Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

SMS og internet

NYTT TEMA
apobase

apobase
16.08.01 11:18
Har meldt meg på drømmeligaen og sett litt på tingenes tilstand. Noe av det første jeg gjorde var å fjerne alle SMS-tjenester. Medfører dette at informasjonen jeg får fra scouter, agenter, økonomidirektør osv. forsvinner, eller er det bare slik at den samme informasjonen blir gitt til meg via siden på internet og ikke SMS.

Apo
Kily

Kily
16.08.01 11:29
Jeg får ikke til å logge meg på jeg.Jeg har fått passord og greier. Og når jeg skriver mobnr mitt og passordet så går det ikke.Hva skal jeg gjøre?
bobbers

bobbers
16.08.01 11:43
Dette lurer jeg også på, tross i at jeg har hørt rykter om at de samme meldingene, som kommer på sms, kommer i kommunikasjonslog'en rett over støtteapparater...

Kenneth
sirsirsir

sirsirsir
18.08.01 13:19
Jeg valgte å ha på SMS vedrørende bud på mine spillere, men siden jeg ikke har fått en eneste melding dropper jeg det. Penger ut av vinduet for dere, VG
Marauder2001

Marauder2001
20.08.01 20:24
Jupp... har du meldt deg av en tjeneste kommer den som en melding på internettkommunikasjonsloggen... med unntak av skader (som du må sjekke selv) og effektene til talentspeider og spion... (så vidt jeg har forstått)
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg