Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

det beste laget i NHL=?

NYTT TEMA
lsigutt

lsigutt
22.12.06 22:26
jeg mener at det beste laget i NHL er New York Rangers med bra økonomi og lundqvist i mål, Jager som scoorer mål å må det jo bli bra

Let's Go Rangers

Lsigutt
Quinninho

Quinninho
22.12.06 23:47
Hva med å sjekke tabellene? Du finner dem på nhl.com. De beste lagene for tida er Anaheim Mighty Ducks og Buffalo Sabres. Økonomi spiller langt mindre rolle i NHL etter at det ble innført lønnstak. Det er sikkert 12 keepre som er bedre enn Lundquist.
mvh Quinninho
Trex26

Trex26
23.12.06 00:29
Vanskelig og si vilket lag som er best.
I følge tabellen er jo Anaheim best, men de har også fordelen av og ha lag som Coyotes i samme divisjon.
Den tøffeste pulja er uten tvil Northwest med Wild, Oil, Shames, Nucks og Avs.
lsigutt

lsigutt
23.12.06 14:15
hvordan vet du hvem som er bedere en han du vet jo ikke hvordan du skriver navne hans engang han hetter Lundqvist ikke Lumdquist hehe
det er mulig at ducks leder men jeg er ikke med gangs supporter

Let's Go Rangers

Lsigutt
jofl

jofl
23.12.06 14:49
Du var jo den rette til å påpeke enn skrivefeil.

Rangers har jo egentlig vært en vits de siste ti årene. Brukt tonnevis med penger uten å komme til playoff år etter år. Utrolig nok ble det bedre når lønnstaket ble innført.

danko

danko
24.12.06 00:55
Detroit.... ingen over, ingen ved siden av.
Mafiakødd

Mafiakødd
24.12.06 01:04
Inni hjertet mitt er Sharks de beste..

mvh Mafiakødd - Elsket og Hatet..
PunkRocker

PunkRocker
24.12.06 01:33
lsigutt skrev:
hvordan vet du hvem som er bedere en han du vet jo ikke hvordan du skriver navne hans engang han hetter Lundqvist ikke Lumdquist hehe

- Og du vet ikke engang hvordan spillere på din egen klubb skrives.
"Jager" skrives: Jagr.

"det er mulig at ducks leder men jeg er ikke med gangs supporter"

- Det er ikke jeg heller, men Anaheim Ducks er fortiden det beste laget i NHL. Hvilken klubb som er din, min eller andres favoritt er et helt annet spørsmål. Rangers har et bra lag de, med bl.a Jagr, Shanahan og Lundquist som du sier, men de kan vel i beste fall kalle seg outsidere til Stanley Cupen.

Velkommen til forumet forresten!
Romulus

Romulus
24.12.06 01:42
Og jeg vil fortsatt ha en Habs-tittel også i dette tiåret. I år så tror jeg vi kan ha en god sjanse. Bra lag i år... Ducks tar vel kanskje Presidents, men Lord Stanley.. vi får se ;)

Una Citta' Una Squadra
Forza Roma
Jagr88

Jagr88
24.12.06 14:16
Sabers og Ducks er de bestelagene for tiden. Av disse så håper og tror jeg at Sabers skal komme lengst i slutttspillet.
Trex26

Trex26
25.12.06 00:17
Sabres og Ducks er nok ikke de beste lagene i NHL, bare de lagene med enklest puljemotstandere.
Går ikke an og se på tabellen hvem som er best i NHL, for lagene spiller ikke like mange ganger mot hverandre.
Får se når sluttspillet kommer hvem som er best, fram til da er det bare spekulering.
Fjorårsfinalist Oilers er i værtfall veldig mye bedre i år en i fjor.
Flames er også meget sterke.
Vil vel rangere Ducks som 3 etter Oil/Flames.
BenTexas

BenTexas
26.12.06 09:16
Det er meget sjeldent at laget som vinner Presidents Trophy går til topps i Stanley Cup. Men jeg mener i alle fall at Ducks per dags dato er NHLs beste mannskap.

La gå at de ikke har alt for stor konkurranse i sin divisjon, men herregud for et mannskap. I sluttspillet er det hovedsaklig keeperne og backene som er viktige, og med tanke på at Ducks har Giguere i mål (med Bryzgalov som en glimrende backup), samt Pronger og Niedermayer (NHLs to beste backer), kan jeg ikke skjønne annet enn at det skal mye til for å frarøve Ducks bycklan.

Offensivt er Selänne i kanonslag, og ellers er scoringene veldig jevnt fordelt.
sirsirsir

sirsirsir
27.12.06 03:59
President's Trophy vinnerne og playoff de siste årene:

2006 - Detroit - slått ut i kvarten
2004 - Detroit - slått ut i kvarten
2003 - Ottawa - slått ut i semi
2002 - Detroit - vant Stanley Cup
2001 - Colorado - vant Stanley Cup
2000 - St Louis - tapte i kvarten
1999 - Dallas - vant Stanley Cup
Trex26

Trex26
27.12.06 22:12
Med lag som Blues, Blue Jackets og Black Hawks er det vel ikke veldig rart at Detroit vinner år etter år.
rLNArsenal

rLNArsenal
28.12.06 01:57
bare vent, penguins er på vei oppover ;)
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg