Bøgelund fortsetter ikke, så det åpner jo opp en plass på HB. Foreløpig ikke fornyet med Högdahl, men fortsetter kanskje?
Evt litt avhengig av hvor Schønningsen fortsetter karrieren, men ser ikke for meg at hun returnerer til Norge med det første.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Bøgelund fortsetter ikke, så det åpner jo opp en plass på HB. Foreløpig ikke fornyet med Högdahl, men fortsetter kanskje?
Evt litt avhengig av hvor Schønningsen fortsetter karrieren, men ser ikke for meg at hun returnerer til Norge med det første.
(Innlegget ble redigert 15.01.21 10:20)
Nei, de forlenger ikke med Bøgelund. Viborg sier Rivas Toft primært er tiltenkt høyreback. Så det kan jo bli en fin duo det.
Breistøl lang kontrakt til har ho i Esbjerg, noen som vet?
Både hun og Marit RJ har avtale med Esbjerg til 30.06.2022
Laura Gonzalez fra Metz til Paris 92
Poleman skrev ny 2 års kontrakt med Esbjerg
(Innlegget ble redigert 17.01.21 10:20)
Gnonsiane Niombla fra Siófok til Paris 92.
https://handnews.fr/2021/lbe-gnonsiane-niombla-sengage-avec-paris-92/
Martina Thorn klar for Odense
Jøje meg, selv om jeg synes Tess Wester er oppskrytt, må jeg si at dette er klasseforskjell.
Litt merkelig at Thörn, som uttaler at hun har landslagsambisjoner, går til Odense for å være benkesliter bak Reinhardt.
Blir litt spanande å sjå kvar Granlund går. Ho var vel rykta til Odense, men det blir det nok ikkje no.
Stine Liden forlenger kontrakten med Storhamar til 2023.
Mulig ny venstrebakspiller til Gyør fra DVSC Jelena Despotovic
Torbjørn Bergerud fra Flensburg til PSG i følge Handballplanet
Det ryktet skrev jeg allerede 2.1, på side 2, crepsne67 :)
Og du svarte til og med på innlegget at du ikke trodde på det ryktet!
(Innlegget ble redigert 19.01.21 17:38)
LOL
Kubby ingen er perfekt også har ikke jeg vært på Handballplanet sin side før.
(Innlegget ble redigert 19.01.21 22:50)
Svenske Sabina Jacobsen forlater CSKA Moskva etter sesongen. Hun har vel etter hvert vært så mye skadeplaget at hun kanskje ikke er så interessant for andre klubber lenger. På sitt beste en veldig god forsvarsspiller, men litt over the top.
Hvis dere (kibby og Krepsen76) bare skal rakke ned på hverandre, kan dere ikke opprette en ny tråd til det da? Det er du god på kibby;)
Storhamar signerer Jeanett Kristiansen! Lå vel i kortene. God signering for Storhamar, vil de nå utfordre vipser?
Oj, spennende. Jeg trodde hun skulle tilbake til utlandet. Absolutt en god signering av Storhamar!
Liten følelse på at ho skulle dit, nærmere familien og kjæresten.
(Innlegget ble redigert 20.01.21 11:09)
Men hvem av venstre backen skal bort fra Storhamar nå? De har jo Nestaker, Tollbring, Rigelhuth og Stormoen fra før av på den plassen. Regner ikke med de skal ha 5 spillere i den posisjonen.
Begynner vel å bli lite med vb i Vipers nå som både Reistad og Kristiansen har underskrevet for andre klubber. Regner med at Vipers allerede er ute å ser på nye spillere.