Faen, 1-1.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Faen, 1-1.
Der ryker CS på Spurs...
Så sprekker spurs nullen :(
Yes. Viktig å sprekke nullen til Spurs.
Viktig at den nullen ryker.
Leder med 10 poeng på cup motstanden min, vi har begge Saka, mens eg har Tierney og Laca igjen, har han Zaha og Mitchelll igjen. Det burde gå greit om ikkje plutselig Zaha skulle klikke mot Arsenal.
Men eg trenger seriøst noe fra Son. Ellers blir runden ganske skuffende.
Deilig med Dias foran Cancelo og å stå uten Spurs forsvar. Selv om Cancelo og Spurs forsvar "obejktivt" kanskje var smartere.
Villa inställd :) mot Everton så i 19
deilig hade ikke noen der
(Innlegget ble redigert 13.01.21 22:56)
Con choker :(
Så close fra Reguilon.. Ligger på 3 bonus atm.
(Innlegget ble redigert 13.01.21 23:02)
Å fan. Son til Reguilon hadde vært så fløte det.
(Innlegget ble redigert 13.01.21 23:02)
Frustrerende kveld med KDB cap og Reguilon. Marginer
48 med Saka og Laca igjen, som mange andre. Blir kke verdens beste runde, men hadde ca ingen spillere så ble nødt til å bruke FH:) Dom vanlig super hype før en FH runde og så går den så som så hehe
Hadde 13 DGW til GW19 før alle avlysninger, men sånn er det. Fortsatt mange med DGW, men blir nok ingen BB. Brukes med WC ved en annen anledning. Trenger ikke nødvendigvis DGW for å få en bra BB runde.
(Innlegget ble redigert 13.01.21 23:07)
Same.. Er jo fort 30p forskjell med maks flyt.
Utrolig glad for at jeg sparte Free Hit når jeg ser hva andre har fått ut av byttene. Det var som fryktet lite å hente fra denne runden.
30 poeng + Lacazette igjen.
55p med Leno igjen her.
46 + Tierney, Saka og Laca. Zaha show incoming
Helt nydelig å ha Regulion i dag. CS ryker, men ender allikevel på 8p. Helt greit at han ikke fikk målet også. På tide å distansere noen lag.
46p med Kassetten og Tierney i morgen.
Edit: hadde fått 12p uten FH.
(Innlegget ble redigert 13.01.21 23:15)
Hadde fått 4p uten FH.
50 + Leno, Tierney og ESR.
FA burde vel bare kjøre Leeds mot Everton når Southampton og Aston Villa ikke kan spille.
Som sagt før man skulle bruke FH, kommer helt an på laget du har om det er verdt det, for de aller fleste som brukte det regner jeg med de fleste tjente over 30 poeng
Jeg hadde fått sju poeng på mine tre spillerer uten FH. Pluss poeng på den jeg evt hadde byttet inn. Inkl kapteinspoeng på Son.
Men om kunne stilt med 8-9 hadde det nok svart seg å tatt FH neste runde.
Ikke brukt FH og 35 poeng med Leno, Saka og Mitchell igjen
49 poeng med Thierny, Leno og Smith-Rowe igjen. Brukbart fornøyd da det blir grønne piler og sannsynlig cup avansement men litt kjedelig runde da veldig mange har de samme spillerne.
41p med Tierney, Lacazette og Smith-Rowe igjen. Frustrerende at jeg mistet 16p fordi KdB ikke tok straffen selv.
Ferdigspilt på 60 poeng. Opp til 300k før dagens kamp. Greit fornøyd med det. Nå gjelder det bare å holde igjen byttene så tett opptil fristen at man vet hvem som spiller. Hvilket heller ikke er noen garanti for at de utvalgte for DGW :/
Minuspoeng jeg har tatt på transfer blir nullet ut hvis jeg heller velger WC?
34p + Laca uten FH. Kunne vært verre, og nå har man fortsatt chippen i bakhånd.