Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Larvik best gjennom tidende både for menn og dame

NYTT TEMA
tobben1
tobben1Innlegg: 1683
04.04.08 17:18
Gratulerer Larvik med det 10 seriemesterskapet etter kun en historie på 17 år. Stiftet i 1990.

Larvik Håndballklubb er den eneste klubben gjennom tidende, både blant menn og damer som har vunnet hele 10 seriemesterskap. På damesiden kommer Vestar nærmest med 9 seriemesterskap. Det samme har Sandefjord på herresiden.

Vel gjennomført sesong så langt. Larvik er, som kjent, det eneste laget i Norge som er igjen i Europacupen og skal spille semifinale mot Podrovka. Kanskje de igjen kan bli mestere i Cupvinnercupen. Supporterne håper på at de også i år skal vinne sluttspillet.

Heia Larvik.
Finnball
FinnballInnlegg: 417
04.04.08 20:37
Er så enig med deg !
Larvik viser seg som en fantastisk klubb med alle sine meritter.

De er nesten for suverene til at folk gidder å skryte av de, men jobben de har gjort i mange år, både sportslig, administrativt osv er å ta av seg hatten av.
Får håpe lag som Byåsen, Stabæk, Gjerpen , Levanger, Storhamar , Våg fortsetter jakten på Larvik.
Samtidig håper jeg BSK, Nordstrand og Tertnes holder seg i eliten, da dette er klubber med tradisjoner og med aparater som er villig til å satse og gode yngre avdelinger.
Men samtidig er det alltid spennende med nytt lag i eliten, men for langsiktigheten for klubbene hadde det kanskje vært bedre med 1 lag som rykker ned og 1 på kvalik.
pearls-before-swine
pearls-before-swineInnlegg: 959
04.04.08 20:48
Enig! Det er bare å bøye seg i støvet for det Larvik har oppnådd! Fantastisk!

Når det gjelder nedrykk er jeg enig i at det er trist om enten NIF eller BSK rykker ned, men kanskje det er til det beste for Oslo håndballen, så det kan satses skikkelig på en klubb fremfor litt i begge? Samtidig synes jeg GVHK satser offensivt, og gjør det bra etter forholdene, så det ville være dumt om de skulle forsvinne ned. Men tatt i betraktning at Toten kommer opp, og tradisjonen Oslo klubbene står for heller jeg likevel mot å holde med dem! Er også enig i at det kun bør være ett lag som rykker ned.
tobben1
tobben1Innlegg: 1683
04.04.08 21:01
Etter min mening er det viktig at man har en klubb som de andre kan strekke seg etter. I så måte er Larvik viktig for norsk håndball.

Som jeg har sagt så mange ganger før er det viktig at de andre forbedrer seg, ikke bare sportslig men også admininstrativt og økonomiskt. Flere er på vei, men har fremdeles litt å gå på. Artig at Storhamar har greid seg så bra i år, ikke minst fordi det var 1. året i eliteserien. De som skuffet meg mest var Gjerpen og Levanger. Stabæk har jo i mange år hatt en utrolig bra juniorgruppe, noe som på sikt gir resultater komibinert med de øvrige forhold som tidligere nevnt. Stabæk har også gjort det bra i årets serie.
Emol
EmolInnlegg: 18341
05.04.08 00:44
Levanger blir nr 6, høyere enn jeg hadde spådd

Gjerpen til neste år er jeg redd blir tynnere enn i år, men ikke vet jeg
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg