Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Går det bra, Kenny?

NYTT TEMA
Chiruru

Chiruru
30.07.06 19:49
Jeg har vært lojal Red Wings fan i mer enn 20 år og hatt stor tiltro til Ken Holland...men nå begynner jeg å tvile....er det smart å fremdeles ikke ha funnet en akseptabel keeper, Ken Holland? Jeg mener, Ossie er rett og slett ikke stabil nok som starter. Det virker som du sliter nå som 'income cap'en' er innført...

Jeg begynner å innse at 'min' æra nok også tok slutt da Stevie la skøytene på hylla og Shanny dro til NY...

http://www.vgb.no/8117/perma/81122/
jofl

jofl
31.07.06 12:56
Er jo ikke bare bare aa hente inn en toppkeeper, og jeg syns det er greit aa väre taalmodig her. Det er veldig lenge til playoff, og Osgood og resten av laget er godt nok til at de kommer til sluttspillet. Om de blir nummer en eller aatte i conferencen er jo ikke saa nöye, noe som Edmonton beviste nettopp. Er rimelig sikker paa at keepermarkedet er mye bedre ved tradedeadline naar en del lag er ute av playoffbildet.

Tror ikke at Ken Holland har mistet grepet i det hele tatt. Detroit har satset alt paa Stanley Cup de seneste aarene, og som resultat av et har de et litt aldrende lag. Er bare naturlig at det blir en liten nedtur naar disse legger opp eller ikke holder tidligere nivaa. Salary capen betyr ogsaa at finansielle stormakter som Detroit ikke har saa store fordeler. Uansett er nok fremtiden til Red Wings lys siden de er best, sammen med New Jersey, til aa drafte de rette spillerne.
Chiruru

Chiruru
31.07.06 20:19
Hmmm, vel Ken Holland syntes tydeligvis tross alt at det var greit å få det unnagjort... ;o) Hasek is back! Hva synes jeg om det...? Er ikke helt sikker ennå...han har jo vært plaget av mye skader etc. Vi får se. Egentlig syntes jeg Biron var et interessant alternativ...

Du har helt rett i at det ikke spiller noen rolle hvor man ender i regular season, så lenge man kommer til sluttspillet. Jeg håper Kenny bare var beskjeden når han for en tid tilbake sa at han håpet laget kom til å være godt nok til å nå sluttspillet den kommende sesongen. Dessuten er jo ikke problemet 'vårt' å nå sluttspillet vanligvis...mer hva vi finner på i sluttspillet.

Jeg innser jo (om enn litt motvillig) at et generasjonsskifte er nødvendig for Red Wings, men personlig så synes jeg det bare ble litt vel mye med både Yzerman og Shanahan samme sesong. Heldigvis blir svenskene! Og Datsyuk...
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg