Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Rot er ditt ord, og det får du stå for!

NYTT TEMA
stibek

stibek
02.08.06 23:20
Ruud er blåst han
Astronaut

Astronaut
02.08.06 23:37
Ruud var definitivt noe mer unnvikende enn jeg har sansen for på Kveldsnytt i dag, for det er vel liten tvil om at det har vært rot. Likevel klarer jeg ikke å unngå følelsen av at M/S har solgt et bjørneskinn eller to i denne saken. Ja, jeg har lest avisartikler hvor det skrives at M/S skulle få plassen selv om TIK eventuelt fikk ny lisens, men var dette en offisiell linje som forbundsledelsen har lagt seg på hele veien? Kan noen som har full oversikt henvise meg til et sted der forbundet garanterer Manglerud/Star plass i neste års eliteserie?
stibek

stibek
03.08.06 01:42
jeg har kopi av mail som er sendt til ms fra ruud, men jeg kan ikke legge den ut
William_Wallace

William_Wallace
03.08.06 12:20
Nå blir saken mest sannsynelig tatt opp i retten.

- Jeg har skriftlig tilbud fra ishockeypresidenten hvor vi ble garantert plass i eliteserien - uansett hva som skjedde med Trondheim Ishockeyklubb. Jeg trodde knapt det var sant da presidenten ringte og sa at tilbudet var trukket tilbake etter styrevedtak i forbundet.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=125306

* * * * *
Aye, fight and you may die, run, and you'll live... at least for a while. And dying in your beds, many years from now, would you be willin' to trade ALL the days, from this day to that, for one chance, just one chance, to come back here and tell our enemies that they may take our lives, but they'll never take... OUR FREEDOM!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg