Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Shorthanded hattrick

NYTT TEMA
Jagr88

Jagr88
20.12.06 16:25
som "vanlig" dreier dette seg om den fantastiske Marian "the Hoss" Hossa... scoret 2 SH mål mot NJ Devils, og var alene med Brodeur. Martin Brodeur gjorde en fantastisk redning, hadde Hossa scoret hadde han laget hattrick i undertall. Sterkt. En utrolig målfarlig spiller uansett, med Marian Hossa på isen skal aldri motstanderne undervurdere Atlantas scoringsevne.

Legger til at Hossas første scoring var helt fantastisk, en trolig prestasjon og en herlig finte.
elbarca86

elbarca86
20.12.06 16:30
Var pent det første ja.... synd at han ikke putta den siste der.
BenTexas

BenTexas
20.12.06 18:15
Som jeg har sagt før: Marian Hossa ER NHLs beste two way-player.
Valek90

Valek90
21.12.06 02:44
Jeg er ingen stor fan av Hossa, men den der er bare å ta av seg hatten for.
BenTexas

BenTexas
22.12.06 15:25
Med tanke på shorthanded goals kan man ikke komme utenom Jordan Staal. Den 18-årige rookien topper NHLs statistikker med fem fulltreffere i undertallet. Dette til tross for håpøst lite istid (**** You Therrien!).
cosmo99

cosmo99
22.12.06 19:21
BenTexas skrev:
Som jeg har sagt før: Marian Hossa ER NHLs beste two way-player.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Dette er sprøyt. Ingen tvil om at Hossa har en enorm offensiv kapasitet, men han checker ikke spesiellt bra bakover og det er heller ikke hans oppgave. Joe Sakic, Rod Brind´amour og Mike Modano, Peter Forsberg er de beste to - veis spillere som checker og takler. Noe ikke Hossa gjør like godt og skal ikke gjøre. Det er forskjell på å score shorthanded mål og være den beste to-veis spillern. Hossa har forbedret det defensive spillet siden han kom til NHL, men dette er i beste fall uvitenhet.

Prøv å post dette på http://hockeysfuture.com/ , sjekk hvilke kommentarer du hadde fått.
otherdemon

otherdemon
25.12.06 20:09
Hossa er en meget god two-way player. Men
en annen jeg må få nevne, er Montreals Christopher Higgins. Spiller både
på PP og PK, og har scoret flesteparten av de 11 league-leading SH goalene Montreal har scoret i år.

Han har akkurat kommet tilbake fra et skadeavbrekk, og jeg tipper han blir
toppscorer for Montreal i år.

...'till in the end we didn't know right from wrong anymore.
That's when the fun started....
BenTexas

BenTexas
26.12.06 09:10
Selvsagt vet jeg at det ikke gjelder bare shorthanded goals når man snakker defensive kvaliteter, men Hossa jobber som et svin defensivt. NHL-ekspertene Barry Melrose, John Buccigrass, pg Bob McKenzie har alle hevdet at Hossa er en selvskreven kandidat til årets Selke-trophy etter spillet så langt.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg