Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Takk Edmonton...

NYTT TEMA
VåIenggutt

VåIenggutt
20.06.06 08:27
...(Selv en Flamer er imponert)

Det ble nesten, nesten første lag på over 60 år som klarte vinne Lord Stanelys Cup etter og ha ligget under både 2-0 og 3-1 i kamper, men det holdt desverre ikke helt inn.

NÅ VIL JEG HA BØTTA HJEM TIL CANADA IGJEN SNART!!
(1993 var siste gang og det er på HØY tid at den får tilbringe ett år i Canada igjen)

Staser hardt på at Flames er der (igjen) neste år:-)

Takk Edmonton, og gratulerer til Carolina:-(

"Du svetter lite, til å være så feit"
Gaditano24

Gaditano24
20.06.06 09:05
Enig der. Synd det ikke holdt helt inn da Carolina er hatlag nr.1 etter Philly.
weareleeds

weareleeds
20.06.06 12:06
Jææævlig synd det ikke holdt helt inn. Ward herjet jo..herregud..
gunnertob

gunnertob
20.06.06 14:16
Er storfornøyd jeg :o) Hadde Roloson holdt seg, hadde jeg holdt med Edmonton men nå ble det nok Canes som ble favoritt. Enig i at Cupen kan komme seg på tur til Canada snart, gjør meg ikke no om Flames eller evt Leafs tar den neste år.
superfolde

superfolde
20.06.06 20:07
gunnertob skrev:
Er storfornøyd jeg :o) Hadde Roloson holdt seg, hadde jeg holdt med Edmonton men nå ble det nok Canes som ble favoritt. Enig i at Cupen kan komme seg på tur til Canada snart, gjør meg ikke no om Flames eller evt Leafs tar den neste år.

-------------

Snakk om å heie på favoritten, håper først på at Edmonton tar heim Cupen, for så å begynne å håpe på Canes etter at Roloson blir skadet. Litt av ett supporteremne du tror jeg!
Jagr88

Jagr88
20.06.06 22:19
Markanen stor jo rå bra i noen av de avgjørende kampene, så han kan ikke lastes. Jeg ble imponert av han.
gunnertob

gunnertob
21.06.06 01:01
Roloson entret NHL som Flames-spiller. Jeg er Flames-supporter, derfor håpte jeg på Edmonton-seier. Hadde Edmonton tatt cupen kan du banne på at Roloson hadde tatt Conn Smythe, dermed hadde Calgary vunnet en liten seier i mine øyne. For øvrig har jeg ikke noe forhold til Canes, mens Edmonton opprinnelig er hatlag #1 for Flames-fans, iallfall de som har opplevd rivaliseringen på nært hold. Før Roloson gikk ut var det egentlig litt likegyldighet hos meg, etter han gikk ut håpte jeg på Canes for om Oilers hadde tatt cup'en hadde Oiler-fans godtet seg ovenfor Flames-fans uten at Flames-fans egentlig kunne si noe. Get the point?
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg