Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

MickyB

NYTT TEMA
William_Wallace

William_Wallace
12.12.06 09:18
Kan du sette opp en liste med musikken som du har brukt på video innslagene dine? Kom også gjerne med andre favoritter som du har, som passer til hockey.

På forhånd takk :-)
* * * * *
The object of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his.
MickyB

MickyB
12.12.06 11:34
Heisann.

Dette er litt av et oppdrag du ber meg om å utføre... Har tross alt laget over 100 videofiler som er presentert under Dragons TV på dragons.no de siste årene, og det vil vel ta meg relativt lang tid å identifisere all musikken som er lagt inn som bakgrunnsmusikk på hver av dem.

Jeg foreslår heller at du spør meg om konkrete videoer, og så kan jeg eventuelt svare deg ut fra det.

Generelt sett så kan jeg vel si at jeg benytter musikk fra en del "eldre" heavy-band (jeg lever jo med mine 36 år tross alt litt i fortiden også) samt en del techno og humormusikk. I tillegg søker jeg en del på diverse nedlastingsprogrammer for å finne hockey-relatert musikk, gjerne med "hockey" som søkeord. Har også vært noe innom danseband samt pop i skuddet.
William_Wallace

William_Wallace
12.12.06 19:11
Må kreve litt av dere hamarsinger :-P

Jeg tenkte først å fremst på kampene denne sesongen ;-)

Ser at du i de siste videoene har tatt med hvem som har laget musikken, da er det lett å finne. Men jeg vil helst slippe å se igjennom dem engang til, ikke bra å se på SIL så mye, hvis dem ikke taper da ;-)

Har søkt etter hockeu, ishockey, icehockey. Men syntes dte kommer akkurat de samme sangene, og mye av det som kommer er også NHL lagene sine egne sanger.

Vet jo også om endel sanger som blir spilt under kamper og slikt. Men jeg syntes du har såpass mye bra sanger på filmnene dine, så det skulle ha vært artig å vist hvem det er.
MickyB

MickyB
13.12.06 09:47
På Dragons TV-siden på dragons.no skal jeg etter hvert legge inn info om musikken som er lagt til videoene. Kanskje allerede før jul... (?) ;)

http://www.dragons.no/content.asp?menuItem=358

William_Wallace

William_Wallace
13.12.06 19:52
Suverent.

takker og bukker. :-)
stibek

stibek
13.12.06 20:26
Micky er en alle tiders mann, jobben han gjør er strålende=)

Stibek
-har mye å takke Micky for
William_Wallace

William_Wallace
13.12.06 21:23
regner med at Mickey tar turen til Elverum når ishallen her står klar om 2-3 år. Må filme fra norges flotteste ishall :-)
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg