Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Stortrade mellom Panthers og Canucks

NYTT TEMA
BenTexas

BenTexas
24.06.06 08:45
Vancouver Canucks har definitivt løst sitt målvaktsproblem etter at de hentet inn Roberto Luongo fra Panthers i tillegg til de storvokste backen Krajicek. I bytte fikk Panthers Todd Bertuzzi, målvakten Alex Auld og backen Bryan Allen.

Dette er en trade som gagner begge lag, selv om man sitter med en følelse av at Canucks har mest å glede seg over. Vancouver har nå en av liganes beste målvakter - og det er kanskje nettopp det som løfter laget de nødvendige hakkene. Nå gjelder det bare å signere Jovanovski så blir Canucks livsfarlige neste sesong.

Todd Bertuzzi vil få en ny vår. Han slipper unna presset i Vancouver etter den miserable Moore-hendelsen, og er en drømmespiller for Mike Keenan! Laget er dog definitivt svekket på målvaktssiden.

Keep the trades coming!
hleb15

hleb15
24.06.06 15:20
BenTexas skrev:
Vancouver Canucks har definitivt løst sitt målvaktsproblem etter at de hentet inn Roberto Luongo fra Panthers i tillegg til de storvokste backen Krajicek. I bytte fikk Panthers Todd Bertuzzi, målvakten Alex Auld og backen Bryan Allen.

Dette er en trade som gagner begge lag, selv om man sitter med en følelse av at Canucks har mest å glede seg over. Vancouver har nå en av liganes beste målvakter - og det er kanskje nettopp det som løfter laget de nødvendige hakkene. Nå gjelder det bare å signere Jovanovski så blir Canucks livsfarlige neste sesong.

Todd Bertuzzi vil få en ny vår. Han slipper unna presset i Vancouver etter den miserable Moore-hendelsen, og er en drømmespiller for Mike Keenan! Laget er dog definitivt svekket på målvaktssiden.

Keep the trades coming!

Jeg synes at Canucks her har gjort et kjempebytte,Luongo har bevist at han er en av ligaens beste målvakter og er en kjempe forsterkning,Bertuzzi andre veien er jeg mer usikker på..
BenTexas

BenTexas
24.06.06 17:51
Bertuzzi er en Keenan-spiller all the way! Tror Panthers-fansen hater dette, men Keenan gnir seg i hendene.
hleb15

hleb15
24.06.06 20:29
BenTexas skrev:
Bertuzzi er en Keenan-spiller all the way! Tror Panthers-fansen hater dette, men Keenan gnir seg i hendene.

Ja kan være jeg tar feil,time will show...
BenTexas

BenTexas
25.06.06 00:13
Ikke misforstå meg. Jeg synes at Canucks gjorde en kjempetrade! Jeg sier bare at Keenan elsker spillere som Bertuzzi, og er dermed ikke alt for lei seg for at han måtte gi fra seg Luongo
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg