Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

jeg gråter av glede! (og kanksje fordi jeg trøtt:

NYTT TEMA
Bingaman06

Bingaman06
01.08.06 04:07
men det er bekreftet: HASEK vender tilbake til oss for et år. I håp om å få nok en Stanley Cup der den hører hjemme:o)

Vi vil savne deg Yzerman...men 100*tjoho for Haseks gjenkomst!!

Bingaman2006.com
Chiruru

Chiruru
01.08.06 09:08
God morgen, Bingaman

Ja, Dominator er tilbake, vi får se hvordan det går. Håper han holder seg skadefri. Godt å ha en gammel kjenning tilbake, nå som både Steve og Shanny er borte. Men de er en del av et generasjonsskifte vi bare må akseptere...(som f.eks. Cheli fremdeles ikke har innsett ennå ;o) ).

Ishockey blir ikke helt det samme uten The Captain på isen...
Har du lyst, har du lov til å ta en titt på et par av Red Wings-innleggene mine på bloggen min....

http://www.vgb.no/8117/perma/81122/
pesico

pesico
01.08.06 10:02
Tror dette kan bli meget bra jeg, bare han holder seg skadefri. Hvertfall når sluttspillet setter i gang. Har ikke hatt så god tro på denne sesongen, men nå har det rettet seg litt opp. Men tapet av både Yzerman og Shanahan er hardt å takle.
Chiruru

Chiruru
01.08.06 10:43
Ja, jeg tror ogsaa at dette kan bli bra. Han har erfaring i boetter og spann og har allerede vaert med paa aa vinne Stanley med Red Wings. Har delt din bekymring ...og er fremdeles litt bekymret for den kommende sesongen, men med Hasek vet vi i hvert fall at vi faar en solid goalie, bare han holder seg skadefri.

Apropos Shanahan...Rangers ser farlige ut paa papiret den kommende sesongen...det blir spennende aa se Shanny i et annet lag...jeg innroemmer at jeg nok ogsaa er fan av enkeltspillere, ikke bare et team. Enkelte kommer til aa forbli Red Wings i hodet mitt for alltid, Shanny er en av dem, Mac er en annen.

pesico

pesico
01.08.06 11:39
Shanahan er sammen med Yzerman de spillerne som for alltid vil bli en Red Wing for meg og. I det laget som er igjen nå er Lidstrøm muligens min største favoritt.

Vi får se hvordan det går. Var flere som ikke hadde troa på Detroit sist sesong. Og det gikk jo bra i seriespillet i det minste.
Chiruru

Chiruru
01.08.06 12:00
Lidstrom er helt klart favorittspilleren paa laget naa, men jeg maa jo si at Dats og Zetterberg kan score noen vanvittige maal innimellom. Yzerman ER Red Wings ( i hvert fall i mitt hode). Han kalles ikke Captain Forever for ingenting! Haapet egentlig at Shanny shulle ta over kaptein-rollen, men slik ble det jo opplagt ikke. Egentlig er den der traden med Shanny litt merkelig, det virket som han stakk nesten fordi Yzerman la opp. Han sa i et intervju tidligere at han var en del av det gamle Red Wings, og saa ikke for seg aa ha en rolle i det nye laget.

Vi gjoer det jo som regel knallbra i regular season men saa...har hatt en lei tendens til aa drite oss ut i sluttspillet, og slett ikke naadd saa langt som vi burde. Noen kritikere vil si det er fordi serien vaar er forholdsvis svak, og kanskje de har rett...men jeg tror ogsaa vi har klart aa utvikle en eller annen form for sluttspill-sperre.

Jippi! Vi faar Hasek istedet for Belfour..det gikk plutselig opp for meg! Takk og pris! :o)
pesico

pesico
01.08.06 12:40
Chiruru skrev:
Jippi! Vi faar Hasek istedet for Belfour..det gikk plutselig opp for meg! Takk og pris! :o)

Var ikke fornøyd med Belfour ryktene jeg heller, så det er vel en av grunnene til at jeg er glad Hasek kom i stedet.

Når det gjelder sluttspill så har det kladda veldig mye ja. Men forrige sesong møtte vi Edmonton som var det eneste laget jeg var skikkelig redd for å møte. Er klar over at Edmonton var 8. seedet, men kampene i regular season var utrolig jevne. Mulig også et formen var dalende. Detroit hadde jeg en utrolig god periode bak seg når de gikk inn i sluttspillet.
Chiruru

Chiruru
01.08.06 12:54
Var du ogsaa redd for Oilers?! Me too. Jeg belemret de jeg kunne med bekymringene mine og sa at dette laget hadde jeg helst sett at vi moette i finalen og ikke foer. Men saa hadde jeg likevel store forhaapninger, siden...som du sa...vi var inne i en veldig god periode like foer sluttspillet. Yzerman var fantastisk! Wow...
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg