Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Streaming

NYTT TEMA
poitre
poitreInnlegg: 248
26.01.10 12:28

Hei!

Noen som har en god side jeg kan se dagens kamp på? Får ikke bestemme over tven i kveld:(

Olayo
OlayoInnlegg: 646
26.01.10 12:54

Vis deg som den mannen (?) du er og krev din rett! Er du kvinne påberoper du deg bare trakassering og at dine valg aldri blir hørt og at du derfor i kveld skal se gutta krutt, case closed.

Spøk til halvor; tv2 sumo har vel, men dette er en betalingstjenteste såvidt jeg vet.

(Innlegget ble redigert 26.01.10 12:55)

poitre
poitreInnlegg: 248
26.01.10 13:08
Olayo: Vis deg som den mannen (?) du er og krev din rett! Er du kvinne påberoper du deg bare trakassering og at dine valg aldri blir hørt og at du derfor i kveld skal se gutta krutt, case closed. Spøk til halvor; tv2 sumo har vel, men dette er en betalingstjenteste såvidt jeg vet.

som den kvinnen jeg er, har jeg forsøkt med alle mulige midler (!), men alle forsøk kommer til kort når sambo drar frem trumfkortet; han betaler tross alt penger hver mnd for å se sitt elskede liverpool spille, det er udiskutabelt! 

skal sjekke ut sumo, kommer an på hva jeg må ut med, takk for tipset! kanskje jeg stikker ut på leting etter en pub som prioriterer håndballen i kveld. 

madabj
madabjInnlegg: 7792
26.01.10 13:40
poitre: Hei! Noen som har en god side jeg kan se dagens kamp på? Får ikke bestemme over tven i kveld:(
StevieY-
StevieY-Innlegg: 11109
26.01.10 13:43
poitre: skal sjekke ut sumo, kommer an på hva jeg må ut med, takk for tipset! kanskje jeg stikker ut på leting etter en pub som prioriterer håndballen i kveld. 

Når det er Liverpool, alle pubeieres våte drøm, på skjermen? Lykke til! :-)

Viking4alltid
Viking4alltidInnlegg: 215
26.01.10 17:34

Hvis du er kjent på denne siden og det\de programmet du trenger å bruke kan du jo sjekke her:

http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=63454&part=sports

(Innlegget ble redigert 26.01.10 17:40)

bugatti13
bugatti13Innlegg: 4137
26.01.10 18:42

TV2SUMO har vist gratis håndball de gangene jeg har sett :-S

Sikker på at du ikke får sett det der?

feiekost
feiekostInnlegg: 5268
26.01.10 19:02
poitre: Hei! Noen som har en god side jeg kan se dagens kamp på? Får ikke bestemme over tven i kveld:(

Hva med dansk tv2? De viser også kampen. Såvidt jeg husker så har de en billig løsning på 24 timers abbonoment som jeg brukte før av og til.

http://sputnik.tv2.dk/?channel

Klikk for å gå tilbake til toppen