Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

En som bør skifte kamerater?

NYTT TEMA
jokke35

jokke35
01.08.06 23:21
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=125174 for en dust flyr rundt med coka huer.
Destruktor

Destruktor
02.08.06 01:20
Har mange venner som en eller annen gang i livet har vært borti "coka huer".... alle er fine folk, faktisk bedre enn de fleste.

Myrvold kan jeg på mange måter være enig i at er en dust.......men av andre årsaker. Din ynkelige årsak beviser vel egentlig mer hva du er for en type!
William_Wallace

William_Wallace
02.08.06 05:31
Akkurat som jeg skulle ha sagt det selv Destruktor.... Makan for ett latterlig innlegg

WW som mener man må være dopa for å holde med KIL :-P
* * * * *
Aye, fight and you may die, run, and you'll live... at least for a while. And dying in your beds, many years from now, would you be willin' to trade ALL the days, from this day to that, for one chance, just one chance, to come back here and tell our enemies that they may take our lives, but they'll never take... OUR FREEDOM!
jokke35

jokke35
02.08.06 08:13
Det jeg mener når du taper mange millioner på at kameraten din er coka hue og samtidig får et uggent rykte selv, bør du muligen byte kamerat(er).

William_Wallace

William_Wallace
02.08.06 09:10
Kan da vel hende at han ikke flyr rundt med denne personen lengere, for alt det vi vet...
* * * * *
Aye, fight and you may die, run, and you'll live... at least for a while. And dying in your beds, many years from now, would you be willin' to trade ALL the days, from this day to that, for one chance, just one chance, to come back here and tell our enemies that they may take our lives, but they'll never take... OUR FREEDOM!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg