Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Fantasy VM - 2018

NYTT TEMA
John||Locke
John||LockeInnlegg: 7894
11.07.18 12:43

https://vmmanager.tv2.no/dashboard/2/683/6

Cirka 50 000 av 100 000 er akseptabelt, det!

-Pat

jonas
jonasInnlegg: 29931
11.07.18 17:56
John||Locke: Cirka 50 000 av 100 000 er akseptabelt, d

Jeg er sånn ca.15000. Bedre enn Erik Thorstvedt så fornøyd med det.

Einarglu
EinargluInnlegg: 197
11.07.18 22:27

Er rundt topp 2000, målet var topp 5000, så er meget fornøyd

(Innlegget ble redigert 11.07.18 22:28)

BrannSeriemester07
BrannSeriemester07Innlegg: 3642
12.07.18 09:19

Ser ut som jeg har blitt kastet ut av VGD-league. Kode a6a944d5. 

Er nr 5531 før siste runde. Første gang jeg spiller fantasy, så fornøyd med det. Kommer til å gamble i sisterunden, så er all or nothing. 

LordBendtner00
LordBendtner00Innlegg: 2399
12.07.18 15:12

Ble kastet ut jeg også. 

sodajr
sodajrInnlegg: 11721
12.07.18 22:36

Trippier, Walker, Henderson og Kane tvilsomme til bronsefinalen 

InDeilawetrust
InDeilawetrustInnlegg: 17306
12.07.18 23:22
LordBendtner00: Ble kastet ut jeg også.

#Metoo

En viss bruker burde aldri få ansvaret for å lage liga igjen..

JackNapier
JackNapierInnlegg: 3292
12.07.18 23:51

Vi må heller skylde på oss selv som bruker ligaene hans.

InDeilawetrust
InDeilawetrustInnlegg: 17306
12.07.18 23:51
JackNapier: Vi må heller skylde på oss selv som bruker ligaene hans.

Sant nok. 

Royu
RoyuInnlegg: 8954
12.07.18 23:52

Du har aldri satt foten din i den ligaen. Pysa har enda til gode å linke til laget sitt. 

Dårlig oppførsel, blir belønnet med straff. Dere lagde forresten en ny liga, så ser ikke poenget å gnåle enda en gang. Vi har hørt dere.

(Innlegget ble redigert 12.07.18 23:57)

JackNapier
13.07.18 00:15

Klart jeg har satt min fot i den ligaen, men hvorfor skal jeg linke til laget mitt når du aldri har gjort det i FPL? Og jeg skryter heller ikke på meg at jeg er god i fantasy, jeg bare har det morro. Jeg tar det så lite seriøst at jeg ikke rakk deadline før semiene pga overtid på jobb, og det går helt fint.

Om dårlig oppførsel ble belønnet med straff hadde ikke du gjort annet enn å bli straffet. «Gnålet» vårt er bare en påminnelse til de som ikke har fått det med seg at man aldri skal ta i bruk en liga du har opprettet. Strengt tatt burde den som lager VGD-ligaen i FPL neste sesong sørge for å kaste ut deg fra den ;-)

Kælighet
KælighetInnlegg: 10386
13.07.18 00:28
Royu: Pysa

Jeg liker at du gir andre merkelapper når vi alle vet hvilken taper du er som manuelt fjerner en og en fra ligaen. Hvor lite liv har du egentlig når du bruker tid og krefter på det?

Det var dårlig gjort mot resten. Ikke at jeg forventer at du forstår.

Royu
13.07.18 01:06
JackNapier: Klart jeg har satt min fot i den ligaen, men hvorfor skal jeg linke til laget mitt når du aldri har gjort det i FPL? Og jeg skryter heller ikke på meg at jeg er god i fantasy, jeg bare har det morro. Jeg tar det så lite seriøst at jeg ikke rakk deadline før semiene pga overtid på jobb, og det går helt fint. Om dårlig oppførsel ble belønnet med straff hadde ikke du gjort annet enn å bli straffet. «Gnålet» vårt er bare en påminnelse til de som ikke har fått det med seg at man aldri skal ta i bruk en liga du har opprettet. Strengt tatt burde den som lager VGD-ligaen i FPL neste sesong sørge for å kaste ut deg fra den ;-)

Haha, nei hvorfor skal du hele tatt sammenligne deg selv med hva jeg gjør? Er målet ditt å gjøre det samme som meg, mens du sitter der å klager på meg for å gjøre det? Gjør ikke det deg til en hykler? Det at jeg "aldri" har linket til laget mitt er jo forøverig en stor feit løgn bare du klarer å finne på. 

Så begynner du å rable om det å skryte og hele pakken. For å si det slikt, dere "skryter" mer av meg enn jeg evt gjør det selv. Noe jeg så å si aldri gjør :)
Nok en løgn mao. 

Ja, er bare å "kaste" meg ut, det kommer nok til å plage enkelte av dere mer at jeg ikke er i ligaen enn meg :) 

Alltid fascinerende å se at det alltid er de samme brukerne som klager på meg. Er nok dessverre ikke jeg som er problemet lengre, men enkelte individer som disse to som har et mål om å snakke piss hver eneste gang som ødelegger trådene :-)

Denne gangen gikk det utover ligaen. Det er leit at enkelte sine handlinger skal gå utover uskyldige mennesker som bare er ute etter å ha det morro. Det var på ingen måte jeg som startet dette heller. Ikke overraskende nok, så fortsetter de samme personen den dag i dag også. 

Da blir det hvert fall smått hysterisk å sitte i ettertid og sippe over at noen har "lite liv" for å fjerne folk fra en liga som en konsekvens av dårlig oppførsel enn en person som bruker hverdagen sin på å snakke dritt om andre så fort de får sjansen. Det er vel strengt tatt mer "lite liv" det. (Ble et slags svar til dere begge to)

Forøvrig et par museklikk om dagen er bra for magen.
(Forventer et par syrlig personangrep/løgner, regner med at ingen av dere kan svare ordentlig for dere. Noe som er like greit, så kan denne tråden fortsette sin normale gang helt til neste gang dere føler for å snakke negativt.
Ikke så lenge igjen av VM, så jeg har et ørlite håp om at dere skal klare å holde dere)

(Innlegget ble redigert 13.07.18 01:18)

Kælighet
KælighetInnlegg: 10386
13.07.18 02:32

Kaudervelsk. Der er vi i gang igjen med utallige avsnitt hvor du griner over at det er alle mot deg, uten noen selvinnsikt om hvorfor du får kritikk.

Det tar meg veldig lite tid å skrive disse innleggene en gang i blant enn de utallige avsnittene dine med kaudervelsk. Fortsatt bare en brøkdel av tiden du bruker på å manuelt fjerne folk fordi de gjør det bedre enn deg.

Royu
13.07.18 03:52
Kælighet: Kaudervelsk. Der er vi i gang igjen med utallige avsnitt hvor du griner over at det er alle mot deg, uten noen selvinnsikt om hvorfor du får kritikk. Det tar meg veldig lite tid å skrive disse innleggene en gang i blant enn de utallige avsnittene dine med kaudervelsk. Fortsatt bare en brøkdel av tiden du bruker på å manuelt fjerne folk fordi de gjør det bedre enn deg.

Humor. Som forventet at du ikke klarte å svare for deg. 

Er ikke så overraskende at du ikke tar det til deg(mulig jeg må dumme det ned, men tror ikke det hjelper. Så vi prøver på nytt)
Personer som sitter dag ut og dag inn å snakker dritt om andre så fort sjansen byr seg har en egen evne til å ignorere all form for kritikk.
Du er så innbilt på at det du gjør er så "rettferdig" og at "nei dette fortjener du" etc. Samme grunnene kan man finne hos folk som mobber som mangler totalt selvinnsikt på at det de gjør er galt. 

Det bekrefter du vel egentlig ganske greit når du fokuserer så veldig på at jeg har fjernet folk fra ligaen som en konsekvens av dine(og enkelte andre sine) handlinger. DU ønsker ikke å være en av grunnene, så du prøver over å skyve over på at det er jeg som er den "store stygge ulven" selv om det var du og enkelte andre som var årsaken til det. "Det var dårlig mot resten. Ikke at jeg forventer at du forstår det"
Sjeldent har to setninger slått så hardt tilbake mot noen som det det gjorde her.

Men du må gjerne komme med en begrunnelse på hvorfor du mener at du har "rett" til å si slike ting over en såpass lang periode(flere år). Det er alltid spennende å høre hva som gir en rett til å konsekvent snakke dritt om noen over en så lang periode. 

Men dette innebærer jo selvfølgelig at du må svare ordentlig for deg. Det har vi jo enda til gode å se noe av. Mest sannsynlig blir jeg bare å gjenta meg selv som alle andre ganger, i håp om at det kanskje skal trenge gjennom en dag så denne heksejakten din(og enkelte andre sin)kan ta slutt slik at disse trådene her kan gå som normalt.

(ja, kaudervelsk. Har fått meg med at dette ikke gir så mye mening for deg. Du klarer sikkert å finne på noe annet å fokusere på neste gang) 

(Innlegget ble redigert 13.07.18 03:58)

LordBendtner00
13.07.18 04:00

Du er syk i hodet, Roy.

Royu
13.07.18 04:01

Takk. 

Men da fjerner vi 10 nye. Kanskje noen lærer en dag.

LordBendtner00
13.07.18 04:03

My point exactly. 

ohlalaSpurs
ohlalaSpursInnlegg: 4672
13.07.18 04:05

100.000 ord, men ingen gir faen meg mening. Er bare å gratulere.

Royu
13.07.18 04:09
ohlalaSpurs: Er bare å gratulere

deg for å ikke forstå norsk.

Gratulerer.

ohlalaSpurs
13.07.18 04:11

Jeg forstår ikke klovner, som ror og ror,  skriver meningsløst pjatt, og er eleeeendige i Fantasy. Der er du spot on, ja.

ObjektivtSett
ObjektivtSettInnlegg: 1644
13.07.18 04:18

Royu: "Men da fjerner vi 10 nye. Kanskje noen lærer en dag."

Jeg begynte plutselig å tenke på Donald Trump når jeg leste dette innlegget.

Royu
13.07.18 04:24

Så du forstår ikke deg selv mao.

Det gir mening. Er vanskelig å forstå seg på andre om man ikke forstår seg selv enda 

Ønsker deg lykke til med det.

(Innlegget ble redigert 13.07.18 04:26)

ohlalaSpurs
13.07.18 04:28

Jøss, faktisk et innlegg nesten uten feil.

Nå forstår man deg snart, Royern. Keep it up!

Ta årene fått nå. Vi vil se flere ord. Gjerne en avhandling til på 1000 ord.

(Innlegget ble redigert 13.07.18 04:29)

Royu
13.07.18 04:29

Jøss, enda et innlegg hvor du fokuserer på alt annet. 

Ja det var et skikkelig sint innlegg av meg. :c

(Innlegget ble redigert 13.07.18 04:38)

ohlalaSpurs
13.07.18 04:30

Åååh, nå er Royern sint. For en underholdning.

Bml-93
Bml-93Innlegg: 635
13.07.18 04:54

Blant de 2600 beste. Fornøyd med det, spesielt ettersom at de siste rundene nå har vært katastrofale.

Ble selvfølgelig kastet ut av den opprinnelige VGD-ligaen til Royu. Kunne ha forstått det hvis jeg hadde vært frekk eller ufin mot han noen gang, men har jo knapt nevnt fyren tidligere. Ja, ja.

JackNapier
13.07.18 08:25

Er jo klart at Guzzegutten må ha noe å fylle tiden sin med når han er tilbake på NAV etter at eliteserie- og eiendomsmeglerkarrieren hans gikk i dass :-)

Royu
13.07.18 08:48

Aldri hørt den før. Fant du på den helt selv? D:

Men jeg forventet strengt tatt ikke noe bedre svar fra den kanten.
Godt du fyller tiden din med å være så opptatt av andres liv. Folk som er fryktelig opptatt av å snakke nedsettende om andres liv har det som regel ikke godt i livet selv.

(Innlegget ble redigert 13.07.18 08:54)

JackNapier
13.07.18 11:24

Det tar minimalt av min kognitive kapasitet å huske noen morsomme detaljer av din brukerhistorikk på VGD, guzzegutt. Dog forstår jeg at det er meget krevende for deg å holde styr på kontoene dine ;-)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg