Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Dommerstallen

NYTT TEMA
nudie

nudie
23.10.06 10:03
Jeg har nå sett to 2. div kamper i år. Samme dommeren i begge kamper. Jeg vet det er kommet endel nye regler i år, hvilket sier at man skal slå mye hardere ned på endel ting. Greit nok. Men i begge kampene jeg så syns jeg dommeren blåser i stykker kampen. Jeg syns det er synd, spesielt med tanke på at ingen av kampene på noe som helst måte var stygge. Likevel snakker vi 30-40 min i boksen på hvert lag.. Det syns jeg ikke hører noe sted hjemme!

Hva syns dere om dette?
Destruktor

Destruktor
23.10.06 12:14
Umulig å si noe om så lenge jeg ikke vet hva dommeren tok utvisningene for......men det er helt klart at hekting og og annen smådritt som tidligere har vært mer eller mindre "lovlig", nå vil føre til en drøss med utvisninger. For spillere vil det ta sin tid å forstå at det dømmes etter et nytt "regime"!
nudie

nudie
24.10.06 10:32
Det er klart.
Et par eksempler var der 2 spillere hadde kamp om pucken bak mål. De var like gode begge to. Ikke noe ufint, men likevel blir den ene parten utvist for holding. Jeg mener når det er kamp om pucken har det da ikke noe hensikt å dømme holding. Om den ene parten river den andre over ende er det noe annet, men hallo, det er da hockey!
Valek90

Valek90
24.10.06 12:52
Det er ikke reglene det er noe galt med, men at de norske dommerne verken klarer å tolke de riktig eller holde seg på en jevn linje.
nudie

nudie
25.10.06 09:35
Valek90 skrev:
Det er ikke reglene det er noe galt med, men at de norske dommerne verken klarer å tolke de riktig eller holde seg på en jevn linje.

---

Kan nok stemme meget godt dette!
Romulus

Romulus
25.10.06 12:18
Så la oss sende hele forbundet til Sverige for å lære. Send norske dommere også. Importer gjerne også et par svenske dommere, så de kan lære opp de norske.

Una Citta' Una Squadra
Forza Roma
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg