Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Golf historie

NYTT TEMA
vif_support
vif_supportInnlegg: 4785
22.05.18 18:41

Starter tråden med historiens muligens beste golfspiller : Bobby Jones

Jones er den eneste golferen som har tatt en Grand Slam. Tiger Woods er den som har kommet nærmest med fire Majores på rad, men ikke på samme året. Jones satte også rekord med publikum da 18.000 fans fulgte ham rundt på hans siste major i "Grand Slam" runden

Bobby Jones vant 13 av de 20 Majorene han stilte opp i

(Innlegget ble redigert 22.05.18 18:45)

-Jolla
-JollaInnlegg: 15208
22.05.18 18:46
vif_support: Vil den rekorden noen gang falle ?

Spørs litt på hvordan du mener. Jeg tror det er mulig at spillere kan ende opp med mer enn 13 Majors - selv om bredden i toppen nok bare blir større - og jeg ser også for meg at en spiller kan ha bedre prosent (f.eks gjennom å vinne 3 av 4 Majors som spilleren stiller opp i), men tror aldri vi vil se noen som har 13 eller flere etter 20.

vif_support
22.05.18 18:57

Jones var "super god" allerede som 14åring så det skal vel holde hardt :) Han ga seg alt for tidlig selvfølgelig

Tiger har 14 majors, og kan sikkert ta noen til, men stille opp i 20 og vinne 13 er bare sykt

-Jolla
-JollaInnlegg: 15208
22.05.18 19:13
vif_support: Tiger har 14 majors

Er vel endel som vil sette denne mannen som nummer én også. Skandalen har jo skadet karrieren hans selvfølgelig - både helhetsinntrykket og de manglende årene - men allikevel en av de aller største for sporten, på mange måter.

vif_support
12.06.18 13:21

Veldig mange som har denne mannen som tidenes beste golfer: Jack Nicklaus

PGA tour - The legend of the Jack Nicklaus

PGA tour - Top 10 Essential Jack Nicklaus

Golfing World - Jack Nicklaus' Open Championship farewell

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg