Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

CM 03/04

NYTT TEMA
TrueTopRed

TrueTopRed
25.04.20 14:25

Etter å ha gått gjennom endel (i lang tid) urørte ting på loftet kom jeg over det elskverdige managerspiller innbrent på noen cder. Kan ikke ha spilt det på over 12-14 år. I mine øyne det beste managerspillet som har kommet ut til jeg sluttet å spille. 

Dro igang en save med Alaves i spansk 2e divisjon som jeg vant foran Xerez og Sporting Gijon, ned fra toppdivisjonen gikk Murcia, Atl Bilbao og Zaragoza. Valladolid vant sensasjonelt la liga første sesongen når jeg harvet i divisjonen under.

Nå som nykommer i toppdivisjonen med en odds på 300 som ligavinner før sesongen, har det gått over all forventning, og det med teft av masse lånespillere + billige kjøp på markedet.

Troppen per nå. Litt historie. Brasse med dobbelt pass for en billig penge fra Braga gjør det fremoverKjøp foran sesongen i toppserien. Skytterligaen per nå.

Bygget ut arenaen foran sesongen i tillegg til oppgradere treningsfasilitetene.

Kan Real Madrid som har brukt £69m foran sesongen ta meg igjen, å hindre sjokket?

(Innlegget ble redigert 25.04.20 14:28)

TrueTopRed

TrueTopRed
26.04.20 16:18

Sesongen som nykommer er over (tabellen) og fansen i godt humørSkytterligaen for sesongen.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg