Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

VIF henter en amerikaner

NYTT TEMA
William_Wallace

William_Wallace
28.12.06 11:03
Serieleder i eliteserien ishockey, Vålerenga, har forsterket laget med den amerikanske centeren Brian Gornick.

Gornick er en venstrefattet 26-åring fra St. Paul i Minnesota. Han var draftet av Anaheim i 1999, men har siden blant annet spilt for Cincinnati og Syracuse i AHL.

Han kommer til å spille i kveld

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=142611

WW som syntes dette ikke er bra. Kan heller bruke det laget man har til rådighet og gi de unge spillerne tilitt. Men det er jo en juletradisjon i enga, å hente spillere på denne tiden av året. Håper det blir med denne og ikke flere utlendinger.
stibek

stibek
28.12.06 13:09
trudde enga skulle satse på egne isteden for å kjøpe jeg?

Shampo beviser vel nok engang hvilken idiot han er..
William_Wallace

William_Wallace
28.12.06 13:46
Nå har VIF satset på mange egne spillere denne sesongen.

Og idioten her, må da være deg
19VIF82

19VIF82
28.12.06 19:12
William_Wallace skrev:

>>>Amen..!
19VIF82

19VIF82
28.12.06 21:23
Fikk 10minutter i første match...
Hysteria3

Hysteria3
28.12.06 21:27
10 minutter spilletid eller 10 minutter i boksen?
19VIF82

19VIF82
29.12.06 01:01
I fryseboksen... For en takling som dommern mente var farlig...

Hvis det stemmer, så er det få taklinger i hockey som er ufarlige..
William_Wallace

William_Wallace
29.12.06 01:19
Fikk for takling bakfra, og det belønnes med minimum 2+10
19VIF82

19VIF82
29.12.06 01:23
Så da opptil flere taklinger bakfra i dag jeg.. Faktisk mange slike når motspeller hadde ansiktet mot vantet...

Men det gikk jo begge veier...
stibek

stibek
29.12.06 01:24
William_Wallace skrev:

----------
jaha fordi shampo sier han ikke skal kjøpe spillere men satse på egne er jeg idiot?

det er desverre ikke mye håp for deg gitt
William_Wallace

William_Wallace
29.12.06 02:20
Ja, du er idiot, når du ser at han ikke har satset på egne spillere.....

Så hvem er det mest håp får? Det er ikke deg gitt....

Men ser jo hvor du er i fra, så du er nesten undskyldt

Bittert å tape i kveld?
tomma82

tomma82
29.12.06 02:27
Har ikke shampo satset på egne/yngre? Trygg,2xOlimb,Hoel,Mathisrud,Knutsen,Bonsaksen,Hestmann,Jensen,Csiszar,
Jonas Nygård, er alle unge lovende spillere som har fått tilliten iløpet av første halv delen av sesongen. Mange utlendinger har vif? Fem hvis det stemmer at Zoran Katalina er tilbake. Mange har stjernen, storhamar, sparta, stavanger, lillehammer? bare lurer, muligens du har et litt annet syn på hva "å satse på egne" betyr men......
En annen ting er shampo en idiot fordi han forsterker stallen. Anders M. blir slått ned, Kenneth L blir skadet og forblir det ut sesongen? Hvordan kunne han forutse dette?
Og en annen ting hvis shampo er så idiotisk hvorfor velger 19 spillere som alle spiller på div. landslag og bli i klubben og satser på og utvikle seg her? Jeg skjønner det ikke, men kansje du kan forklare meg det?

,
stibek

stibek
29.12.06 03:10
jaja jeg gir meg, point taken, men grunnen til at enga har en haug med landslags spillere så jeg godt idag, roy satt på vippen med vif skjerf og jubla når enga scorte.. nøytral landslags trener
Valek90

Valek90
29.12.06 03:27
stibek skrev:
jaja jeg gir meg, point taken, men grunnen til at enga har en haug med landslags spillere så jeg godt idag, roy satt på vippen med vif skjerf og jubla når enga scorte.. nøytral landslags trener
-----------------------------------------------

Ja, det er merkelig det der at VIF har mange landslagsspillere. Da har du ikke sett så nøye på spillerstallen deres.

Og er det så rart at Roy jubla når Vålerenga scora da? Han har tross alt vært trener for klubben i en årrekke.
William_Wallace

William_Wallace
29.12.06 03:27
Er ingen statshemmelighet at Johansen er VIF fan.... men som landslagstrener bør han holde seg god til å sitte der med skjerf og juble over VIF mål...... Det blir bare for dumt.
stibek

stibek
29.12.06 03:52
ja det jeg mener å, men er ikke til å stikke under en stol at vippen på jordal er fylt av tullinger,
stibek

stibek
29.12.06 03:56
Ja, det er merkelig det der at VIF har mange landslagsspillere. Da har du ikke sett så nøye på spillerstallen deres.
---------------
les innlegget mitt engang til du
Valek90

Valek90
29.12.06 04:35
William_Wallace skrev:
Er ingen statshemmelighet at Johansen er VIF fan.... men som landslagstrener bør han holde seg god til å sitte der med skjerf og juble over VIF mål...... Det blir bare for dumt.
----------------------------------------

Nei, jeg synes ikke det er så veldig dumt egentlig. Ingen som kan nekte Johansen å heie på VIF uansett hva slags stilling han har.
19VIF82

19VIF82
29.12.06 04:57
Der kommer habilitet inn i bildet...

Ikke det at jeg tror Johansen lar seg prege like mye som Stilbek skal ha det til...
stibek

stibek
29.12.06 15:15
nei det er mulig, men jeg syns fortsatt ikke en landslags trener skal heie aktivt på sin gamle klubb, som landslags trener skal han stille seg nøytralt.
stibek

stibek
29.12.06 15:17
Nei, jeg synes ikke det er så veldig dumt egentlig. Ingen som kan nekte Johansen å heie på VIF uansett hva slags stilling han har.
------------------------
i den stillingen han er skal han ikke heie på noen, han skal bare plukke ut de beste spillerne...
tomma82

tomma82
29.12.06 19:39
Er vel det han gjør og? Minne deg på at bare seks spillere på a-landslaget som dro til japan er vif spillere. Lars Erik Lund må jo tas ut han er tross alt den backen i norge som har pellt flest poeng sålangt denne sesongen, Mathias trygg har utmerket seg meget godt i år og vil bli spennende og en viktig spiller for Norge fremover og trenger erfaringen.Anders Myrvold sier seg vel også selv, ingen med hans erfaring tilgjengelig, Mathis Olimb er jo også en selvskreven gjest på landslaget etter fremvisningen hans for landslaget i sparta tidligere i år og i get-ligaen. Magne Karlstad er jo også en spiller som alltid gjør jobben sin i Vålerenga som fortiden er Norges beste lag samtidig som han er ung og lovende og kan bli en viktig spiller i årende fremover. Ricky er en helt ok spiller, kan ikke dra frem noe som gjør han til landslag spiller men det kan sikkert roy. syns ikke det ser ut som han er så partisk jeg da
trygveseb

trygveseb
30.12.06 14:00
[Slettet]

(Innlegget ble redigert 22.04.20 18:45)

Klikk for å gå tilbake til toppen