Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Håndballgutta med jubelnekt

NYTT TEMA
Krepsen76
Krepsen76Innlegg: 1329
24.01.20 14:42

Håndballgutta har fått jubel nekt av observatører og delegater og får tilsnakk om de står og jubler for prestasjoner som blir gjort på banen av medspillere. Det vil si at de ikke kan reise seg opp og stå litt forran benken og juble,dette skjedde  også med  damene i 2016 syntes dette er teit av observatørene og delegatene.

De kan heller gjøre jobben sin og se til at kampen blir gjenomført sånn den skal og passe på utvisninger og kort slik at riktige spillere får de og ikke bry seg med hva som skjer på benken. Det tar dommerne seg av og jeg syntes faktisk at de spillerne som sitter på benken skal få lov til å vise gleder og jubel etter en god prestasjon av lagkammerater.

Jeg ser også at det er Spanske dommere som er satt opp til å dømme semifinalen mellom Kroatia og Norge og syntes at dette blir for teit når Spania spiller mot Slovakia i kampen etter om en finaleplass dette syntes jeg direkte er dustete av EHF og de som har tildelt dommerne kampene. Det finnes andre dommere som kunne ha dømt den kampen og som er mere enn gode nok  f.eks  Boneventura tvillingene som går for å være verdens beste håndballdommere.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg