Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sparta henter tsjekker?

NYTT TEMA
Romulus

Romulus
28.12.06 21:25
Hørte noe navn her, men jeg tar ikke sjansen på å skrive det. Jakob etellerannet? :O

Una Citta' Una Squadra
Forza Roma
elbarca86

elbarca86
28.12.06 22:05
Jakub Kraus er navnet. Han har signert.
http://www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=16508

Kjøpe kjøpe kjøpe....(så slapp skrikekoret fra fredrikstad å si det)

Romulus

Romulus
28.12.06 22:30
Jakub ja. Da var det ikke rart jeg ikke fant :D

Ikke grusomt imponert over statsen. Burde vel holde godt norsk nivå uansett.

Una Citta' Una Squadra
Forza Roma
elbarca86

elbarca86
28.12.06 22:33
Med såpass mange år i extraliga, så vil jeg tro at han kan klare Getligaen nivå. Så spørs det om han er forsterkning da. Han er den femte spilleren vi gikk etter i jakten på en center.
Valek90

Valek90
28.12.06 23:55
Kjøpe, kjøpe, kjøpe....hehe :).

Men er det ikke strengt tatt en goalgetter Sparta trenger? Riktignok er Kraus sikkert en bra forsterkning, ikke misforstå, men han er vel kanskje ikke den toppspilleren dere håpet på?
Romulus

Romulus
05.01.07 08:27
Ser ikke at det er krise på målscorerfronten. Vår toppscorer har da flere mål enn deres, om jeg har sett riktig. Vår toppscorer er forøvrig Jonas A. med 24 mål.

Una Citta' Una Squadra
Forza Roma
elbarca86

elbarca86
05.01.07 12:34
Valek90 skrev:
Kjøpe, kjøpe, kjøpe....hehe :).

Men er det ikke strengt tatt en goalgetter Sparta trenger? Riktignok er Kraus sikkert en bra forsterkning, ikke misforstå, men han er vel kanskje ikke den toppspilleren dere håpet på?

**nå var vel vi ute etter en som kunne være sterkt i dropper, gjøre en god defensiv innsats osv. Personlig hadde jeg ønsket en poengtyv, men det er ingen umulighet at han skal gjøre mange poeng. En del år i den øverste ligaen i tsjekkia vitner om at han kan spille hockey i hvertfall... Blir uansett spennende å se hva vi har fått denne gangen. Den forrige spilleren vi hentet, Durco, har jo visst seg som en meget god spiller.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg