Har Son og Raul fra før, skal bytte ut Zaha for Sterling, så for å få råd bytter jeg enten Son -> Jota eller Jimenez -> Adams. For det er det jeg får råd til.
Så det er hvilken kombinasjon som er best av Adams og Son eller Jimenez og Jota
(Innlegget ble redigert 24.11.20 13:50)

Innen dei neste 3 rundene er planen å få ut Pickford, Justin (mister nok plassen ganske snart) og ASM Først å fremst, ASM har eg egentlig hatt plan om å fjerne lenge men har alltid komt noe i veien som har gjort at eg har blitt sittende med han bakerst på benken.
Vurderer å få inn Cancelo, for Justin, veldig usikker på hvem eg skal hive ut for dei 2 andre. Har nå 0,7 i bank så har ikkje mye å bruke på keeper og erstatter for ASM. Noe som har noe tips?
Sitter og med Ben Davies som eg vil ha ut, siden han har mistet plassen helt, men eg klarer noen runder med han på benk, så får han ryke ut om etter eg har kvitta meg med resten av dødkjøttet mitt. Resten av laget er eg fornøyd med der 11 min har levert bra hver runde. Har kun bomma på kapteins valget 1 runde ellers har kapteinene eg har valgt levert meget godt.
(Innlegget ble redigert 24.11.20 16:13)

(Innlegget ble redigert 24.11.20 17:43)

Vurderte å få ut Robertson, for å få råd til Vardy. Dette blir det nok ikke noe av. Lukter Bruno mot Salah her.
Men er Salah på straffer mens Milner er på banen?
(Innlegget ble redigert 25.11.20 08:52)