Interessant å se at top tier markedet etter BF opp gjennom årene:
FUT16: Markedet gikk ned i perioden etter BF
FUT17: Markedet gikk opp i perioden etter BF
FUT18: Markedet gikk ned i perioden etter BF
FUT19: Markedet gikk opp i perioden etter BF
FUT20: Markedet gikk ned i perioden etter BF
FUT21: Markedet gikk ? i perioden etter BF
Vil trenden med annethvert år fortsette?
(Innlegget ble redigert 26.11.20 16:03)

Nye icon SBCer også. Smart av EA. Først icon SBCer som tømmer spillere for høyere ratede fodder, samt coins. Deretter best of i pakker dagen før BF og TOTW SBC som tømmer folk for 82-85 ratede og coins. Da vil mange sitte uten både coins og spillere i morgen. For et ras av pakkeåpninger vi får i morgen.
Får vel et bra kræsj nå skulle en tru.
(Innlegget ble redigert 26.11.20 19:15)

Nick28T fikk ronaldo nå i red picks... SILVER 1
(Innlegget ble redigert 26.11.20 19:37)

Gudleif7: Hva tenker du er lurest å gjøre imårra på investeringsfronten?
Forventer at prisene vil stige igjen når det vil komme masse coins inn markedet igjen i morgen. Litt usikker på hva jeg skal gå for av spillere. Det er vel ofte klokka 21 at vi får ultimate packs. Bør være mulig å snipe en del da, samtidig som at prisene bør stige litt.
Nå øker jo fodder, så nå blir flere spiller SBCer veldig høyt priset. Son rundt 700k på PS nå. Mens Mane, som nå er i pakker igjen, er på 550k. Kan hende spillerne vil hente seg litt inn igjen over natta.
(Innlegget ble redigert 26.11.20 19:52)

Vegaldo: Hva tenker dere om UEL og UCL - RTTF?
I fjor fikk de seg en trøkk i desember (som de fleste andre kort), før de steg igjen over nyttår. De vil også få en ganske stor prispåvirkning når finalene blir trukket etter gruppespillet, og vi vet hvem som får en gunstig 1/8 dels finale. Eksempelvis falt prisene veldig mye på Dortmund, Spurs og Atletico-spillere når de ble trukket mot Barcelona, Bayern og Juventus.
Hvis du er glad i risiko går du for disse kortene. Selv styrer jeg unna.
(Innlegget ble redigert 26.11.20 22:09)

Det ble en fin trading-dag i går, og alltid litt kaos i markedet når de plutselig legger best of TOTW i pakker på en torsdag.
Gjorde en ny runde med Mendy i går kveld, og solgte alle som en utover kvelden rimelig fort for rundt 4-5k profit per kort. Aner ikke hvor mange jeg kjøpte.
Solgte også Varane, og gikk da drøye 600k i ren profit bare i går. Varane utgjør 250k av denne profiten ca.
(Innlegget ble redigert 27.11.20 08:58)

Serie A.
Kjøpte Carrasco for 62k i går og ser at han har sunket 20k. The pain. Frister ikke å bruke det kortet da. Kanskje jeg får solgt for 65k etter hvert, men vil ta tid. Kjedelig å ha så "mye" coins plassert i det kortet mtp hvor lite coins jeg har.
(Innlegget ble redigert 27.11.20 09:31)