Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hattrick pjatt..

NYTT TEMA
Neverton
NevertonInnlegg: 6207
14.09.04 08:25
Tenkte kanskje vi kunne bruke denne tråden til å skrive litt diverse om hattrick..
Enten det er for å få svar på spørsmål, eller for å få tiden til å gå mens ht er nede.

Her er mine ht-tanker i dag:
Jeg glemte å tr.liste den playmakeren i går.. Kanskje han selges neste uke da?
Han skulle nemlig selges med gratistrening og i følge ryktene var det en manager her fra VGD som var interessert i å kjøpe han.. Og ettersom ht var nede i går formiddag fikk jeg ikke sett ordentlig på spillerene, skader, osv.. Utenom at jeg såg at Vatne enda var skadd i 2 uker (19 år, ble skadd 2 uker på lørdag..). Håper han skal bli frisk (brused but training) før treningen på torsdagskvelden.. Han har blitt/vært skadd 2-3 uker på rad. Vurderer også om jeg skal selge Thomasson, som både er min kaptein og midtbanegeneral..og evt hvor mye skal jeg ha for han..

Ellers så er jeg veldig spent på hvilken V.avdeling Neverton FC havner i neste sesong. Blir det en vanskelig en, blir det V.30, blir det en middels avd, eller blir det en lett en? Jeg håper på en avd med 1-2 kjente og gode lag, mens jeg helst ønsker at de andre lagene også er oppegående (aktive managere) men at jeg lett burde slå de.. 352 lag med "kun" midtbane er ikke meg i mot..

-Neverton-
___________________________________________________________________________________
♫ Everton ♫ Neverton ♫ Everton ♫ Neverton ♫ Everton ♫ Neverton ♫ Everton ♫ Neverton ♫ Everton ♫
Neverton
14.09.04 09:50
Æææææ..... =(

Current HT-Time: 2004-09-14 09:49:30

Hattrick is down until 09:45 HT-time, due to planned maintenance.
We are moving the central servers to a new location.

Update: The relocation is taking longer than expected. We estimate that Hattrick will be online again at 11:45.
We are sorry for the delay and thank you for your patience

-Neverton-
___________________________________________________________________________________
♫ Everton ♫ Neverton ♫ Everton ♫ Neverton ♫ Everton ♫ Neverton ♫ Everton ♫ Neverton ♫ Everton ♫
Neverton
14.09.04 10:50
Dobbeltyess!! HT oppe og Henrik Vatne er "bruised, but training"..! =)

-Neverton-
Bilbo73
Bilbo73Innlegg: 65
14.09.04 10:59
Hmmm Neverton - begynner du å få abstinensproblemer når ht er nede i ett par timer??

Bare spør, for det er vel ikke helt vanlig å svare på sine egne innlegg hele tiden (som over)!

Neverton
14.09.04 11:22
Hehe.. Ja, kanskje litt..
Jeg synes at 3-4 dager uten å ha vært ordentlig inne på HT er "litt" for lenge. =)

(PS: Nå svarer jeg heldigvis på ditt innlegg =)

-Neverton-
IvarAasen
IvarAasenInnlegg: 143
14.09.04 12:23
Er det andre som har problemer med å kjøpe spillere?
Har fått highest bid på 2 stykker nå, men ht påstår at det er "no buyer found"
robertzh
robertzhInnlegg: 9613
14.09.04 13:17
det er ikke bra.

--------------------------------------------------------------------------------
Vespa er kultur
Stolt Eier av Robertz på HT.
IvarAasen
IvarAasenInnlegg: 143
14.09.04 13:24
i tillegg har eg selv solgt 2 spillere for 1 time siden,men de er fremdeles på laget:-(.
prisene på transfer listene er heller ikke oppdatert.trykker på en kar som står opening price på også er budrunden godt igang.
heggland1
heggland1Innlegg: 5086
14.09.04 13:34
Jadda..... hadde inne bud på to midtbanespillere. Begge skulle gå ut kl 09 opprinnelig, men så ble deadline flyttet til kl 14, og ivrige talentspeidere har nå kastet seg over spillerne. Nå har jeg ikke lenger råd til han ene, så jeg får konsentrere meg om han andre. Men hva skjer? Deadline forskyves plutselig med ENDA en time; naturligvis KUN på han ene som jeg skal ha.

Føler snart for å bare droppe hele handlerunden, og heller bare vente til en annen anledning.
Neverton
14.09.04 14:53
Jepps.. opplevde det samme på to spisser som jeg kikket litt på.. Den ene ble solgt til en klubb og ble solgt, mens den andre som gikk ut bare 5-10 minutter etterpå ikke ble solgt før 1 time etter den egentlige deadlinen på han skulle vært over. Typisk..

-Neverton-
heggland1
14.09.04 15:05
Nå har de flyttet deadline ENDA EN TIME, ett minutt før spilleren var min! H*****! Nå må jeg sitte her hele f***** dagen! Bare for å understreke: S****!!
TheMasterM
TheMasterMInnlegg: 661
14.09.04 16:26
Junioren min som egentlig så ut til å bli solgt for 1.2 mille har nå ett bud på 1.6 mille :)

Stolt manager for Milan True United (65139),og fremdeles i avdelingen V.106
Førstemann til å nå 10 000 innlegg av de som henger på fotball-spill forumet =)
Kerouac
KerouacInnlegg: 1360
14.09.04 16:58
har kjøpt en spiller 16.39 i dag, men han har ikke kommet til klubben enda, noen forklaringer? sliter hattrick menneskene idag?
vihermstad
vihermstadInnlegg: 1219
14.09.04 17:08
Det gjør de nok...

Har solgt en inadequate veteran spiss tidligere idag, men han er fortsatt i klubben:

Transfer list: Forward

Deadline: 14.09.2004 at 16:24

Asking price: 0.0 Kroner

Highest bid:
40 000 Kroner by ***********
Bidding is finished!
Rampage
RampageInnlegg: 5783
14.09.04 19:16
Begynner â fâ litt dârlig med penger 2.8 i minus...

OG TAPTE LIGAKAMPEN MOT TREDJEPLASSEN OG HAVNA Pâ TREDJEPLASS!

________
Froland Rednecks
Som nå ligger på 3. plass i VI.72 (19600)
riskake
riskakeInnlegg: 341
14.09.04 19:19
TRE stykker på laget mitt gikk opp i experience etter forrige seriekamp. Sprøtt...
alexape
alexapeInnlegg: 2033
15.09.04 00:18
Ikke en kjeft som har steget i experience på sikkert en måned hos meg... :-( menne er vel en haug som stiger når jeg får spille cup igjen :-)
heggland1
15.09.04 00:59
Har hatt én experienceøkning siden 4.runde i cupen. Det må vel være rundtom to måneder siden.
TimHoward
TimHowardInnlegg: 4271
15.09.04 10:20
Har hatt 4 spillere på 3 uker nå somhar gått opp i experience...
Forgiven
ForgivenInnlegg: 7053
15.09.04 11:33
Anbefaler deg og alle andre å følge med på innspurten i min liga :)
Ligger på nedrykk men møter ex-III laget fra ifjor med 0poeng som har gitt opp neste helg, og taper laget foran meg på kvalikk og jeg vinner så blir det en heidundrande "nedrykksfinale" siste serierunde mellom:

Giallorosso FC - Lucky Strikers

Vinner jeg og han også vinner denne lørdagen må jeg vinne nedrykksfinalen.
Taper han og jeg vinner, så greier jeg meg med uavgjort i siste kamp.
Taper jeg og han vinner denne helga er løpet kjørt i IV.50
Uavgjort på han og seier på meg.. og jeg må vinne vinne siste kamp.
Uavgjort på meg og seier på han.. og jeg er ute.
Neverton
15.09.04 12:04
Hmm.. Spennende saker. Lykke til! =)

Selv er jeg (som forventet) sikra opprykk fra VI.204, så den eneste spenningen nå er hvilken V.avdeling jeg havner i neste sesong og om evt noen spillere stiger i exp (når de stiger i skill vet jeg selvfølgelig).

-Neverton-
pesico
pesicoInnlegg: 2648
15.09.04 14:23
I min så er det spenning om:
Nedrykk: 4. plassen er et poeng unna direkte nedrykk.
Toppscorern: De tre første har 14 mål og fjerdeplassen har 13.
FC Pesico: Rykker jeg direkte opp(IV skrekk og gru), eller klarer jeg å fikse meg kvalikk. Driter jeg meg ut på lørdag kan det også bli 2. plass.

Har forresten en poll gående om hvordan det går med laget mitt. Se link i signatur.
15.09.04 15:31
I min avdeling (v.196) er det faktisk ikke særlig spenning om noe... Tja bortsett fra om Lillestrøm rykker direkte opp eller om de firer i siste kamp, og tar kvalikk. Dessuten er det vel litt spennende om tredjeplassen mellom Monkeybusiness og Lundåsen..
Grimble
GrimbleInnlegg: 1870
15.09.04 15:49
I min avdeling er det ingen som helst spenning, da jeg leder med 14 poeng før de to siste kampene og det ikke er annet en kjedelige datalag å spille mot.

Det eneste det kan knyttes litt spenning rundt er om jeg når 100 mål i år, men med 89 scorede og 2 kamper igjen bør vel det bli grei skuring.
TheMasterM
15.09.04 16:13
Forgiven:Lucky Strikers manager er også vgder så det blir nok som en vgd-finale :)

Forgiven
15.09.04 18:02
hæh? Han er jo så rolig på Hattrick.. svarer meg aldri :)

Hva er nicket hans?
TheMasterM
15.09.04 20:13
jtorkels tror jeg :)

riskake
riskakeInnlegg: 341
15.09.04 20:26
Det er ikke Lucky Strikers, det er Lucky Strike FC.
jtorkels lagde logoen min...

Forresten noen som har noen synspunkter på det tidspunktet det er mest gunstig å ha deadline på spillersalg??

Forgiven
15.09.04 20:46
Ja.. jeg sa visst feil :)

husker en Lucky Strikers på vgd når jeg tenker over det.. altså ikke han jeg har i min gruppe.
kentove
kentoveInnlegg: 19876
16.09.04 01:04
endelig fått tilbake internettilkoblingen hjemme =)
ukens minus er jo at jeg tapte kampen mot 1 plassen.. slo de 4-0 hjemme, og slik gikk det borte: MatchID: 19845140 syke greier, men fornøyd med midtbaneratingen, all time high =) selv om jeg boostet den litt.. burde kanskje ikke hatt sentrale stopperen som offensiv.. heheh..
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg