Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Forsprang!

NYTT TEMA
dragon-fan

dragon-fan
20.10.06 18:26
Hva skjedde? Prøver igjen!

Etter 14/15 serie runder har både Vålerenga og Storhamar ett solid forsprang på de resterende lag. Sparta som ligger på 3.plass er hele 9 poeng bak med 1 kamp mere spillt. Er det så bra for norsk hockey at det er to lag som virker så overlegene?
Sil var jo overlegene i serien i fjor også, men røyk på en stjerne smell mot Enga i sluttspillet, skjer det i år også? Hvorfor er de andre lagene så ustabile?
Hva mener dere om det som skjer i norsk hockey om dagen?

http://www.hockey.no/t2.asp?p=4916&x=1&a=176014

Evig Gul
& blå

http://www.sil.no
Petri_Kokko

Petri_Kokko
21.10.06 06:06
er vel ingen bombe...VIF og Storhamar er de to store klubbene, men overrasker meg at VIF henger med egentlig

de imponerer med unggutta

Den ustabile formen trur jeg kommer av at serien e jevnere
dragon-fan

dragon-fan
21.10.06 16:03
Petri_Kokko skrev:
er vel ingen bombe...VIF og Storhamar er de to store klubbene, men overrasker meg at VIF henger med egentlig

de imponerer med unggutta
---------------
Ja ung gutta til Vif er gode de, er vel de som gjør at de henger med også, Olimb brødrene er jo i knall form om dagen... Blir ikke i Norge lenge de hvis de fortsetter på denne måten ;))
TAdams6

TAdams6
21.10.06 17:18
Har vært en merkelig sesongstart med mange lag som har slitt overraskende mye. Jeg er litt overrasket over at Storhamar og Vålerenga har fått en luke allerede, men både håper og tror at noen vil spise seg innpå utover sesongen. Det er ikke bra for interessen rundt hockey'en hvis de cruiser inn til de 2 øverste plassene sesong etter sesong. Men satser på at ett par klubber begynner å vise stabilitet og at det blir kamp om medaljeplassene.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg