Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kokain vs Jordbær kampthread.

NYTT TEMA
Andrzej007
Andrzej007Innlegg: 182
24.06.18 22:14
GreySerpent: Hva syns vi om polakker? De kom i store flokker og plukker jordbær om sommeren, og er elendige sjåfører. Sosiale som helvete. Det er det jeg vet om polakker.

heh, ikke noe overraskende:) det er så mange av dere som bare er stakkars bønder som ikke vet spesielt mye om resten av verden, kanskje unntatt Spania hvor dere reiser en gang i året:)

supergunners10
supergunners10Innlegg: 2741
24.06.18 22:15

Dette er vel den kamptråden som handler minst om fotball i VM. Til nå.

smurt
smurtInnlegg: 2079
24.06.18 22:15
supergunners10: Dette er vel den kamptråden som handler minst om fotball i VM. Til nå.

Tja er ikke helt sikker det har vært en del "mat blogger" til tider men denne er nok høyt oppe ja.

LaGoeba
LaGoebaInnlegg: 12367
24.06.18 22:18
Andrzej007: heh, ikke noe overraskende:) det er så mange av dere som bare er stakkars bønder som ikke vet spesielt mye om resten av verden, kanskje unntatt Spania hvor dere reiser en gang i året:)

For en som kun har pratet om ignoranse så langt i tråden, så klarer du jammen meg å være den som er mest ignorant av samtlige her inne. 

kytec
kytecInnlegg: 37492
24.06.18 22:18
Raggen_: Ha ha, faen denne tråden ble pur humor

En butthurt polakk er alt som skal til for å skape god stemning altså? 

jonas
jonasInnlegg: 30733
24.06.18 22:19
SlimWhitman: Jonas. Ikke snakk dritt om hammerfest. Like ved der jeg bor.

Det var ikke drit. Det var et forsøk på å lokalisere on top of the world. Man kommer vel ikke mye nærmere toppen av jordkloden.

(Innlegget ble redigert 24.06.18 22:19)

Andrzej007
24.06.18 22:20
peraleks: Dere lever nå godt på de enorme mindreverdighetskompleksene deres. Ellers, guri malla for et skuffende VM av FC Robert Lewandowski.

bedre enn å leve på overlegenhets kompleks som dere gjør:) hehe, i det siste leste jeg at nordmenn trodde deres kultur var bedre enn i andre land:) hahaha, hvilken kultur? det å bli voldta av dansker og svensker i 400 år bare for å velge en dansk fyr til konge til slutt?:) eller kasnke det å spise fredagstaco? pizza? eller ikke å ha en ordentlig vei mellom øst og vestland til tross for enorme inntekter, femti år etter at dere fant olje og gas?

Andrzej007
24.06.18 22:24
LaGoeba: For en som kun har pratet om ignoranse så langt i tråden, så klarer du jammen meg å være den som er mest ignorant av samtlige her inne.

for en som kun klarer å slenge dritt i polakker så virker du å være jævla tøff foran pcen din:)

Morten_1996
Morten_1996Innlegg: 868
24.06.18 22:25
Andrzej007: det er bare en slags undersøkelse jeg gjennomfører for å oppdage om det er flere rasister eller feiginger i det norske samfunn:) nordmenn er så jævla feige at det nesten er den eneste måten for å få dem til å si høyt hva de mener om polakker:)

Altså. Jeg har i utgangspunktet et positivt inntrykk av polakker. Men jeg ser du jobber hardt for å prøve å endre det.

kytec
24.06.18 22:27
Morten_1996: Jeg har i utgangspunktet et positivt inntrykk av polakker. Men jeg ser du jobber hardt for å prøve å endre det.

Enig. Kjenner blant anner tre damer. Alle heter Johanna, det er ikkje kødd. Flinke og hardtarbeidende alle fire.

Andrzej007
24.06.18 22:28
Morten_1996: Altså. Jeg har i utgangspunktet et positivt inntrykk av polakker. Men jeg ser du jobber hardt for å prøve å endre det.

først så får du lov til å se på dine egne og på hvilken måte de uttaler seg om oss. Og så kan du gjerne beskylde meg

rivaldo
rivaldoInnlegg: 1451
24.06.18 22:29

Nå kommer Bayern/Colombia til å tjene rått. Blir nok solgt 1 million drakter de neste dagene med Hames. 

rivaldo
rivaldoInnlegg: 1451
24.06.18 22:30

Siden det er så mange eksperter på polske etternavn her, hvordan uttaler man navnet til målvakten?

Morten_1996
24.06.18 22:31
Andrzej007: først så får du lov til å se på dine egne og på hvilken måte de uttaler seg om oss. Og så kan du gjerne beskylde meg

Det er mange idioter her inne, som skriver forferdelige ting, og oppfører seg som småunger. Det er jeg helt enig med deg i. Men la nå bare de idiotene drite ut seg selv. Ingen grunn til å gjøre dette om til noe Norge mot Polen, for vi er jo egentlig gode venner, alle sammen.

Raggen_
Raggen_Innlegg: 5460
24.06.18 22:32

Andrzej, ironien her er jo at du saumfarer tråden etter "rasistiske" utrop, men fremstår som den mest mest hatefulle rasisten selv.

-palc-
-palc-Innlegg: 5524
24.06.18 22:32
rivaldo: Siden det er så mange eksperter på polske etternavn her, hvordan uttaler man navnet til målvakten?

Våtpikk Sexnekt

LaGoeba
LaGoebaInnlegg: 12367
24.06.18 22:36
Andrzej007: for en som kun klarer å slenge dritt i polakker så virker du å være jævla tøff foran pcen din:)

Jeg har jo ikke sagt noe om polakker i det hele tatt? Jeg har kun pratet om deg, og jeg regner ikke med at du representerer hele Polens befolkning(forhåpentligvis).

Tvert i mot, de polakkene jeg kjenner og har møtt liker jeg veldig godt. Som regel utrolig trivelige og sosiale mennesker som det er lett å komme overens med.

Du derimot, der har jeg et helt annet inntrykk. Leter kun etter dritt, selv der det ikke finnes, for å kunne slenge det tilbake.

Du er vel det vi sier på godt norsk, et stort troll. 

Andrzej007
24.06.18 22:37
Morten_1996: Det er mange idioter her inne, som skriver forferdelige ting, og oppfører seg som småunger. Det er jeg helt enig med deg i. Men la nå bare de idiotene drite ut seg selv. Ingen grunn til å gjøre dette om til noe Norge mot Polen, for vi er jo egentlig gode venner, alle sammen

Enig med deg, men bare at du vet: jeg kjenner nordmenn mer enn godt og det er maaange som hater polakker, de bare ikke tør å si det høyt. Den eneste muligheten har de her, å slenge dritt i oss anonymt på nettet

Art-Vandelay
Art-VandelayInnlegg: 40203
24.06.18 22:41

"Kjenner blant anner tre damer. Alle heter Johanna, det er ikkje kødd. Flinke og hardtarbeidende alle fire."

Dette er faktisk det morsomste jeg har lest i dag.

Raggen_
Raggen_Innlegg: 5460
24.06.18 22:42

Det blir for bastant og useriøst å si at mange nordmenn hater polakker. Noen gjør sikkert det akkurat som noen polakker hater nordmenn. Men nordmenn flest hater ikke polakker og det er du klar over selv. 

Men trollekvota må vel fylles for kvelden.

Ka9nen
Ka9nenInnlegg: 10298
24.06.18 22:48

Jeg elsker øst-europeere. Dette inkluderer polakker.

Øst-Europeere var de første som satte foten ned og sa tydelig nei til Merkel og venstreekstreme sin galskap og masseimport av Islam i 2015. 

Dessuten er polakker jeg har møtt utrolig hyggelige. At mange nordmenn "hater polakker" skjønner jeg lite av. Hvor har dere dette fra ? Må være noen sure kommunister i så fall

(Innlegget ble redigert 24.06.18 22:49)

Andrzej007
24.06.18 22:53
Raggen_: Det blir for bastant og useriøst å si at mange nordmenn hater polakker. Noen gjør sikkert det akkurat som noen polakker hater nordmenn. Men nordmenn flest hater ikke polakker og det er du klar over selv. Men trollekvota må vel fylles for kvelden.

Bruk sitater om du ønsker at jge svarer.

Det er slett ikke usteriøst, tro meg. Jeg er gammel nok for å bo blant nordmenn i Norge og blant polakker og andre utlendinger i Polen. Polakker snakker fra levra. Liker de deg så får du kjapt vite om dette. Helt omvendt blant nordmenn. Man må kjenne dem godt for å vite hva de egentlig mener. Til en vis grad er de selvsagt høflige og vennlige. Så lenge du maler huset deres for halv pris så nikker de bare og hilser på deg som faen. Men da kommer det et tidspunkt når du blir stadig rikere, begynner å leve godt og normalt liv, kanskje bedre enn de fleste av dem, og da kommer det problemer.   

Kristwic7
Kristwic7Innlegg: 43042
24.06.18 22:54
Tormund: Sikkert ikke like rusa heller.

Nei, det er neppe sokker de har røykt siden karrieren tok slutt.

molishani
molishaniInnlegg: 2437
24.06.18 22:58

Deilig at de autoritære østblokk-landene og muslimlandene er så elendige til å spille fusaball, slik at alle ryker ut av gruppespillet. Nå et det bare Russland igjen av de selvgode fundamentaliststatene igjen i VM, men de kan bli igjen siden de tross alt lager et flott mesterskap. Og til Polen, som er så stolte og nasjonalistiske, dere hadde trengt to-tre negre på laget som alle de andre gode nasjonene har. Multikultur slår monokultur, alltid. Det er bare å se på gresset, det dør hvis man bare sår med en gresstype.

kytec
24.06.18 22:59
Art-Vandelay: "Kjenner blant anner tre damer. Alle heter Johanna, det er ikkje kødd. Flinke og hardtarbeidende alle fire." Dette er faktisk det morsomste jeg har lest i dag.

He, he, skulle være fire :-) 

kytec
24.06.18 23:01
molishani: Polen, som er så stolte og nasjonalistiske, dere hadde trengt to-tre negre på laget som alle de andre gode nasjonene har.

Tre er vel omtrent så mange som bor i Polen.

Det er langt fra sikkert at alle tre kan spille fotball. 

(Innlegget ble redigert 24.06.18 23:01)

Andrzej007
24.06.18 23:01
molishani: Og til Polen, som er så stolte og nasjonalistiske, dere hadde trengt to-tre negre på laget som alle de andre gode nasjonene har. Multikultur slår monokultur, alltid. Det er bare å se på gresset, det dør hvis man bare sår med en gresstype.

hadde det vært sånt så hadde dere vært verdensmestrene allerede i forrige uke:)

holdthedoor
holdthedoorInnlegg: 273
24.06.18 23:04
Andrzej007: Liker de deg så får du kjapt vite om dette. Helt omvendt blant nordmenn. Man må kjenne dem godt for å vite hva de egentlig mener

Å kjøre på rødt lys er ikke greit. Å snyte på lånekassen er ikke greit. Jeg er enig i at vi nordmenn ikke er flinke nok til å si fra om sånt

Morten_1996
24.06.18 23:05
Andrzej007: Enig med deg, men bare at du vet: jeg kjenner nordmenn mer enn godt og det er maaange som hater polakker, de bare ikke tør å si det høyt. Den eneste muligheten har de her, å slenge dritt i oss anonymt på nettet

Det er ikke rart det virker sånn, når du aktivt oppsøker dem på denne måten her. Jeg tror det er flere nordmenn som hater nordmenn, enn som hater polakker. 

Andrzej007
24.06.18 23:37
holdthedoor: Å kjøre på rødt lys er ikke greit. Å snyte på lånekassen er ikke greit. Jeg er enig i at vi nordmenn ikke er flinke nok til å si fra om sånt

du enten ikke forstår hva jeg snakker om eller du bare later som om du ikke gjør det - vet ikke hva som er verre....

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester