Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hjelp oss å forbedre handball.no!

NYTT TEMA
theabn
theabnInnlegg: 3
21.09.17 10:04

Hei! Jeg jobber med å finne forbedringspunkter på nettsiden til NHF, handball.no og vil gjerne ha innspill fra dere håndballinteresserte! Vi ønsker å litt om hva dere synes om siden og hva dere bruker den til. 

1. Bruker du handball.no? Hva bruker du den til?

2. Hva er det viktigste for deg på siden?

3. Er et noe som er spesielt bra med handball.no

4. Har du noen forslag til forbedringer? Eks noe som fungerer dårlig eller ikke finnes?

Tusen takk for hjelpen!

Thea - Designer i Knowit

(Innlegget ble redigert 21.09.17 10:06)

Duverden73
Duverden73Innlegg: 327
21.09.17 13:03

Har du en mailadresse?

theabn
21.09.17 13:28

Det har jeg:)

Svar kan sendes her: thea.nilsen@knowit.no eller skrives rett i tråden.

Duverden73
Duverden73Innlegg: 327
22.09.17 10:43

@kibby; du burde svare her. Du har jo mange synspunkter på handball.no sin layout!

kibby
kibbyInnlegg: 34225
23.09.17 01:30
Duverden73: @kibby; du burde svare her. Du har jo mange synspunkter på handball.no sin layout!

Haha ja :)

Skal se om jeg klarer å søke opp det gamle innlegget mitt med alle forbedringspunktene!!

Joey
JoeyInnlegg: 18312
24.09.17 12:14

På livesidene er det mulig å filtrere på turnering, men kun en om gangen. Skulle ønske det var mulig å filtrere med mulighet til å se de divisjonene man selv ønsker. 

Om man velger region Vest sine sider og velger 3. divisjon, er det ikke noe direkte link til resultater/tabell. Bare masse annen info. Resultater/tabell, bør vel være det første man ser på denne siden. 

Joey
JoeyInnlegg: 18312
24.09.17 12:17

Under overganger kunne jeg tenkt meg mulighet til å filtrere på overganger til f.eks eliteserien. Og ikke bare filtrere på klubb. 

Felix_25
Felix_25Innlegg: 3312
24.09.17 13:00

Er meget opptatt av å søke opp statistikk på tidligere spilte landskamper (dette var forøvrig veldig lett og oversiktlig på de gamle sidene).

Hvis mulig, også statistikk over NM-senior kamper, med målscorere etc som de hadde med landskampene.

kibby
26.09.17 00:36

Haha, her fant jeg mitt gamle innlegg :)

kibby skrev 23.12.15 17:09

Kjære Norges Håndballforbund:

I det nye året ønsker jeg følgende på plass:

-Statistikk for alle håndballjentenes kamper gjennom tidene med lag, målscorere, spillere og resultater - dette innebærer også jentenes egne statistikker med kamper og mål for de ulike landslagene (junior, senior, rekrutt osv.)

-Uttak av håndballjentenes tropper også før år 2015

-Landslagsprofiler håndballjentene DETTE ER ORDNET

-Statistikk for tidligere sesonger av eliteserien for kvinner med målscorere

-Mulighet for å få opp hvert Grundigligalags målscorere (som før) under Grundigligastatistikken DETTE ER ORDNET

-Toppscorere/skytterdronninger statistikkene

-Alle tidligere nyheter tilpasset den nye siden, slik at man faktisk kan søke opp gamle artikler (om f.eks årets lag 2011/2012) uten å få opp følgende tekst: "404 - File or directory not found. The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable"

God jul og godt nytt år :) - og god bedring!

PS: Flott at dere har fått opp "håndball i media" igjen!

+

Er det noen som vet hvordan man kan få sett live statistikk når dagen kampene er spilt er over, slik som før? DETTE TRENGS OGSÅ.

theabn
26.09.17 12:01

Tusen takk for bra respons, alle sammen! Ser at dere bla er veldig glad i statistikk:) Kan dere si noe om hvorfor det er interessant? 

(Innlegget ble redigert 26.09.17 12:03)

Link-86
Link-86Innlegg: 9233
26.09.17 12:14
theabn: Kan dere si noe om hvorfor det er interessant?

Gambling.

Se trender osv.

kibby
26.09.17 14:46
theabn: Tusen takk for bra respons, alle sammen! Ser at dere bla er veldig glad i statistikk:) Kan dere si noe om hvorfor det er interessant?

For meg er det viktig i forhold til tidligere kamper mot motstandere i mesterskap, og en viktig del av kamptråder her på forumet.

Personlig er jeg også en statistikknerd når det gjelder spillerne. Antall mål, kamper, utvisninger osv. fra de ulike landslagene (jr, U, sr. og rekrutt) :)

kibby
27.09.17 08:41

Og en annen ting når det gjelder statistikken fra tidligere motstandere: Det hjelper ikke med kun de siste 5 kampene, dersom Norge ikke har tapt i løpet av de 5 kampene. Det er også vesentlig for kamptrådene. Så jeg ønsker det tilbake til slik det var på den gamle siden.

(Innlegget ble redigert 27.09.17 08:41)

eldifius
eldifiusInnlegg: 142
21.10.17 22:46

Se mot Sverige. Der får du oversikte over antall skudd, antall redninger, assist med mer. Mulighetene ligger der (bortsett fra assist). Regner med statistikk fra håndball live sendes i en db. Hent bare innholdet fra denne så har dere knall oversikt.

Jeg vil gjerne få en oversikt over hvor treffsikker "toppscorer" er. Om man snitter 5,6 mål i en kamp og skyter 15 skudd, så sier det mer enn bare snitt.

Make it happen! :D

kibby
22.10.17 23:52
eldifius: Se mot Sverige.

De har også en herlig statistikk for Sveriges damelandslag.

eldifius
eldifiusInnlegg: 142
23.10.17 01:20

Jeg savner også den gode gamle statistikken hvor vi kunne se hvor i målet skuddene hadde gått. Bilde av et mål, man kunne velge spiller, se hvor den hadde skutt og mål/antall skudd. Velge målvakt osv. 

For live oppdatering trenges det ikke mer enn en liten oppdatering.
Velg spiller -> 9m/6m/7m -> -> redning/stolpe/mål/utenfor. Dette hadde bedret innholdet på siden drastisk.

kibby
02.11.17 23:33

Og "takk" for at dere nå har fjernet landslagsstatistikken for både damer og herrer på den gamle siden. 

"500 - Internal server error. There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed."

Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet.

Miroslava
MiroslavaInnlegg: 1249
03.11.17 01:08
kibby: Og "takk" for at dere nå har fjernet landslagsstatistikken for både damer og herrer på den gamle siden.  "500 - Internal server error. There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed."
Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet.

(Innlegget ble redigert 03.11.17 01:08)

kibby
03.11.17 17:42
Miroslava: Ikke denne du sikter til? https://www.handball.no/regioner/nhf-sentralt/kampaktivitet/landslag/handballjentene/landslagsstatistikk/

Prøv å trykk på "vis alle".

Klikk for å gå tilbake til toppen