Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Overganger/ rykter osv. 2005/2006

NYTT TEMA
JWLo

JWLo
03.12.04 22:05
Adde skrev:
Hvis Pallinger og Görbicz drar til FCK blir FCK kanskje det beste laget i verden tør jeg påstå!

Ehh, hvilken planet er du på? Lag som Slagelse, Viborg, Ålborg, Larvik, Krim + en hel del andre som jeg ikke kommer på i farten vil fortsatt være bedre enn FCK om deres spillere fortsatt velger å være i klubben!
Adde

Adde
03.12.04 22:11
Jeg er på jorden jeg, eller Uranus om du vil kalle den!

Med verdensklasse spillere som Pallinger, Gørbe og Camilla Andersen (?) blir FCK et av de bedre lagene i verden.
JWLo

JWLo
03.12.04 22:19
Adde skrev:

"Med verdensklasse spillere som Pallinger, Gørbe og Camilla Andersen (?) blir FCK et av de bedre lagene i verden."

Her er jeg enig, de blir nok et av de BEDRE lagene, men likevel langt fra den BESTE! De trenger et par til da vil jeg tro.

Adde

Adde
03.12.04 22:19
Derfor jeg skrev kanskje!
torr

torr
03.12.04 23:40
"Men smaken din når det gjelder damer .. den sliter jeg med. Hun er jo bare grusom !"

HVA? Görbe grusom?!?!? Hun er jo digg da!

Jo FCK blir absolutt og regne med om Palinger og Görbe velger dem! Da kan de til og med begynne og utfordre Slagelse,Viborg og Aalborg!
torr

torr
06.12.04 14:00
Kanskje en spiller for noen lag i gildeserien??

Troelsen: spilletid søges

"BT sætter i dagens EM artikel focus på U landsholdets manglende resultater de sidste år.
Avisen har talt med Heine Eriksen og Ulrik Wilbek. Eriksen mener at de manglende resultater på ungdomsside skyldes at talenterne har svært ved at få spilletid i ligaen - og efterhånden også i 1. division, hvor de bedste hold har udlændinge på flere pladser. Wilbek er derimod af den opfattelse, at talentmassen simpelthen er blevet mindre - selvom der er flere som går til håndbold end nogensinde.

Endelig tegner BT et portræt af Viborg talentet Trine Troelsen, som i ligapausen spiller 3 kampe for Skive - simpelthen for at få spilletid.

- På ungdomslandsholdet kender jeg min plads, og der kan jeg virkelig være en del af holdet og være med til at kæmpe for det. På klubholdet er det lidt mere på sidelinjen, hvor man skal være med til at støtte de andre spillere, mens de er inde at kæmpe

- Nu tager jeg de tre kampe for Skive, så må vi se i det sidste halve år af sæsonen, bliver det ikke til mere spilletid, må jeg tage en snak med træner og klub, for det kan ikke fortsætte sådan her, slutter Troelsen"
Joey

Joey
07.12.04 19:18
Valerie Nicolas har forlenget kontrakten med Viborg til sommeren 2007.
Joey

Joey
07.12.04 20:34
I en artikkel i dagens VG utelukker ikke Heidi Tjugum at hun fortsetter med håndballen også etter denne sesongen.
Joey

Joey
07.12.04 21:47
Denne uttalelsen på europamester.dk har kanskje Hylle en kommentar til?

Hylle bliver ikke for enhver pris
Efter denne sæson udløber Horsens trænerne Thomas Hylle og Anders Thomsens kontrakt med Horsens Håndboldklub.
Inden duoen bestemmer om de fortsætter savner de en udmelding fra ledelsen om hvad målsætningen for håndbolden i Horsens skal være fremover - stopper Åsa Eriksson til sommer er det holdets mest løntunge spiller som forsvinder, og så kunne EM jo være en god lejlighed til at kigge efter erstatninger

Mer om dette på:

http://www.horsens-folkeblad.dk/default.asp?artikelid=10192
Joey

Joey
08.12.04 20:06
Sara Hansen har forlenget kontrakten med Ikast til sommeren 2007.
Joey

Joey
08.12.04 20:07
Natalia Deriouguina har forlenget kontrakten med Aalborg til sommeren 2006.

kibby

kibby
09.12.04 12:32
Siri Langseth på vei fra Levanger til Nordstrand neste sesong!
Joey

Joey
09.12.04 16:35
Våg har også startet spillerjakten med tanke på neste sesong. Det letes både innenlands og utenlands. Kan også bli aktuelt med et par unge talentfulle spillere fra Aalborg.

http://www.fedrelandsvennen.no/sport/handball/article249865.ece
Gjerpenfan

Gjerpenfan
11.12.04 13:13
Gjerpen har begynt samtaler med Renate Urne om en mulig overgang for neste sesong.
Joey

Joey
11.12.04 15:21
Dersom Urne velger å forlate Bjørnar håper jeg at Tertnes kommer på banen og sikrer seg henne. Kan ikke sende en slik spiller ut av byen "så lett". Blir vel flere klubber som kommer til å kontakte henne, selv om det i artikkelen i Varden ser ut til at Gjerpen er de første som har gjort det.
Gaukvik

Gaukvik
11.12.04 17:17
Urne bør garantert velge Tertnes !

Natalia Petrakova bør være klar til seriespill for GVHK etter jul. Talentløshet i GVHK-leieren har ført til lang ventetid i byråkratenes land.
Joey

Joey
15.12.04 08:36
Nordstrand har meldt sin interesse for Sølvi Hylleseth. Sølvi er tilbudt ny toårs kontrakt i Tertnes, men vil ikke svare foreløpig fordi hun avventer om hun kommer inn på Politihøyskolen. Ifølge Bergensavisen vil Tertnes ha svar i løpet av uken.
Joey

Joey
16.12.04 08:33
Sola og Tertnes jakter Bjørnar spiller Henriette Sognnæs (ifølge Bergensavisen).
Gjerpenfan

Gjerpenfan
16.12.04 17:44
Gjerpen jakter også Gjøvik og Vardals Beate Årstad. Samtidig som klubben sier at de skal ha klar trenerteamet og en ny stor forsterkning den 9. januar. Tipper trener blir enten Rune Teigen eller en lokal, og er meget spent på hva den nye forsterkningen er... pleier å få noen hint, men her har jeg ikke hørt noe som helst...
Joey

Joey
16.12.04 20:38
Forsterkning til resterende del av denne sesongen?
Joey

Joey
20.12.04 17:30
Larvik jakter på Sola spillerne Tonje Nøstvold og Camilla Herrem. Sistnevnte blir nok mest sannsynlig i Sola, mens Nøstvold foreløpig er mer usikker.

http://web3.aftenbladet.no/sport/handball/article164373.ece

Sola på sine side er ute etter Martine Lervik (Gjerpen) og Bjørnar`s Charlotte Askeland og Henriette Sognnæs.
Joey

Joey
20.12.04 17:39
Kjerst Beck skal nå være ønsket i Leipzig.
Joey

Joey
21.12.04 18:21
Frode Hagen har forlenget kontrakten med Kiel for ytterligere en sesong.
Shaggy87

Shaggy87
21.12.04 18:54
Omtrent alle gulljentene som spiller her hjemme er ønsket i Danmark...

Forøvrig sier Ole Gustav Gjekstad:
"- For Larvik hadde Nyberg og Hammerseng vært helt perfekt. Vi tilbyr Katja en klart bedre kontrakt nå. Under EM har vi fått mange henvendelser fra næringslivet som gjerne vil bidra med midler for å få Katja til å bli"

Personlig tror (og håper, med mindre hun blir i Larvik) jeg Katja vil til Ikast. Hun og Gro er en eminent duo.
Gaukvik

Gaukvik
21.12.04 23:09
Jeg tror Gro og Katja i Larvik ville ha blitt litt av et team. Men det forutsetter at Katja vil være minst 2 år til i Larvik, da Gro har igjen 1 år av kontrakten sin med Ikast. Og etter det vil hun hjem til Norge. Hun har sagt at hun vil tilbake til Gjøvik, men jeg tror at hvis hun skal fortsette å holde det høye nivået hun er i om dagen, bør hun spille for en Topp 5 klubb.
tobben1

tobben1
21.12.04 23:16
Enig med deg Gaukvik, det hadde blitt litt av et team, både i forsvar sammen med Hilmo og i angrep. De to går utrolig bra sammen. Få Gro til Larvik og behold Katja. Da har Larvik sjansjen i CL neste år.
torr

torr
21.12.04 23:26
Ja jeg håper faktisk at Nyberg drar til Ikast! Hun trenger og skifte miljø og i Ikast vil hun føle seg trygg siden Gro er der samtidig som hun får nye utfordringer! Jeg hadde gjerne sett Postnova som Nybergs erstatter:)
Adde

Adde
21.12.04 23:28
Jeg hadde gjerne sett Postnova som Nybergs erstatter:)

-
Tenkte på det samme når jeg så Russlands kamper i EM.

Fy flate og god hun egentlig er.

Hadde vært kanon med henne i Larvik, men det skal vel et mirakel til!
Shaggy87

Shaggy87
22.12.04 00:44
"Men det forutsetter at Katja vil være minst 2 år til i Larvik, da Gro har igjen 1 år av kontrakten sin med Ikast."

Faktisk ikke så voldsomt usannsynlig. Regner med at de to har pratet sammen, og hvis Gro går dit neste år er jeg ikke i tvil om at Katja vil "holde ut" nok ett år uten henne.

Å hjelpe meg, for et lag. Rantala (Beck?)-KM-Katja-Gro-Hilmo-Linka/Vigdis-Duvholt

Lukter svidd.
torr

torr
22.12.04 01:03
Liker bedre dette laget:

Langseth(har stor tro på at hun kan bli VELDIG GOD!!)-KMJ-Postnova:)-Larsen(forhåpentligvis frisk..)-Linka-Duvholt-Hilmo
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg