Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

2. divisjon kvinner avd. 1 2010-11

NYTT TEMA
helge65
helge65Innlegg: 2601
01.09.10 20:58

Vi prøver oss denne sesongen også på en regional tråd (Øst og Innlandet), men med en viss nasjonal interesse i og med at vinneren ofte (ikke alltid) rykker opp til 1. divisjon, pluss at det er noen andrelag der.

Etter at Nordstrand 2 fikk lov til å ikke rykke ned, blir det 13 lag, der de fire siste rykker rett ned, og de tre over der spiller nedrykkskvalik mot de tre toerne i 3. divisjon, her alfabetisk:

Asker

Follo HK Damer

Gjøvik HK 2

HK Halden

Lunner

Njård 2

Nordstrand 2

Rælingen

Sarpsborg

Slitu

Stabæk 2

Toten

Vålerenga

Jeg kommer tilbake til noen stakkars forsøk på vurderinger, og andre kan "kime" inn, men i denne omgang skal jeg bare si at Sarpsborg, Halden, Follo, Rælingen, Asker og kondissvake Vålerenga ser ut til å være de best ansette blant førstelaga.

Sesongen starter i morra, torsdag, med Nordstrand 2--Follo. De neste kampene: http://www.handball.no/kamper.asp?AvdId=12369 .

(Innlegget ble redigert 01.09.10 21:01)

StevieY-
StevieY-Innlegg: 11109
01.09.10 22:22

Kanksje vi kan bruke tråden til alle 2. divisjonene (damer) like godt? Pleier ikke være så mye som skrives om de forskjellige, så det bør ikke gå ut over ryddigheten.

Emol
EmolInnlegg: 18341
01.09.10 22:44
StevieY-: Kanksje vi kan bruke tråden til alle 2. divisjonene (damer) like godt? Pleier ikke være så mye som skrives om de forskjellige, så det bør ikke gå ut over ryddigheten.

Tja.. De siste årene er det vel kun avdeling 1 og avdeling 4 som har hatt litt diskusjon etc. De andre divisjonen ville vel bare hatt omramsing av resultatet hvis de i det hele tatt hadde kommet.

Om man har 3 tråder, en for avdeling 1 og og en for avdeling 4 og til sist en kvalikktråd til 1.divisjon spiller vel liten rolle? ( i og med at TS har laget en overskrift etc)

(Innlegget ble redigert 01.09.10 22:45)

Rockets_AA
Rockets_AAInnlegg: 20209
01.09.10 22:50

Synes også det hadde vært en god ide å ha en felles tråd om 2.divisjon for damer. Tror aktiviteten blir større da.

Overskriften er vel mulig å få endret hvis vi ønsker det.

helge65
02.09.10 08:26
Rockets_AA: Overskriften er vel mulig å få endret hvis vi ønsker det.

Litt ulike synspunkt her, men de fleste heller mot felles tråd. Overskrifta er mulig å få endra, ja. Som trådstarteren kan jeg sende en melding til VGD, om det fortsatt er stemning for det.

helge65
02.09.10 08:57

Eller vi kan la tråden synke og starte en ny.

StevieY-
StevieY-Innlegg: 11109
02.09.10 09:20

Ikke noen stor greie for min del altså. Men min stemme går til Helges siste forslag: vi lager en ny (felles) tråd og lar denne synke. Så får vi både riktig overskrift, et passende startinnlegg (?) og slipper og se denne teite diskusjonen i starten av tråden hver gang vi titter innom. :-)

helge65
02.09.10 09:47

Små saker er også saker :-) Jeg starter en ny tråd nå straks.

IKKE POST MER HER. Bruk "2. divisjon kvinner 2010-11".

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg