Er på vei ser det ut til. Blir morsomt å komme i gang.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Er på vei ser det ut til. Blir morsomt å komme i gang.
Litt av noen priser de kjører, og. Så vidt jeg ser er dette de kjente (fjorårets i parantes):
Børven (Odd) (6,5): 11
Rufo (Sandefjord): 6,5
Pereira (Viking) (husker ikke): 6
Dønnum (VIF) (5,5): 8,5
Castro (Aalesund): 8,5
Helland (RBK) (husker ikke): 11
Spillet lanseres ila uka som kommer. Stive priser, får en si.
Tror det kan være bra for spillets del at prisene blir litt mer differensierte. Det var ikke akkurat et problem å holde budsjettet i fjor. Nå blir det muligens litt flere variasjoner på lagene.
Pereira var vel 4.0 i fjor. 6.0 var da voldsomt. Tror ikke man kan rekne med å være på topp når det gjelder CS i år og.
Stølås 7,5. Det var da voldsomt stivt
Fryktelig stive priser på de fleste som er blitt presentert.
Castro er den som jeg føler mest for å ha på laget på nåværende øyeblikk.
(Innlegget ble redigert 27.02.20 16:05)
Ja, i år var prisene bra stive... Må bare glede seg over det, har jo nesten vært kjedelig til tider
Har vært inne i en prøveutgave av spillet. Går helt greit å sette et ok lag denne sesongen også.
Potensielle gode kjøp Bohinen, Dessler, Källman, Lowe, EUA, Ulvestad, Zachariassen.
Prisene er ikke helt endelige og kan bli justert.
(Innlegget ble redigert 28.02.20 13:27)
Hvem er det som drifter Fantasy? De som rapporterer fra kampene setter jo bonuspoeng, men er det noen kjente navn som jobber med Fantasy med blant annet prissetting?
Ekrem verdsatt til 12,5.
Kan se ut som det vil skille mer i år ja. At det vil kunne være større forskjeller på lagene. Skulle man tro. Men ofte blir vel lagene mer og mer like utover i sesongen :)
Mawa 8,5
Jonas Bergh-Johnsen.
Høyt. Helt grei spiller på et middelmådig lag. Spent å se hvilke spillere som er billigere.
Kastrati til 8.
De legger ut på Twitter med jevne mellomrom.
Veton Berisha - spiss - 9mill
Nå kan de bare lansere spillet :) Jeg orker ikke vente lenger
På tide at de øker prisene. Viktig for spillet.
Da er det ute!
Fryktelig mange stive priser i år ja. Dette blir ikke enkelt!
(Innlegget ble redigert 04.03.20 13:37)
Laget klar allerede!
Castro skal med! Ellers fant jeg ikke plass til noen Molde-spillere. For stive priser!
Sandberg 6 blank og Austbø 5,5. Knegg knegg.
Ingen nye chips for året.
Er redd Vikingspillerne er litt overvurdert. Selv om Sandberg sånn sett gjorde det veldig bra i fjor er det voldsomt at en Stabæk-keeper skal koste 6.0.
Hva er prisen på Kristoffer Haugen? Og den nye spissen til RBK?
6.5. Vært bunnsolid så langt i oppkjøringen, med mange gode offensive bidrag. Kitolano lusker i bakgrunnen dog, så spørs om det er en mann å satse på..
Takker. Leste at han hadde våre bra med offensivt med gode bidrag. Kitolano er som Haugen kun aktuell på venstrebacken?
VGD Liga oppe: 0an60l