Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Jeg har et spørsmål til dere som følger VIF

NYTT TEMA
elbarca86

elbarca86
14.01.07 11:36
Etter kampen i går satt jeg igjen med et spørsmål som lurer veldig på.

Bare for å ha det helt klart, ja jeg er for at man skal stå opp for hverandre når man spiller.

Det jeg lurer på er: Har Mathis Olimb gjort noe galt mot lillebroren sin tidligere som gjør at han skal forsvare han nå samme hva som skjer?
For med en gang Ken André Olimb blir taklet og går i isen, så er storebror der med en gang og overfaller den personen som taklet lillebror. Uansett om taklinga er ren eller ikke. Hadde dette bare vært et engangstilfelle, så skulle jeg la det gå upåaktetet hen, men vi så det samme i Askerhallen tidligere i år. Da ble Mathis sendt i garderoben, og det mener jeg han burde blitt i går også.
Men hvis det er andre som blir taklet, så ser det ikke ut som om Mathis bryr seg så veldig, slik som når lillebror blir taklet.

bare en tanke selvfølgelig....
Romulus

Romulus
14.01.07 11:37
Kanskje han er benskjør? Men ja.. det kan virke sånn. Takle bror er ikke lov, men takle en annen her, nei det er det samme.
Gary_McAllister

Gary_McAllister
14.01.07 15:55
Tenk at man verner om sin familie a gitt!

hadde jeg hatt lillebror min på isen, så hadde jeg også vernet om han, hvis det var noen som tok han skikkelig!

Helt naturlig reaksjon spør du meg!

Blod er tjukkere enn vann osv...
elbarca86

elbarca86
14.01.07 16:01
jaja, greit nok at man er brødre og slikt, men det gir ikke storebror noen som helst rett til angripe alle som måtte takle lillebror. Hvis taklinga er stygg som helvete så kan jeg forstå det, men det han gjorde i går var rett og slett latterlig. Taklinga var ren, og det var patetisk av Mathis å angripe vår beste back av den grunn.
tomma82

tomma82
14.01.07 18:31
hvis du sikter til siste kamp i askerhallen, når Mathis sloss, så var det Bonsaksen som fikk en albue i forkant som gjorde at han tente. Ellers er det vel rett og rimelig, at storebror forsvarer lille bror litt.
dragon-fan

dragon-fan
14.01.07 20:30
Å ja Enga tåler ikke litt julig... Men det laget som driver mest med søpple spill og dirty tricks om dagen er jo Enga. Men når de får igjen skal de slåss. Idioti...
elbarca86

elbarca86
14.01.07 21:59
tomma82 skrev:
hvis du sikter til siste kamp i askerhallen, når Mathis sloss, så var det Bonsaksen som fikk en albue i forkant som gjorde at han tente. Ellers er det vel rett og rimelig, at storebror forsvarer lille bror litt.

***hmm, var helt sikker på at dette også var lillebror som taklet, my bad. Men det har vært mindre episoder også, men det får vel gå som broderhjelp.
tomma82

tomma82
17.01.07 06:49
Må bare spørre deg dragon-fa(e)n hva er det enga gjør som de andre laga i GET -L ikke gjør? Vinne kamper mot storhamar? ta bøtta fra dere år etter år? jeg vet ikke men utvisnings stattestikken tipper vel ikke mot at enga er noen værstinger eller?
forklar meg du.
stibek2

stibek2
17.01.07 09:32
http://www.hockey.no/t2.asp?p=4916&x=1&a=176588

Comet 997 Minutter
Furuset 802 Minutter
Frisk 826 Minutter
Lillehammer 692 Minutter
Sparta 818 Minutter
Stavanger 852 Minutter
Stjernen 937 Minutter
Storhamar 707 Minutter
Trondheim 969 Minutter
Vålerengen 797 Minutter

her er spillerne, legg merke til han som leder, Henrik Blomquist, spilt 12 kamper, enda leder han
http://www.hockey.no/Display.aspx?wci=wiStat&wce=ceMostPenalized&TournamentId=272799
elbarca86

elbarca86
17.01.07 11:20
savner blomman jeg :(

han gjorde det så bra i stjernen.
Gary_McAllister

Gary_McAllister
17.01.07 13:44
dragon-fan skrev:
Å ja Enga tåler ikke litt julig... Men det laget som driver mest med søpple spill og dirty tricks om dagen er jo Enga. Men når de får igjen skal de slåss. Idioti...

hahahahahaha

Å så bitter. Herlig.

Fortsett!

Og VIF har scoret mest i Get-ligaen... 161. Ja selvfølgelig, kun søppel spill som gjøre det. LOL ROFL LMAO LMFAO
LuckyLuke_2U

LuckyLuke_2U
17.01.07 22:40
Gary_McAllister skrev:

hahahahahaha

Å så bitter. Herlig.

Fortsett!

Og VIF har scoret mest i Get-ligaen... 161. Ja selvfølgelig, kun søppel spill som gjøre det. LOL ROFL LMAO LMFAO
-------------------------------------------------

Det var vel egenlig Game-Set- og Match der ja... Så J**** bra.

HØR HØR!!!!!
"Hører dere bønda nå???" ;-)
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg