Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Pro Evolution Soccer 2021

NYTT TEMA
Fritz_

Fritz_
15.02.21 09:47

Før var det jo en del entusiaster her inne som diskuterte spillet. Har dere slutta å spille eller har dere gått over til Fifa? 

Under pandemien har jeg klart å bli avhengig igjen. Jeg prøvde først Fifa i håp om at jeg skulle like spillet. For meg er gamplayet det viktigste, og der er rett og slett PES mye bedre for meg. Så spørsmålet er: Er det andre som spiller PES21? Jeg tar gjerne noen kamper i så fall :)

eppaen

eppaen
20.02.21 14:51

Jeg spiller pes21 i år! Det er noen åpenbare styrker og svakheter med spillet - men det spilles litt Master League og sånn. Southampton nå.

Fritz_

Fritz_
23.02.21 17:51
eppaen: Jeg spiller pes21 i år! Det er noen åpenbare styrker og svakheter med spillet - men det spilles litt Master League og sånn. Southampton nå.

Så gøy å høre! Jeg er helt enig i at det har sine svakheter. De to største for meg er kollisjoner mellom spillere, som skjer for lett, og dommerne. Men ellers er det veldig mye bra å si om gameplayet. Siden Konami kun gikk for en update i 2021 har de gått "all in" på PES5-versjonen av spillet. Jeg har derfor store forventninger!

Jeg spiller mest online mot andre. Har begynt litt på Master League. Hadde det ikke vært kult om Master League kunne vært 2 player? Jeg og brodern hadde drømt litt om å kunne spille dette sammen med to forskjellige lag. Tenk spenningen når man møtes i de innbyrdes oppgjørene :)

Bare å si i fra om du vil vere med å spille Myclub Co-op eller noe. Vi er en gjeng som spiller en del, og vi tar gjerne med andre entusiaster når det passer. 

Klikk for å gå tilbake til toppen