Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Drakter

NYTT TEMA
Polly90

Polly90
16.10.06 17:33
Er det noen butikker i Norge som selger NHL drakter?
De finnes sikkert, men hvor er de?
Kan noen hjelpe meg?
dragon-fan

dragon-fan
16.10.06 17:40
Vet ikke, men det er mulig og handle rett fra klubbene på nettet...
Kan umulig bli så mye dyrere det ;))
Polly90

Polly90
16.10.06 17:45
Vil ikke handle på nettet.
Vil handle på ordenltlig :P
Jeg tør ikke bruke Storhamardrakt på hockeytreningene, fordi treneren vår er psycho Vålerengafan...
Vet ikke om jeg får spille like mye da ;)
EngaOslo

EngaOslo
16.10.06 17:52
Hehaehae tror ikke du skal bekymre deg for det Polly90.. Jeg husker jeg stilte opp i Vålerenga drakt på hockeytrening da jeg spilte.. Treneren min var sønnen til direktøren i Frisk Slasker så jeg visste at det kom til å bli reaksjoner..men ettersom Vålerenga stort sett var og er bedre en frisk så blei det heller mer overlegent å gå rundt med drakta og kose seg over alle kommentarene.. Men med tanke på at du er hamar og treneren din Vålerenga så har han et lite overtak:D Men benken er vel ikke noe å frykte..Stå på!:D
Polly90

Polly90
16.10.06 17:57
Så da mener du at jeg skal gå i Storhamardrakt fordi de er bedre enn Enga? :P
dragon-fan

dragon-fan
16.10.06 17:57
Polly90 skrev:
Vil ikke handle på nettet.
Vil handle på ordenltlig :P
Jeg tør ikke bruke Storhamardrakt på hockeytreningene, fordi treneren vår er psycho Vålerengafan...
Vet ikke om jeg får spille like mye da ;)
-------------------
Må ikke bry deg om treneren din er sykt enga fan. Vær stolt av norges beste hockey lag ;))
otherdemon

otherdemon
16.10.06 20:37
I Oslo var det visst en butikk på Majorstua som selger NHL drakter, men husker
ikke hva den heter.

Evt. hvis du er i Oslo for å se Enga mot Storhamar, så har Jordal Sport noen NHL
drakter (men bare av Rangers, Red Wings og Stars ifølge nettsjappa deres)

...'till in the end we didn't know right from wrong anymore.
That's when the fun started....
William_Wallace

William_Wallace
16.10.06 20:39
Er en sjappe på hamar som hadde det før. Vet ikke om de har det lenger. Husker ikke hva den heter heller. Men lå å gå gata, ikke langt fra McDonalds
dragon-fan

dragon-fan
16.10.06 21:19
Du tenker på M&T Andersen??? Tror ikke de har det lenger, men går jo ann og stikke innom og kikke
dragon-fan

dragon-fan
16.10.06 21:37
dragon-fan skrev:
Du tenker på M&T Andersen??? Tror ikke de har det lenger, men går jo ann og stikke innom og kikke
----
Må tilføye: Jeg tror M&T A har gått mer over til skate utstyr og den slags. Er mer inn i tiden det ;))
Polly90

Polly90
16.10.06 21:43
Takker for svar, skal skjekke den i Hamar først siden jeg er der annenhver helg.
dragon-fan

dragon-fan
17.10.06 23:01
Det ligger på andre siden av gå gaten ved Rilla plate bar og en sports butikk hvis de fortsatt finnes da ;) Jeg er i hvertfall nesten sikker på at Rilla finnes
Mafiakødd

Mafiakødd
17.10.06 23:27
Sportsbutikken på Maxi i hamar har Oilers og Hurricanes drakter hvis det er av intresse!

Hvis de ikke har laget du ønsker så hør om de kan bestille til deg.. draktene kostet 799 elns!

mvh Mafiakødd - Elsket og Hatet..
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg