Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tipp tabbelen i gruppe C

NYTT TEMA
Erik_1993
Erik_1993Innlegg: 1365
24.01.07 17:29
Sånn tror jeg det blir til slutt :
1.Tyrkia
2.Norge
3.Hellas
4.Bosnia
5.Ungarn
6.Malta
Erik_1993
24.01.07 17:29
vent,glemte Moldova.
1.Tyrkia
2.Norge
3.Hellas
4.Bosnia
5.Ungarn
6.Moldova
7.Malta
FM_4
FM_4Innlegg: 2456
25.01.07 16:42
1.Hellas
2.Norge
3Tyrkia
4.Bosnia
5.Ungarn
6.Malta
7.Moldova
Morning_wood
Morning_woodInnlegg: 4899
25.01.07 16:45
1. Tyrkia
2. Hellas.
3. Bosnia
4. Norge
5. Ungarn
6. Malta
7. Moldova
StevenGerrard8
StevenGerrard8Innlegg: 1155
09.02.07 18:48
1. Tyrkia
2. Hellas.
3. Norge
4. Bosnia
5. Ungarn
6. Malta
7. Moldova
Blake_28
Blake_28Innlegg: 183
11.02.07 18:02
1. Hellas
2. Tyrkia
3. Norge
4. Bosnia
5. Ungarn
6. Malta
7. Moldova
Mediapunta
MediapuntaInnlegg: 1156
16.02.07 19:28
1. Norge
2. Tyrkia
3. Hellas
4. Bosnia
5. Ungarn
6. Malta
7. Moldova
Greekboy_7
Greekboy_7Innlegg: 138
16.02.07 19:39
Unnskyld meg, men er ikke dere litt selvgode nå? Norge sliter i gruppa si. De har proffer i england som bare venter på å komme hjem til klubblaget sitt fra landslagssamlingene. i kampene gjør de alt de kan for å ikke bli skadet. Bare Carew, Solskjær og Panzer som duger. Em mesterne som ikke har sluppet inn mål i kvalifiseringen, som blant annet er nesten 30 plasser foran dere på fifa rankinen, velger dere så sette som 3 plass i gruppa? Norge vinner jo ikke kamper! Dere klager på landslaget og trenerne deres hele tiden, men allikevel tror dere de kommer foran Hellas?

Greekboy_7 som fortsatt husker Portugal 2004, og Hellas - Norge i sept 2006.
Mediapunta
MediapuntaInnlegg: 1156
16.02.07 19:47
Hellas slo Norge 1-0 i en kamp Norge ble snytt for et uavgjortresulat. Landslaget vårt er bedre enn på mange år, og jeg tror vi kommer til å heve oss og vinne samtlige kamper kanskje utenom borte mot Bosnia og Tyrkia. Dette skal vi greie. At Hellas vant EM for snart tre år siden har ingenting å si.

Ellers er det vel en del patriotisme inne i bildet også.
Greekboy_7
16.02.07 19:53
Snytt for et uavgjortresultat? Slutt å prat om den sure offsiden til Braathen. At Hellas vant EM har ingenting å si`? Hahah..SÅ klart har det noe å si. De kom kanskje ned på jorda i Vm kvaliken men i Europa har de fortsatt noe å bidra med. De er 1 plass lenger ned på fifa rankingen siden den tid, altså de har ikke blitt noe spesielt dårligere.. De har rutine som de aldri har hatt før når det gjelder EM. Kapteinen har lagt opp, men i etter EM 2004 har vi fått inn spillere som Kyrgiakos i midtforsvaret, Patsa tilbake fra skade, Samaras fra man city, Amanatidis, Tziolis, Gekas osv. Dette er spillere som kan prestere på det samme nivået som de norske "proffene" + at vi har 11 guder som vant EM i 2003! Tyrkia kommer til EM 2008, med andre ord så er det desverre ikke plass til norge siden bare 2 lag går videre.. Vi snakkes i Sept på Ullevaal..

ELLADA MOY S'AGAPO
Shake_6
Shake_6Innlegg: 516
18.02.07 01:36
1. Hellas
2. Tyrkia
3. Norge
4. Bosnia
5. Ungarn
6. Moldova
7. Malta
OGAE
OGAEInnlegg: 3354
26.02.07 11:25
Med den kjipe, defensive fotballen Hellas spiller FORTJENER de i alle fall ikke å komme til VM. Men man vet aldri. Men ser ut som de er ekstremt avhengig av treneren. Tror han har mye av skylden for deres EM-seier i 2004, kanskje i større grad enn andre tilfeller. Norge var nok også veldig avhengige av Drillo når vi var på vårt beste. Hellas spiller møkkafotball. Defensivt selv på hjemmebane! Sier ikke Norge er glimrende heller. Tyrkia vinner nok gruppen.
Greekboy_7
26.02.07 16:29
Din stygge dritt. hvem tror du at du er? Hvorfor kommer du her å skriver at Hellas spiller møkkafotball? Hvor mange ganger har du sett at Hellas spiller defansivt på hjemmebane? Jeg hater sånne som deg som kommer her og skriver dritt om noe du ikke vet. Hvordan skal en liten fotball nasjon som Hellas vinne Em uten å satse defansivt? Hvis man ikke har mange gode offensive spillere så er det bedre å spille defansivt på et høyt nivå og vinne EM, enn å tro at man kan spille offensiv fotball å bli pissa på! Kanskje de spiller defansivt i mange kamper. Men når de spiller på hjemmebane så går de aldri defansivt ut. De spiller 4-3-3 i mange kamper og står høyt med laget! Og ja, king otto rehhagel hadde mye å si for oss, men han er ikke alt!! Den eneste hjemmekampen til Hellas som du har sett er sikkert Hellas- Norge kampen..Det var en møkkabane og gjørmete, noe som Norge er mye mer vant til og da er det normalt at man ikke går offensivt ut! Neste gang du vil se noe mer dritt om gresk fotball så foreslår jeg at du kontakter meg så kan vi ta det ansikt til ansikt! Malaka!
Greekboy_7
27.02.07 09:43
Erik_1993 skrev:
Det heter DEFENSIVT ikke DEFANSIVT,bare så det er sagt!

Å når det er sagt,er jeg helt enig...Hellas spiller møkkafotball,makan til usportslige lag skal du leite lenge etter.De legger seg ned å griner hver gang de har fått et lite skrubbsår!
Ikke nok med det ; de kjøper inn dommere som kan annulere motstanderens mål for dem! Håper Hellas får alle sine spillere skade så de ikke kan stille lag,dermed blir det dømt Walkover...Hvis du vet hva det er da!

Ufortjent at de vant forrige EM,Grekkboy_7 FJOTT

Din lille drittunge. Du leker så voksent. Hvor mange Hellas kamper har du sett? Du ble nettopp 14 år eller hva? Når Hellas vant EM så var du vel 11 eller 12 år? Hvordan kan en stygg liten pappagutt som er 12 år si at Hellas ufortjent vant EM? Du er sikkert en liten stygg drittunge som ikke har noen venner og oppholder seg her på dette forumet hvor ingen kan se det lille kvisetrynet ditt!! Hvor mange ganger har grekere lagt seg ned når de har spilt landskamper? De kommer til landslagssamling og gir alt for landet sitt. I motsetning til de norske som bare venter på å ta flyet hjem til klubblaget sitt! Og enda en ting, hvordan kan du si noe så usaklig som at Hellas betaler dommere? Det er rett og slett barnslig og tull. Dommere gjør feil hele tiden, men du kan ikke la det gå utover et helt landslag og land og si at de kjøper dommere! Jeg er ikke her for å lage bråk, men når en liten gutt som var 11-12 år da landet mitt vant Europa mesterskapet skal komme her å skrive at det var ufortjent så blir jeg sint. du kan si at det var kjedelig at de vant, eller at de ikke spilte den mest offensive fotballen, men å si at det var ufortjent da sliter du litt. Å slå Portugal to ganger i samme mesterskap, i Portugal er aldri ufortjent. Når de i tillegg slo Tsjekkia som kanskje spilte sitt beste mesterkap på laang tid, frankrike, og uavgjort mot Spania så er det ikke ufortjent! Man kan ha flaks å slå et topplag, men når man slår 3-4 av dem i et mesterskap samtidig som man slår landet som arrangerer mesterskapet 2 ganger så er det ikke flaks! ! Husk...Vær forsiktig med hvem du kødder med. Husk at du kanskje er 13 år yngre enn meg og med den jobben jeg har så tar det ikke lang tid for meg å finne ut hvem du er. er ikk ute etter å true deg, men husk at din siste advarsel er sendt ut.
Erik_1993
27.02.07 14:47
Mange kviser? Pappagutt? Leker voksent? Stemmer ikke!

Nettopp fylt 14 år? Stemmer!

Du vet tydeligvis ikke hvem du prater med så jeg syns du skal roe deg ned 10 hakk før du kan innrømme at Hellas er et lag med mye flaks som har betalt dommeren som dømte kampen Hellas-Norge,dette gjorde dere fordi dere var nødt!
For dere hadde vel ikke slått Norge hadde det ikke vært for dommeren og resten av laget som filmer seg til frispark over alt på banen!
Husker godt da Hellas vant ufortjent,de burde aldri vunnet å jeg står fast ved at de spiller møkkafotball!
Greekboy_7
27.02.07 15:24
Egentlig burde jeg ikke svare deg engang siden du er så barnslig og usaklig. Hvis ikke du slutter å si at Hellas har betalt dommer osv så kommer jeg til å få maange her inne på debatten til å sende klage på deg helt til du blir slettet. du kan godt si hva du vil,men ikke si at de har betalt dommeren. det er bare tragisk å si noe sånt når det ikke har vært en eneste mistanke eller noe i media. Bare fordi noen her inne ble så sinte så fant de ikke på noen bedre unnskyldning enn å si noe sånt..Kan du ikke heller gå på www.123spill.no å spille litt istedenfor å komme her å skrive masse piss som du ikke vet noe om engang. Og ikke si at det var ufortjent en gang til..Er så unødvendig å gjøre meg sint. Som jeg har sagt..du kan si at det var kjedelig for deg at Hellas vant fordi de ikke spiller fotball du ikke liker, men å si at det var ufortjent da går du langt.og møkkafotball? har ikke lyst til å snakke dritt om det norske landslaget, så skal ikke gjøre det, men tenk litt hvilket land du lever i før du sier at hellas spiller møkkafotball..
Raul07
Raul07Innlegg: 129421
27.02.07 15:53
Greekboy, lag avsnitt. I tillegg, det hjelper sjeldent å komme med personlige kommentarer. Da blir man ikke særlig mye bedre, og det styrker ikke akkurat din sak når du angriper en annen for å være mindre moden og usaklig.

Erik_1993, det er ikke nødvendig å komme med slike usaklige kommentarer om et annet landslag. Man kan si mye om Hellas sitt landslag, men seieren i EM var faktisk utrolig imponerende og veldig fortjent. Man viste en utrolig kollektiv styrke gjennom hele mesterskapet.

Ja, Hellas har vært heldige med noen dommeravgjørelser i kvalifiseringen, slik som mot Bosnia i Sarajevo. Men slik er fotball, slikt skjer. Noen ganger er man heldige, andre ganger uheldige. Hellas har aldri vært et lag hvor dommerene har i stor grad hjulpet dem.

Raul07
http://www.realmadrid.no
"Jeg krever Capello sin avgang - nå!"
OGAE
27.02.07 20:08
Synes Greekboy virker mer som en 14 / 13 -åring utfra det han skriver enn Erik...Men det er en annen sak. Noen grekere tar ting personlig og kommer med usakeligheter dersom man kritiserer noe fra landet deres. Synd, men slik er. Hellas er et flott land, og grekerne er helt sikkert bra folk stort sett. Kjenner igjen noe av det samme fra Grand Prix-diskusjonssidene på nettet jeg er med på. Alltid noen grekere som overagerer dersom man kritiserer deres bidrag. Hvis det er noen trøst, synes jeg Hellas har LANGT bedre GP-låter og nasjonale finaler enn kvaliteten på fotballen deres tilsier. Men nok om det. Skal ikkehisse opp flere gemytter her.

Raul, respekterer dine syn selvsagt, men skjønner ikke hvordan det kunne være "fortjent" at et så ultradefensivt (stort sett, med visse untak, men da var de som regel IKKE i ledelsen) lag som Hellas vant EM. Er det fortjent når et så defensivt lag - uavgening av hvilket det er - vinner? Synes for så vidt det kan være moro med underdogs som ingen regner med gjør det bra. Men da må de også SPILLE bra. Kanskje var det bra kollektiv, men duverden så grått og kjedelig! Husker hvor kritiske TV2, norske aviser, og alle jeg kjente - stort sett - i alle fall var. Tror det var mye sant i utsagnet om at "Det var laget man måttte være gresk for å like". Godt mulig det samme var tilfelle med nordmenn og norsk fotball under Drillo.
Greekboy_7
27.02.07 22:00
Din drittsekk.. Bare vent til jeg finner ut hvem du er! Min albanske venn skal hacke seg inn i systemet å finne ut hvem du er!!! hvis jeg blir slettet så kommer jeg tilbkae med engang og finner deg! bare send så mange klager du vil, jeg kommer tilbkae uansett! egentlig er jeg her for å diskutere og være saklig men slike som deg og erik_1993 går meg på nervene! Din dritt ogae og erik_1993..jo mer dere skriver jo mer finner jeg ut om dere! Bare vent..dere skal smake på ørnen..be om unnskyldning begge to så er saken glemt, ellers så får dere møte balkan på ullevaal i september!
Erik_1993
27.02.07 22:03
Stakkars,stakkars meg Greekboy_7,nå ble jeg "redd"
"Unnskyld,unnskyld,ikke gjør meg noe"

Herregud ass,umulig for deg å finne ut hvem jeg og alle andre her er!
Dessuten høres du ut som en 3-åring som ikke har peiling!
Det er vel snart leggetid for deg? er det ikke? :P
bujano
bujanoInnlegg: 6
27.02.07 23:40
croatia brur hva skjer? går det bra? haha han styggingen skjønner ikke .. vi har sett han på ullevål når enga spiller! bare la han leke gern.. da har vi grunn til å banke han.. man må lære at man leker ikke tøff mot balkan.. vi støtter hverandre alle sammen.. utenom serbere! Erik alt vi trenger er unnskyld til greekboy så er det gjort.. for ditt eget beste si unnskyld.. ellers hilser du på noen knyttenever du ikke vil hilse på.. *we know u*
cro-arsenal_boy
cro-arsenal_boyInnlegg: 59
27.02.07 23:46
vi liker serbere brur..vi støtter alle balkan
Erik_1993
28.02.07 07:55
Sett meg på Enga-kamper? Du vet ikke åsn jeg ser ut en gang jo :D
OGAE
28.02.07 15:33
Vel, hvis du mener jeg har vært usakelig (Noe jeg avgjort ikke har vært, dine innlegg er 10 ganger mer usakelige, og jeg prøver i utgangspunktet å vre sakelig og hyggelig (noe jeg også er) i flestepatren av innleggene jeg skriver, selv om jeg er uenig), så kan jeg godt be om unskyldning. Selv om jeg egentlig ikke har noen grunn til å gjøre det! Men forstår at det er håpløst å diskutere noe som har med Hellas' spillestil med deg, og da gidder jeg heller ikke det, blir som å snakke til en vegg. Betrakt det likevel som en unskyldning.
Greekboy_7
28.02.07 16:27
OGAE, unnskyldningen din er godtatt.Egentlig vil jeg også diskutere saklig med deg om hellas osv..Syns det bare er morsomt å høre hva andre syns om landslaget osv, men nå folk kommer å skriver at de spille møkkafotball og at de ikke fortjente å vinne em og at de betaler dommere, og at de legger seg ned og alt det der så er hele debatten usaklig og da blir jeg også usaklig..Som sagt ,unnskyldningen din er godtatt...

Men erik..du har ikke bedt om unnskyldning enda..Som du leste over så går det utover hele balkan når du snakker dritt om et av de landene. fler og fler utlendinger kommer til å være mot deg på debatten her, og det blir ikke gøy for deg.. Om du sender klage på dem, så er de der med et nytt nr 2 min senere..Stor familie, mange nr, jobber med mobiler osv..så det er ikke noe problem..husk..de sender kalger på deg også, og tviler på at du har så mange nr..vi klikker fort når noen snakker dritt om landet vårt, men vi kan være også diskutere saklig og fornuftig hvis det blir lagt et saklig grunnlag fra starten av..Be om unnskydning så roer ørnen og hrvatska seg ned..Jeg også..hvis ikke så kommer du til å angre på det..btw..bujano har sett deg på enga match og vet hvem du er.
----------------------------------------------------------------------

Impossible is nothing - European Champions 2004 - Greece
PAO
Bare United. Hver Dag.
muzzIe
muzzIeInnlegg: 18073
28.02.07 16:39
Himmel og hav, dette er litt av en tråd!
dramaticus
dramaticusInnlegg: 162
28.02.07 16:44
"bujano skrev:
croatia brur hva skjer? går det bra? haha han styggingen skjønner ikke .. vi har sett han på ullevål når enga spiller! bare la han leke gern.. da har vi grunn til å banke han.. man må lære at man leker ikke tøff mot balkan.. vi støtter hverandre alle sammen.. utenom serbere! Erik alt vi trenger er unnskyld til greekboy så er det gjort.. for ditt eget beste si unnskyld.. ellers hilser du på noen knyttenever du ikke vil hilse på.. *we know u*"

---> Er dere alle serbere like aggressive? Traumatiske opplevelser fra NATO-bombingen?
TeveZ
TeveZInnlegg: 21677
28.02.07 16:44
HAHAHA!!! For en flott tilvekst til denne store VGD-familien. Kan du ikke invitere med deg alle vennene dine fra asylmotaket?
-Vanaheim-
-Vanaheim-Innlegg: 16133
28.02.07 16:45
Stiller gjerne opp ansikt til ansikt for å si at Hellas spiller drittfotball jeg, ikke at jeg har en spesiell formening om det, hadde bare vært moro å sett deg.
-Vanaheim-
-Vanaheim-Innlegg: 16133
28.02.07 16:46
uppsi...
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg