jeg må nesten le når kommentatoren på Florida Hockey Network sier (når Cats leder 6-3 over Bruins): "Kan vi ikke bare lage en divisjon med bare oss (Florida Panthers, Bruins og Penguins". Jeg vet ikke helt statestikken mot Penguins, men i følge kommentatorene etter denne kommentaren så må den være ganske bra.
Fordi Florida har en såpass bra statestikk mot disse lagene. De har vunnet 5 av de 6 siste kampene i Boston. De har slått Boston Bruins 3 av 3 ganger i år. Bra spilt Cats, Jokinen med 3 poeng (1+2) og Stumpel med 4poeng!!(2+2). Herlig!

Florida har mer eller mindre eid Pittsburgh siden 1996. Men nå er det en ny tid i vente. Penguins har en enorm fremtid foran seg. Skal nok snu etter hvert det også.
Moro med Stumpel.

Hørest positivt ut dette egentlig. En ting jeg ikke skjønner er hvorfor de ikke flytter Detroit over til Eastern Conference i samme slengen. Geografisk er jo dette rette måten å gjøre det på vil jeg tro. Hadde vært morro å sett Detroit - Toronto 6/4 ganger i året.

Jeg ønsker at et lag fra Hawaiiiiiii kommer :P
mvh Mafiakødd - Elsket og Hatet..

Hehe, hadde vært noe, men hadde neppe godt i takt med planene om kortere reiser.