Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

New York Rangers

NYTT TEMA
JoseLC

JoseLC
30.12.06 21:07
Hva ialle dager har skjedd med rangerne? Syv strake tap og syv perioder uten mål er labre greier. Med spillere som Jagr, Shanahan, Straka og Nylander virker dette snodig.
Fortsetter denne trenden ryker playoff-plassen så det griner.
Har satt litt penger på seier mot Washington i natt. En gang må det jo snu...
MacYstaas

MacYstaas
30.12.06 21:24
Har satt penger på at det skal snu de siste to kampene, uten resultat, må vel følge opp i kveld; alle gode ting er tre? Tror Washington er et lag Rangers bør ha gode muligheter til å slå.

Min teori til kollapsen er at Jagr og Shanahan begge begynner å dra på årene, de har vunnet mye og da er det kanskje ekstra vanskelig å stille topp motivert i motgang? Forsvaret har vel heller ikke vært patent, mens keeprene også har vært noe variable. NYR er i alle fall 100% avhengig av å få igang Jagr igjen for å snu denne trenden.
BenTexas

BenTexas
31.12.06 07:42
Med unntakk av Crosby for Pittsburgh Penguins, er ingen spillere viktigere for sitt lag enn Jagr er for Rangers. I fjor var han involvert i halvparten av lagets scoringer, og nårhan er i form får han all fokus på seg. Hvis ikke han kaprer poeng vil de andre på rekka få større rom.

Et av problemene er som MacYstaas sier at forsvaret ikke helt er til å kjenne igjen. I fjor var Poti og Kasparaitis viktige defensivt. Poti er borte, mens Kasparaitis ikke har prestert i nærheten av fjoråret. Dette grunnet en alvorlig skade han pådro seg.

I tillegg har Lundqvist vært langt dårligere enn i fjor. Veldig ujevn.

Men er ganske sikker på at Rags kommer seg til playoff okke som.
lsigutt

lsigutt
31.12.06 15:52
er det noen som har hvert i new york og sett Madison Square Garden jeg skal ditt til sommeren jeg lurer på om det går an og kjøpe rangers drakter der

let's go rangers

Lsigutt
Kaka22_8

Kaka22_8
31.12.06 16:55
Jeg har vært der - og ja, selvfølgelig kan man kjøpe Rangers drakter der. Da jeg var der i 2004 hadde de to butikker med Rangers/Jets/Giants/Knicks/Liberty utstyr og div. andre effekter - en liten og en stor.

Er du Rangers fan så er det bare å glede seg til å komme til The Worlds Most Famous Arena
lsigutt

lsigutt
06.01.07 20:45
okay jeg vet bare at det kan bli et problem siden jeg reiser med hockey laget ig IHS-NORWAY og den dagen vi sakal dit så er det stengt med de vi reiser med åpner hallen så vi får en omvisnig siden hallen egentlig er stengt så kan det jo hende at butikken der er stengt

da lurer jeg på om du har hvert på Wesco Shop som er en av verdens største hockey butikker i såfall har de det der

Lsigutt
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg