Pep slår til igjen. Fy faen for et troll.
Her er bare å sette penger på Sterling hattrick.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Pep slår til igjen. Fy faen for et troll.
Her er bare å sette penger på Sterling hattrick.
Kjørte inn en råfrekk Mahrez og cappa han og har i tillegg Cancelo. Kan vel bare gå en vei?
Kan fort bli at Fulham scorer og at Bernardo kommer inn for Mahrez etter 57min ja :)
Akkurat nå angrer jeg på at Sterling ble til KdB.
Sterling (KDB) 1-0
Hahaha Sterling.. Alt jeg gjør i FPL denne sesongen er feil.
Og der kom han. Heldigvis med assist fra KdB.
Har gardert med målscorer spill på Sterling, sånn at ikke dette blir for jævlig :))
Er så typisk.
Så du jubler ikke fordi andre har de spillerne? Om 10% ikke har DCL så tar du poeng på 10%.. om 15% ikke har Grealish tar du poeng på 15%. Osv. Så legger du sammen prosent på hvor mange som har alle sammen da ser du hvor mange du tar poeng på.. med andre ord er det alltid bra med poeng..
Og uansett så er jo overall noe man spiller for..? Skal man inn på topp 1000 så må man ha mange spillere andre har..
Mye artige folk som spiller dette spillet. Entret en random head to head liga innen sesongstart, der er jeg heldig med at det er mange mindre oppdaterte spillere. Idag er jeg head to head med en Tyrker, fryktet litt da jeg så han hadde aktivert tripple Captain. Hvem hadde han valgt, jo Grealish - med Leno som VC. Da ble det mindre farlig enn fryktet, i og med han maks har 10 tellende spillere også.
Straffe Man City
KDB 2-0!!!
Blytungt uten KdB nå as. Men fikk meg ikke til å ta en hit for å kaste ut Bruno.
Litt full og som en anti-jinx solgte jeg Bruno og tok inn KDB som C. Kan gå bra.
Gikk for mahrez og cap, smart.
Noen som vet når wild card er tilgjengelig igjen?
KdB dreper meg :@
CDB leverer i debuten min, herlig!
Spent på om det lønner seg i det lange løp at jeg brukte hitten på Foden --> Mahrez kontra Brüno --> KDB... Ziyech til Jota var jeg aldri i tvil på.
Liten vits i å juble for CdB, alle seriøse har han jo...
https://www.livefpl.net/rank er nede. Noen som har en annen side hvor man får sjekket liverank?
Sterling hadde slitt i Fulham.
Kdb kaptein
Nei, bare 23 prosent som har han. Mange blant de beste som også ikke har han.
For første gang denne sesongen leverer kapteinen :)
Var en dårlig spøk og ett svar til han som påsto at det ikke var vits i å juble for DCL. Selvsagt må man juble når egne spillere scorer.
Jeg sitter uten DCL etter WC, men fikk inn Cevin.
53.7% har han i topp 10k. Da teller de som har cappet han dobbelt.