Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Storhamar Håndball

NYTT TEMA
Rud1
Rud1Innlegg: 16
26.11.09 10:01

Jeg vil berømme alle spillere og ledere i Storhamar Håndball for en enorm ståpå vilje om dagen. A-laget gjør en kjempejobb i eliteserien og det uten Duda, juniorjentene skal spille NM finale i Spektrum og yngres avdeling er større enn noen gang. Dette til tross for at det blåser en motvind når det gjelder økonomi og hallfasiliteter. Er imponert over det sittende styret som tok over en skakkjørt klubb uten økonomisk styring fra det forrige styre. Ser at faktisk hele styret er skiftet ut fra forrige sesong. Slik det ser ut i media har de nå fått kontroll over økonomien, men mangler penger til drift og satsing. Håper så mange som mulig vil følge oppfordringen fra Hans Kolstad om å delta på kronerullingen for klubben. Se mer om dette på Storhamars hjemmeside.

Emol
EmolInnlegg: 18341
26.11.09 20:13
Rud1: Slik det ser ut i media har de nå fått kontroll over økonomien, men mangler penger til drift og satsing.

Hvordan kan man ha kontroll over økonomien, men mangle penger til drift?

Ellers lest flere artikler der det virkelig er krise i klubben og at 1 eller 2 spillere har kontrakt for neste sesong

Rud1
26.11.09 21:03
Emol: Hvordan kan man ha kontroll over økonomien, men mangle penger til drift?

Ellers lest flere artikler der det virkelig er krise i klubben og at 1 eller 2 spillere har kontrakt for neste sesong

Med kontroll mener jeg at de faktisk VET hvor mye penger som mangler, det gjorde ikke det avgåtte styre. Så får vi håpe alle håndballinteresserte her på flatbygdene støtter opp om laget etter beste evne. Leser forøvrig i dag at Ranveig Haugen vurderer å komme tilbake til Storhamar. Med orden på økonomien får vi håpe mange av dagens spillere vil satse videre i klubbe.

(Innlegget ble redigert 26.11.09 21:11)

GordonZ
GordonZInnlegg: 96
26.11.09 22:14
Rud1: Med kontroll mener jeg at de faktisk VET hvor mye penger som mangler, det gjorde ikke det avgåtte styre. Så får vi håpe alle håndballinteresserte her på flatbygdene støtter opp om laget etter beste evne. Leser forøvrig i dag at Ranveig Haugen vurderer å komme tilbake til Storhamar. Med orden på økonomien får vi håpe mange av dagens spillere vil satse videre i klubbe.

Ja det må jeg si, da har de kommet utrolig langt.  Det at de vet hva som mangler, da har de jo nesten løst alle problemer :-).  Du kan da ikke i din beste mening mene noe sånt vrøvl?

Rud1
26.11.09 22:24

Nei selvfølgelig mener jeg da ikke at problemene er løst men det er tross alt viktig å få oversikt over situasjonen for å få gjort noe med den. Jeg vet at alle involverte nå jobber beinhardt for å løse problemene.  Innlegget var først og fremst ment som en hyllest til de som står på for å "redde" klubben. Er sikker på at dette ordner seg

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester