompa: Men det bør ikke ta 8 år :p

Det er vel en fin oppsummering, haha.

Var det ikke snakk om før FIFA 20 at det skulle bli en mulighet? Har heldigvis aldri gjort noen grusomme kjøp fordi jeg har kjøpt feil versjon, men det er garantert mange som har tapt mye coins på dette.

NoDabForYou
NoDabForYouInnlegg: 870
30.06.20 13:31
Jompa: As an FYI, while it may seem like an easy thing to add, like most things in development, it really isn’t.

Som programvareutvikler er for meg merkelig at det skal være vanskelig å legge på et filter på et felt som er tilgjengelig på entiteten man ønsker å filtrere på. Men nå driver jeg med en helt annen teknologi så hva vet jeg. :)

Jompa
02.07.20 16:41

Summer heat Ribery skal visstnok komme. Kommer til å bli veldig meta med 5/5

RVP20
RVP20Innlegg: 4922
02.07.20 17:45
Jompa: Summer heat Ribery skal visstnok komme. Kommer til å bli veldig meta med 5/5

LW eller ST det ryktes om?

Jompa
02.07.20 17:47
RVP20: ST
Son
02.07.20 17:55

Shapeshifter er vel 5*5 allerede 

Jompa
02.07.20 18:18
Son: Shapeshifter er vel 5*5 allerede

Jepp. Kortet er basert på shapeshifter-kortet

Jompa
02.07.20 20:23

Bare sånn til orientering. Mye dritt i denne tråden. Og i andre tråder.

Reckful (Byron) var den høyest ratede spilleren i Warcraft, og skaperen av Everland, og en veldig populær streamer. Har åpenbart hatt psykiske problemer. Fridde til eks-kjæresten på twitter for 4 timer siden, antageligvis når han sitter i det dypeste mørket. Mange negative reaksjoner på det stuntet, og det rapporteres nå at han valgte å avslutte livet.

Han har vært åpen om depresjon, og han mistet storebroren sin på samme måte da han var ung. 

Så tenk igjennom et par ganger før man går til personangrep. Det kan være den siste dråpen som får begeret til å flyte over.

oscrue10
oscrue10Innlegg: 9508
02.07.20 22:52

Sant nok, men samtidig må de som sliter med depresjon og mørke tanker (vi vet alle hvem det er) sørge for å oppføre seg som folk. Man kan ikke holde på slik i årevis og så er det liksom greit fordi man er deprimert og livet har gått i en uheldig retning.

Jeg ser også at jeg har gått "for langt", men samtidig er dette en situasjon helt utenom det vanlige. Jeg har ikke for vane å gå løs på mennesker som ikke har det så greit. 

Son
02.07.20 23:11
oscrue10: Sant nok, men samtidig må de som sliter med depresjon og mørke tanker (vi vet alle hvem det er) sørge for å oppføre seg som folk. Man kan ikke holde på slik i årevis og så er det liksom greit fordi man er deprimert og livet har gått i en uheldig retning.
Jeg ser også at jeg har gått "for langt", men samtidig er dette en situasjon helt utenom det vanlige. Jeg har ikke for vane å gå løs på mennesker som ikke har det så greit.

Sliter ikke med en verdens ting jeg. 

Men for å sitte å bruke noens mentale helse og depresjon imot noen som det du har gjort i en så stor grad i over flere år fordi du blir "provosert" bare en minste antydning til at innleggene mine er en respons til noe av det du sier er jo veldig spesielt. Du sitter bokstavelig talt nå og "forsvarer" det med hva du hevder er en "situasjon utenom det vanlig så da er akseptabelt"

Det er jo det som virkelig ikke er sunt. Veldig skremmende. Synd MOD ikke tar slike ting seriøst.

oscrue10
02.07.20 23:37

Vi kunne begravd stridsøksa for flere år siden, men du har vist null interesse for det. Du har derimot fortsatt med å svare på mine innlegg i samme stil som du alltid har gjort. Da har du bare deg selv å takke for dette. 

Jeg har nevnt dette før, men du ville vært best tjent med å late som at du har det bedre, og hvis du har det bedre nå, så er det i hvert fall fryktelig dumt av deg å fortsette i samme sporet. Da er det veldig lett å anta at ingenting har endret seg etter at du utleverte deg selv i helsekategorien. Kanskje du fortsetter som hevn, det må gudene vite, men det er ikke det du er best tjent med.

Mod burde definitivt tatt skikkelig tak i dette for lenge siden. Jeg ser egentlig ingen annen løsning enn at vi ikke lenger kan svare på hverandres innlegg, som jeg foreslo i en mail til mod for flere år siden. På den måten kan du beskyttes mot deg selv, og vi unngår disse stadige kranglene i en fut-tråd, til alles beste.

Tar heller ikke en lengre diskusjon på dette. Jeg har fått skrevet det jeg hadde på hjertet. 

Son
02.07.20 23:39
oscrue10: fordi man er deprimert

"Lett for meg å svare på dette. Ingen bombe at El Mojo er på samme mentale nivå som Son og robins"

"Men igjen, jeg er ikke interessert i en lengre diskusjon med en som lar egne mentale plager gå utover samtlige i en fut-tråd."

"Son har visst lesevansker i tillegg til de mentale plagene."

"Får la være å spekulere i hvorfor du tar parti med en rabiat person som lar egne mentale problemer gå utover alle de andre brukerne."

"Angående alder er det bare de med mental alder på ca 14 som snakker om "hard on"" 

"Skjønner at du føler deg truffet når mental helse blir et tema, og det ville ikke overrasket meg om du til tider oppfører deg som de vi diskuterer nå"

"Jeg mener at det er for lettvint å skylde på mentale plager. Han får evt ta en pause fra forumet og komme tilbake når han føler seg bedre. "

" Normalt er det ugreit å bruke folks skrantende mentale helse mot dem, men han har gjort sitt beste for å ødelegge disse trådene, i lang tid, og har gjort seg fortjent til det."

"Virker furt for at jeg setter ham på plass, at jeg nevner den mentale helsen hans osv."

"Din mentale helse er ikke grunn god nok til å forsøple denne tråden."

" Du må angre bittert på det utleverende innlegget om depresjonen, Nav og det at ingen vil ansette deg (så rart) "

" depresjon og det å føle at man mislykkes i livet kan fort gjøre en person bitter og aggressiv. "

" interessant å vite hva du får ut av dette, som gjør det verdt det til tross for at depresjonen, Nav og arbeidsledigheten blir et tema nok en gang"

" Han som har det så tungt at han prøver å krangle daglig. Det er sykt, mildt sagt. Penger trenger du vel. Antar at du fortsatt naver."

" Hvis du var veldig deppa eller rusa da du skrev den kommentaren i natt, må det være ganske pinlig å våkne opp til dette i dag. "

" Son. Så dum, så glemsk, så deppa"

" Neste gang du er deppa og lei, ja. Gleder meg allerede"

Dette var fra FIFA 18, 19 og fra FIFA 20(i år). Hvor jeg hovedsaklig kun har søkt på 2-3 ord så det er selvsagt mye annet som kunne tatt med. Altså en periode på 3 år. Dette er selve definisjonen på trakassering. At personen(Oscrue10) har over en så lang periode vært i stand til å skrive slikt til en person han er fullt klar over sliter fordi han mener han har rett til å gjøre det er veldig bekymringsfullt.

Heldigvis tar du feil, men det gjør det ikke noe mindre alvorlig. Det er regelrett latskap at jeg ikke har giddet å meldt fra til MOD. Enda godt jeg er fullstendig sunn, vettet i behold og har et fantastisk liv, for om ikke så kunne du like greit tatt liv av noen. Får håpe du får det en dag også, for ingen sunn person sitter over en så lang periode å skriver slikt og bruker noens mentale helse imot en.

(Innlegget ble redigert 02.07.20 23:44)

TheOpiate
TheOpiateInnlegg: 15037
02.07.20 23:40
oscrue10: Mod burde definitivt tatt skikkelig tak i dette for lenge siden

Hehe, da hadde nok vi andre fått fred fra begge to. Ingen av dere kommer spesielt god ut av denne "konflikten"

oscrue10
02.07.20 23:50

Har heldigvis Facebook, der jeg kan sortere litt selv når admin/mod ikke følger med. En langt bedre arena enn et diskusjonsforum uten blokkeringsmuligheter. 

Son
02.07.20 23:54
oscrue10: Du har derimot fortsatt med å svare på mine innlegg i samme stil som du alltid har gjort. Da har du bare deg selv å takke for dette. 
Jeg har nevnt dette før, men du ville vært best tjent med å late som at du har det bedre, og hvis du har det bedre nå, så er det i hvert fall fryktelig dumt av deg å fortsette i samme sporet. Da er det veldig lett å anta at ingenting har endret seg etter at du utleverte deg selv i helsekategorien. Kanskje du fortsetter som hevn, det må gudene vite, men det er ikke det du er best tjent med.

Beklager at jeg har svart på dine FUT relaterte innlegg ved å påpeke dine feilaktig kunnskaper og informasjon. Hvordan jeg har påpekt hvordan pro clubs ikke hører hjemme i en Ultimate Team tråd. Hvordan jeg påpeker hvordan du ikke kan avgjøre om en spiller er bra eller ikke uten å ha prøvd en. Lite visste jeg at hver gang jeg gjorde det så ga jeg deg fullstendig rett til å bruke desperasjon og andre personlig grunner imot meg. Det er selvsagt min feil at du over en periode på 3 år har gjort dette.

Så nå skal jeg fortsette å "late som jeg har det bedre" fordi dersom jeg fortsetter i samme sporet som det over her så kan man anta at jeg ikke har det bedre. 

Hevn ja. Selvsagt. Hva enn du måtte finne på.

Anelka2
Anelka2Innlegg: 19675
03.07.20 08:17

Son»Enda godt jeg er fullstendig sunn, vettet i behold og har et fantastisk liv, «

Å være sur, nedlatende,bedrive jevnlig med totalt usaklige personangrep mot blant annet meg ,og mange andre her tyder veldig på at du har det godt med deg selv og et fantastisk liv ja. 

Son
03.07.20 10:01
Anelka2: Å være sur, nedlatende,bedrive jevnlig med totalt usaklige personangrep mot blant annet meg ,og mange andre her tyder veldig på at du har det godt med deg selv og et fantastisk liv ja.

Stein i glasshus. 

Som jeg har vært innpå så mange ganger i denne tråden. Om man sjekker dine siste innlegg i denne tråden så det mer eller mindre kun om meg. Så det er helt tydelig hvem som er grinete.

Å som veldig mange andre ganger så er det du som som snakker til meg og ikke jeg som snakker til deg. 

Så veldig spesielt å beskrive deg selv.

Å ja jeg har et fantastisk godt liv. At du og enkelte andre prøver å snakke ned det er jo bare et tegn på misunnelse.

Anelka2
03.07.20 10:05

Det er helt uinteressant for meg hvordan livet ditt er. Jeg bare påpeker at det umulig kan være fantastisk ,så mye tid som du bruker her på å sutre og sette deg selv i offerrollen...samt være hinsides elendig på å takle at folk er uenig med deg. 

Steln i glasshus burde forøvrig være ditt mellomnavn. 

Son
03.07.20 10:11
Anelka2: et er helt uinteressant for meg hvordan livet ditt er. Jeg bare påpeker at det umulig kan være fantastisk ,så mye tid som du bruker her på å sutre og sette deg selv i offerrollen...samt være hinsides elendig på å takle at folk er uenig med deg.

Allikevel diskuterer du det og allikevel snakker du det ned attpåtil flere ganger. Livet mitt er helt fantastisk og det er ikke en eneste gal ting om det. At du og andre prøver og snakke ned det og fortelle løgner får være deres problem.

Det er jo bare å sjekke historikken din så ser man det også

Så det er ganske fantastisk at du prøver å si noe annet er jo bare tegn på misunnelse. "bare påpeker". lol, det du driver med er trakassering i stor grad. Noe du også beviser nok en gang når du ramler inn her nok en gang uten å ha knapt diskutert noe annet enn meg både her og i andre tråder. Er bare å se på historikken din så ser man at majoriteten av innleggene handler om meg.

Ganske trist. 38 år er du også. 

(Innlegget ble redigert 03.07.20 10:12)

oscrue10
03.07.20 11:03

Han kommer aldri til å fatte dette, Anelka. Vi taler for døve ører. Haha. 

Son
03.07.20 11:16

Mens du kommer aldri til å være i stand til å svare på punktene, men skal alltid starte opp noe på nytt igjen dagen derpå. Så da får jeg ta kontakt med MOD. 

(Innlegget ble redigert 03.07.20 11:17)

oscrue10
03.07.20 11:29

Du er tilbake til "punktene", ja. Bla tilbake hvis du allerede har glemt hva som ble sagt i den forbindelse. Hvis ingen klarer å velge ut noe som jeg skal svare på, som bør være veldig enkelt om man mener at jeg er på tynn is, så er det heller ingenting å svare på. Jeg gidder ikke å skrive en lengre roman bare fordi det er veldig lett å diskutere deg i senk.

Kontakt gjerne mod. Lov å håpe på at de gjør noe for å få en slutt på dette tullet. Legg gjerne ved "hatlisten" din, som du hadde på en av de fjorten brukerprofilene dine, så de kan se hvem slemmingene er. Barnehage. Jeg setter punktum der. 

Son
03.07.20 11:52
oscrue10: Du er tilbake til "punktene", ja. Bla tilbake hvis du allerede har glemt hva som ble sagt i den forbindelse. Hvis ingen klarer å velge ut noe som jeg skal svare på, som bør være veldig enkelt om man mener at jeg er på tynn is, så er det heller ingenting å svare på. Jeg gidder ikke å skrive en lengre roman bare fordi det er veldig lett å diskutere deg i senk.
Kontakt gjerne mod. Lov å håpe på at de gjør noe for å få en slutt på dette tullet. Legg gjerne ved "hatlisten" din, som du hadde på en av de fjorten brukerprofilene dine, så de kan se hvem slemmingene er. Barnehage. Jeg setter punktum der.

Du klarte ikke å svare for deg fordi du vet veldig godt at du ikke har en sak og er på tynn is. Så hva gjør du da? Starter noe nytt som i dag. Det gjorde du sist gang også. Da klarer du plutselig å svare og skal kverulere om noe idiotisk som at folk skal plukke ut hva du skal svare på. 

Du klarer rett og slett ikke. Veldig spesielt å be andre om å velge ut setninger fra innlegg som er allerede er rettet/sitert mot deg. Du klarte ikke å svare for deg og denne gangen var heller ingen unntak. 

Du har strengt tatt aldri diskutert meg i senk. Du løper bort hver eneste gang det blir komplisert for deg å svare som er et resultat av at du ikke har en sak ei argumenter.

Anelka2
03.07.20 12:07

Son» Allikevel diskuterer du det og blablablablablabberi masse annen smørje,rør og møl.... 

Fint det Mr stein i glasshus. 

Son»38 år er du også»

Eh, ok, er det nå jeg liksom skal legge meg på samme nivå med «14 år er du også, hahahaha»? Hva enn du prøver å «poengtere» med aldersargumentet ditt bommer du der også. 

oscrue10
03.07.20 12:29

82-88 -_-

Han får bare gå rett i Kimpembe SBC. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg