Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

oscrue10s barnslige krangletråd.

NYTT TEMA
oscrue10

oscrue10
30.06.20 15:55

Ikke vanskelig å gjette hvem som sitter bak spakene på NoDabForYou. 

Jonasar

Jonasar
01.07.20 13:44

Neivel?

oscrue10

oscrue10
10.08.20 23:06

Kanskje tvilsomt om det er andre habile klubber som spiller like defensivt som min klubb.

https://pasteboard.co/JlLSSww.jpg

oscrue10

FM07

FM07
28.09.20 12:16

Har du troa på at de forbedre klubb i år? At noen faktisk synes klubb enda er moro kan jeg faktisk ikke skjønne. Da har man jævla lave krav. Hele moden er bare noe EA har snekret sammen i pillerus

oscrue10

oscrue10
28.09.20 12:43

Jeg vet at de har gjort noen endringer til det bedre, som at man kan sette opp fem taktikker, lagt til CM (ikke bare CAM, CDM...), justert pace'en på CDM og CB... Men dette er ikke så viktig.

Det viktigste for meg er at de fikser ute av posisjon når man ikke er ute av posisjon (særlig et problem for CAM, men også andre posisjoner, og man blir til og med påvirket av medspilleres posisjonering) og at de fjerner ai-dumskap (først og fremst sklitaklinger innenfor 16-meteren og helt tullete klareringer).

Jeg ønsker meg også mer straff for å quit'e kamper. Virker ikke som at 3,5 match rating er nok til at folk ikke quit'er. Kan med fordel sørge for at man mister noe av progresjonen og at man for eksempel må spille 5 kamper for å kompensere for 1 dc/quit.

Ønsker meg også muligheten til å låse en klubb som jeg er manager for, så folk ikke spiller når jeg er offline.

Bør gjøre det lettere å avslutte ved kit clash, uten å bli straffet for det.

(Innlegget ble redigert 28.09.20 12:45)

FM07

FM07
28.09.20 17:38

Etter min mening er det jo mye mer problemer enn de tingene du lister opp. Hadde nå jublet om det var kun de problemene der i Pro Clubs. Bare å se på populariteten til moden, dalende hvert eneste år og det er ikke uten grunn. Forumer fulle av folk som etterlyser forbedringer i moden i form av gameplay. Ikke en straff for å quitte kamper og den slags, bare små ting det i forhold til alle gameplay problemene som eksistere i pro clubs.

oscrue10

oscrue10
28.09.20 17:55

Men hva er det du er så misfornøyd med utenom det jeg nevner, og som er større problemer?

Det er veldig mange som spiller pro clubs, så går greit å finne klubber/spillere. 

FM07

FM07
28.09.20 18:02

Synes generelt det flyter veldig dårlig, utrolig kaotisk gameplay. Har man ikke keeper i mål slipper en random keeper inn nesten alle skudd, man skal ikke være avhengig av å ha en keeper for å vinne kamper. Synes også de random spillerne er for dårlige, trege, lite responsive, klønete etc. Alt er så kaotisk og vilt i klubb, null realisme. Alle spiller helt likt, man føler nesten at man møter samme motstander hver eneste kamp (Det er hele spillets feil).

oscrue10

oscrue10
28.09.20 18:20

Angående gameplay er jeg egentlig bare misfornøyd med ai (hovedsakelig det jeg nevnte), at man som GK gjør noe annet enn det man trykker og noen av de samme problemene som i fut, som frispark, headinger...

Ai-spillerne skal være relativt dårlige, men må som sagt få slutt på sklitaklingene i boksen og meningsløse klareringer ut over sidelinjen. 

oscrue10

oscrue10
06.10.20 10:03

FIFA 20 er snart et avsluttet kapittel, så da er det på tide å skrote disse to brukerne og starte med blanke ark på FIFA 21. 

8.6 totalt med disse prosentene på midtbanebrukeren. Feno er den eneste jeg kjenner til med høyere midtbanerating, men han har jo åpenbart juksa.

85 % saves og 0.6 conceded som GK. Bare overgått av disse tre på leaderboards. Keeperne er dessverre de som jukser mest. Spilte med en av de som ligger høyt på denne lista på FIFA 19 og vet at han er en juksemaker.

Som tidligere nevnt mener jeg ikke at jeg er blant de aller beste, men jeg vet hvordan jeg skal få bra stats uten å bare boost'e i de laveste divisjonene og uten å jukse. Jeg spiller i alle divisjoner. Handler om å ha litt pro clubs kunnskap og gjøre de riktige valgene. 

Joina en haug med klubber med midtbanebrukeren og vært manager på GK-brukeren. En kjempefordel å være manager når man er GK. Dessverre virker GK ganske ødelagt på FIFA 21. 

Har tidligere lastet opp innhold om hvordan man oppnår dette uten å nødvendigvis være blant de aller beste og uten å jukse, som virkelig er mangelvare, sikkert fordi det er en ganske liten prosentandel som er særlig opptatt av stats. 

Paalanil

Paalanil
06.10.20 11:27

Følger thread tett. Spennende

oscrue10

oscrue10
27.10.20 20:59

Poster litt info og diverse på Instagram. Er en total mangel på info, tips og triks i sosiale medier. JCC (Youtube) er nr 1, men han mangler mye innhold.

Handler ikke om likes eller følgere, men om å få ut litt innhold og opplyse om ting. 

Ari_Gold

Ari_Gold
24.11.20 23:25

Finnes det noe pro clubs miljø egentlig? Kunne egentlig tenke meg å joine en klubb. 

oscrue10

oscrue10
25.11.20 13:00

Man bruker communities på konsollen og Facebook-grupper. Er nok ikke som i gamle dager med VGD-klubber (men godt mulig at noen har en klubb).

Klikk for å gå tilbake til toppen